Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@08:27:19 GMT

بررسي ارزشمندترين بازيکنان ليگ برتر (جدول)

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۴۵۹۳۲

خبرگزاري آريا - هفته اول رقابت هاي ليگ برتر انجام شد و سه بازيکن موفق شدند بهترين عملکرد را بين ساير بازيکنان حاضر در ليگ داشته باشند که در اين ميان نام دو بازيکن خارجي به چشم مي خورد.


به گزارش "ورزش سه"، بازي هاي هفته اول رقابت هاي ليگ هفدهم برگزار شد و تيم هاي حاضر در اين رقابت ها اولين بازي هاي خود را به انجام رساندند، بازي هاي هفته اول 20 گل در خود داشت و در اين ميان سه بازيکن موفق شدند با عملکرد چشم گير خود دو امتياز به دست بياورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با بررسي موثرترين بازيکنان هفته اول رقابت هاي ليگ هفدهم همراه "ورزش سه"، باشيد:

اول – آلويز نانگ – پارس جنوبي جم
مهاجم کامروني حاضر در فوتبال ايران که پيش از اين براي تيم هاي فولاد و استقلال خوزستان و نفت تهران و تراکتورسازي تبريز به ميدان رفته بود در فصل نقل و انتقالات راهي پارس جنوبي جم شد و در اولين ديدار موفق شد عملکرد خوبي از خود به نمايش بگذارد، او در حالي که اولين پنالتي اين بازي را از دست داد، توانست دو بار دروازه گسترشي ها را باز کند تا مقدمات پيروزي تيمش را فراهم کند و دو امتياز به دست بياورد.

اول – ربيع عطايا – ذوب آهن
هافبک لبناني ذوبي ها که در ميانه هاي فصل قبل به جمع ذوبي ها پيوسته بود در اولين بازي اين تيم در ليگ هفدهم به ميدان رفت و موفق شد با ارائه يک بازي در خدمت تيم، باعث کسب امتياز توسط سبزپوشان شود، عطايا با شوتي ديدني اولين گل تيمش را به ثمر رساند و با پاس ديدني خود مقدمات دومين گل تيمش را فراهم کرد.

اول – عيسي آل کثير – نفت تهران
مهاجم نفتي ها در اولين ديدار اين تيم و در شرايطي که اوضاع بدي بر تيم حاکم بود توانست شکست را تبديل به پيروزي کند. در حالي که نفتي ها با يک گل از حريف خود عقب بودند، آل کثير موفق شد با تيزهوشي گل تساوي را به ثمر برساند و با حرکت خوب خود و کسب يک ضربه پنالتي شرايط را براي پيروزي تيمش فراهم سازد.

دوم – علي دشتي – پارس جنوبي جم
بازيکن کم نام و نشان بوشهري ها در اولين ديدار اين تيم درخشيد و توانست تاثيرگذار ظاهر شود، دشتي که يکي از چهار گل تيمش را به ثمر رساند، توانست يک ضربه پنالتي براي تيمش به دست بياورد، ضربه اي که البته تبديل به گل نشد تا از کسب اين پنالتي تنها نيم امتياز نصيب اين بازيکن شود.

سوم – 27 بازيکن يک امتيازي
پس از چهار بازيکن نامبرده، 27 بازيکن يک امتيازي در رده سوم تاثيرگذارترين بازيکن ها پس از بازي هاي هفته اول ليگ هفدهم قرار گرفتند، بازيکناني که در ديدارهاي مختلف موفق به گلزني، ارسال پاس گل و يا کسب ضربه پنالتي شدند.
ميثم دورقي، محمد نژادمهدي، حسين بادامکي، محمد نصرتي، پويا نزهتي، وحيد اميري، شجاع خليل زاده، فرشاد محمدي مهر، رضا خالقي فر، مهدي ترابي، جلال الدين عليمحمدي، امين قاسمي نژاد، مرتضي آقاخان و جاسم کرار گلزنان هفته اول بازي هاي ليگ بودند.
حميد بوحمدان، محمدمهدي عسگري، ميلاد قربان زاده، محسن مسلمان، ابراهيم صالحي، فرشاد سالاروند، اميد سينگ، حسين پاپي و محمدرضا خلعتبري بازيکناني بودند که با پاس هاي خود مقدمات گلزني را براي ساير همبازيان خود فراهم ساختند.
عليرضا ارجمنديان، ميثم نقي زاده، مهدي مومني و لوسيانو پريرا بازيکناني بودند که توانستند با کسب ضربه پنالتي، يک گل براي تيمشان به ارمغان بياورند.

شرح جدول:
بازيکناني که موفق به گلزني و يا ارسال پاس گل مي شوند يک امتياز مثبت به دست مي آورند، بازيکناني که ضربه پنالتي به دست مي آورند در صورت گل شدن توپ، يک امتياز(در حکم پاس گل) و در صورت گل نشدن توپ، نيم امتياز مثبت دريافت مي کنند.





منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی

در کادر بازیکنان تیم فولاد خوزستان بازیکنی حضور دارند که آمار بازی‌اش در این تیم بسیار عجیب به نظر می‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم سلجومی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی 31 ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده است، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

با اینکه معمولاً بازیکنان فولاد شناخته شده هستند، این بازیکن گمنام است. در سایت باشگاه فولاد آمار بازی این بازیکن 16 دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399  یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت 15 دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است. در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصل اخیر به دلیل محدود بودن لیست فولاد به ناچار چند بازیکن خود را در لیست مازاد قرار داد. در فصول گذشته بارها دیده شده است که بازیکنان بزرگ باشگاه خوزستانی به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان خود روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است. هنوز مشخص نیست چرا و چطور این بازیکن گمنام توانسته است در دوره حضور مربیان متوالی هفت فصل پی در پی در این تیم حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران