Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان دبیران کل احزاب ملی و استانی در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب، در جلسه امروز خود، تصمیمات مهمی را اتخاذ کرد.

بر اساس مصوبات جلسه امروز (دهم مرداد ماه) هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان دبیران کل احزاب ملی و استانی در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب زمان مقرر برای حصول حدنصاب رسمیت جلسه انتخابات از ساعت ۸ لغایت ۹ صبح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان دبیران کل احزاب ملی و استانی در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب، در جلسه امروز خود، تصمیمات مهمی را اتخاذ کرد.


بنا بر این گزارش، شرح کامل این مصوبات به شرح ذیل است:


۱ - جلسات مورخ ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه رأس ساعت ۸ صبح و صرفاً با حضور دبیران کل احزاب ملی و استانی و با ارائه معرفی نامه کتبی با سربرگ و مهر حزب مربوطه و شناسنامه یا کارت ملی دبیرکل برگزار می شود.


۲ - با توجه به تعداد احزاب ملی و استانی حدنصاب رسمیت جلسه مورخ ۱۲-۵-۱۳۹۶ حضور دو سوم دبیران کل احزاب استانی و حدنصاب رسمیت جلسه مورخ ۱۳-۵-۱۳۹۶ حضور دو سوم دبیران کل احزاب ملی می باشد. تعداد احزابی که شرایط حضور در جلسات مذکور را ندارند در حد نصاب مذکور ملحوظ گردد.


۳ - اسامی نامزدهای انتخابات در روز رای گیری در محل جلسه انتخابات نصب می گردد.


۴ - زمان مقرر برای حصول حدنصاب رسمیت جلسه از ساعت ۸ لغایت ۹ صبح می باشد.


۵ - پس از رسمیت جلسه و نطق مقدماتی دبیر کمیسیون ماده ۱۰ هیات رئیسه سنی مستقر می شود و در خصوص انتخاب هیات رئیسه منتخب به شیوه قیام و قعود اقدام شود.


۶ - دریافت برگه رای توسط هریک از دبیران کل منوط به ارائه معرفی نامه رسمی و شناسنامه یا کارت ملی می باشد.


۷ - در صورت عدم حصول حد نصاب مذکور در بند ۲، نوبت دوم جلسه انتخابات در مورخ ۲۶-۵-۹۶ برگزار خواهد شد (در نوبت صبح احزاب ملی و نوبت بعدازظهر احزاب استانی).


۸ - مهلت انصراف از نامزدی در انتخابات تا ساعت ۸ صبح روز انتخابات می باشد و انصراف دهندگان صرفاً بطور مکتوب و با مکاتبه حزب ذیربط در سربرگ مربوطه اعلام انصراف می نمایند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌۱۴۰۳، علی بابایی کارنامی، نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی پس از خوش‌آمدگویی به مهمانان آئین تودیع و معارفه استاندار مازندران با اشاره به انتخاب یوسف نوری، استاندار مازندران، بدون مشورت‌های لازم با مجمع نمایندگان استان، افزود: جلساتی در حین و پس از انتصاب با استاندار مازندران از سوی مجمع نمایندگان استان، انجام شد و با شناختی که از ایشان و خدمات ارزنده‌ای که در دولت سیزدهم داشتند دغدغه‌های نمایندگان با ایشان مطرح شد.

وی تصریح کرد: طبیعتاً وظیفه مدیریت استان با دولت است و نظارت بر این روند بر عهده نمایندگان مردم است.

بابایی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های فراوان استاندار سابق در مقابله با مشکلات به طریق برنامه‌های ریشه‌ای و استراتژیک افزود: موضوعاتی مانند پسماند زباله، اقتصاد دریاپایه، حفاظت از جنگل، مدیریت تنش آبی، رفع مشکلات کشاورزی، مرکبات، مسکن، کاربری زمین، ساخت و ساز غیرمجاز، بیکاری و غیره از اولویت‌های مهم استان است که امیدواریم با برنامه‌های استاندار مازندران، به انها رسیدگی شود و در ابتدا برنامه‌های ناتمام استاندار سابق به اتمام برسد.

وی با درخواست از وزیر کشور، گفت: مشکلات استان را به هیئت دولت برسانید چون استان مازندران به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی خود، میزبان ۲۰ میلیون جمعیت شناور است و این امر نیازمند اختصاص بودجه‌های ملی است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط ویژه استان، لازم است که استاندار مازندران دارای اختیارات تام باشد تا بتواند تأثیرگذار باشد و بتواند موضوعات فرا استانی را پیگیری و حل کند؛ اینگونه نمی‌شود که درآمد استانی باشد ولی ارائه خدمات، کشوری باشد.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت تنش آبی موجود در استان، گفت: با وجود تلاش‌های فراوان استاندار سابق، همچنان کشاورزان مازندرانی مشکلاتی دارند، به عنوان مثال حداقل ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان به دلیل تنش آبی به زیر کشت نرفت؛ حال آن‌که واردات بی‌رویه برنج هم به مشکلات آنان می‌افزاید.

بابایی ضمن اشاره‌ به تصویب منطقه آزاد مازندران، اضافه کرد: منطقه آزاد مازندران، تصویب شد اما نتیجه آن باید به سفره مردم بیاید و مردم، عایدی آن را حس کنند و لازم است که دولت در این زمینه کمک کند.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228250 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کشاورزی

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند