Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس گفت: دولت ۸۵ میلیارد تومان بابت احداث بیمارستان الغدیر ابهر اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محمد عزیزی عصرامروز در مراسم افتتاحبیمارستان الغدیر شهرستان ابهر اظهار داشت: 45 درصد بیمارستان در 10 سال گذشته ساخته شده و 55 درصد آن در یک سال گذشته تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات خوب حوزه بهداشت در این استان تصریح کرد: در بدترین شرایط مالی دولت 85 میلیارد تومان بابت احداث بیمارستان الغدیر ابهر اختصاص داده است.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی افزود: فقط در یک سال گذشته 60 میلیارد تومان بایت هزینه این بیمارستان در بدترین شرایط مالی دولت پرداخت شده است.

وی با بیان‌ اینکه حوزه سلامت کشور در چهار سال گذشته رشد داشته است، ابراز کرد: باید قدردان زحمات مسئولان وزارت بهداشت باشیم و مطمئن باشید با معرفی وزیر بهداشت به مجلس برای تصدی‌گری وزارت بهداشت دولت دوازدهم رای بیش از 90 درصدی مجلس در انتظار وزیر فعالی است.

عزیزی با تشکر از خیران در ساخت این‌ بیمارستان گفت: مردم ابهر برای ساخت این بیمارستان و ساخت مرکز ام‌آرای زحمات زیادی کشیدند و کمک‌های مالی زیادی کردند.

علیرضا بیگلری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجاننیز در این ایین اظهار داشت: حضور هفت باره وزیر بهداشت سبب خیر و برکت در استان شده است.

وی با اشاره وضعیت مطلوب استان زنجان در حوزه سلامت عنوان کرد: استان زنجان در این چهار سال به کارگاه بزرگ حوزه سلامت تبدیل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه روستاهایاستان زنجان از500 خانه بهداشت برخوردار هستند،گفت: استان زنجان بیش از 120 مرکز بهداشت دارد.

وی با اشاره به اینکه در این چهار سال پروژه‌های فراوانی ساخته شده است، خاطرنشان کرد: بیش از 350 پروژه ساخته شده است و احداث بیمارستان و مراکز درمانی مختلف مردم زنجان را از خدمات این حوزه بهره‌مند می‌کند.

بیگلری با بیان اینکه بیمارستان الغدیر از طریق مشارکت وزارت بهداشت با وزارت راه‌وشهرسازی ساخته شده است، گفت: در ساخت این بیمارستان‌ همه مسئولان استانی مشارکت داشتند و کمک خیران در ساخت این بیمارستان ستودنی است.

انتهای پیام/

R41375/P1377/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟

سرانجام با اعلام رسمی وزیر بهداشت، دستورالعمل درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی، شکل اجرایی به خود گرفت.

به گزارش مشرق، موضوع رایگان شدن خدمات درمانی برای کودکان زیر ۷ سال، گذشته از سوی وزیر بهداشت، رسانه‌ای شد و در عین حال؛ اختلاف بر سر نحوه اجرای آن، باعث شد این موضوع در جلسات هیأت دولت مورد بررسی و بحث قرار گیرد.

اجرای چنین طرح یا دستورالعملی در ابعاد کشوری، نیازمند بودجه و اعتبار لازم است و شاید همین موضوع، باعث تأخیر آن شده بود.

در عین حال، در روزهای اخیر، وزیر بهداشت در حیاط دولت به اجرایی شدن این دستورالعمل، جنبه رسمی بخشید و قرار شد در تمامی بیمارستان‌های دولتی، درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان شود.

حالا، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت؛ جزئیات بیشتری از این دستورالعمل را تشریح کرده است.

وی با یادآوری اینکه تمامی هزینه‌های درمان سرپایی و بستری این کودکان رایگان بوده و بر عهده دولت است، گفت: در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۲ بر اساس مصوبه هیأت وزیران و ابلاغ معاون اول رئیس جمهور درمان کودکان زیر ۷ سال در مراکز دولتی و دانشگاهی رایگان شد و هموطنان باید در جریان این موضوع قرار گیرند و بدانند که لازم نیست پولی بابت درمان فرزندانشان پرداخت کنند و اگر جایی با تخلف مواجه شدند این موضوع را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

وی افزود: این اقدام گام بلندی برای حمایت از آینده سازان کشور و خانواده‌ها آنان است و چنانچه خانواده‌ای تمکن مالی برای پرداخت هزینه‌های درمان فرزندش را نداشته باشند وظیفه ما است که آنها را به طور رایگان درمان کنیم در واقع ۸۰ درصد خدمات پزشکی کشور در مراکز دولتی و دانشگاهی ارائه می‌شود و این خدمات هم برای کودکان زیر ۷ سال رایگان خواهد بود.

در همین حال، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، با بیان اینکه هر حادثه یا بیماری که در ۷ سال اول زندگی رخ دهد، در بقیه عمر باقی می‌ماند و سلامت فرد را مختل می‌کند، گفت: بر این اساس به پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیأت دولت این طرح به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان تا زیر ۷ سال در مراکز دولتی داده شود تا از این طریق سلامت آنها ایمن شود. این به همه بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

دیگر خبرها

  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟