Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان، از صبح امروز (سه شنبه) با برگزاری مسابقات چهار وزن نخست در شهر تامپره فنلاند آغاز شده است.

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان مسابقات روز نخست به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول مقابل ریوتا ساکورای از ژاپن با نتیجه 10 بر صفر به پیروز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور دوم مقابل اصلان مینکالوف از روسیه با نتیجه 14 بر 7 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس در مرحله بعد، سرلک از دور رقابت ها کنار رفت و هفتم شد.

در وزن 60 کیلوگرم یونس امامی بعد از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با کریستوفر میکزاک از کانادا با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور سوم نیز با نتیجه 12 بر 2 از سد عباس رحمان اف از ازبکستان به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل عبداله احمداف از روسیه با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. امامی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر اریگلت پریزرینی از آلبانی را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی نیا در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر حمدی مصطفی از مصر را مغلوب کرد. وی در دور دوم اخساربک گولایف از کشور اسلواکی را از پیش رو برداشت اما در دور سوم مقابل مارک جان هال از آمریکا با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، متقی نیا راهی گروه بازنده ها شد. وی در این گروه با نتیجه 6 بر 3 مقابل رادیک والیف از روسیه به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. متقی نیا برای کسب مدال برنز به مصاف موهامت کوچوک ایلدریم از ترکیه رفت و با نتیجه 11 بر صفر از سدی وی گذشت و به مدال برنز رسید.

در وزن 96 کیلوگرم دانیال شریعتی نیا پس از استراحت در مسابقه اول در دور دوم مقابل کولین رایموند مورا از آمریکا با نتیجه 10 بر 5 شکست خورد و با توجه به شکست کشتی گیر آمریکایی در مراحل بعدی، شریعتی نیا حذف شد و در جایگاه چهاردهم ایستاد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند

خوزستانی ها معمولا در فوتبال ملی سرآمد هستند اما کمتر پیش آمده که آن ها در ورزش های دیگر سرآمد باشند. در سالیان اخیر، خوزستان به مهد درخشش و اوجگیری کشتی گیران فرنگی تبدیل شده است و ستاره های زیادی از این استان، قهرمان آسیا و حتی جهان شده اند.

به گزارش طرفداری، وجود امین میرزازاده امیدوارمان می کند که برای اولین بار در المپیک، یک مدال طلای خوزستانی داشته باشیم.

قبلا در المپیک، شهرهای تهران، مشهد، ساری، کرمانشاه، شیراز، شهر ری و... قهرمانی در المپیک را تجربه کرده اند. سجاد گنج زاده، جواد فروغی، محمدرضا گرایی، سهراب مرادی، کیانوش رستمی، حسن یزدانی و... آخرین طلایی های المپیک ایران بوده اند و امروز بیشتر از هر کس دیگری، امیرحسین زارع و امین میرزازاده در فوق سنگین کشتی آزاد و فرنگی بخت کسب مدال طلای المپیک 2024 هستند.

امین میرزازاده در مسابقات جهانی هم کار سختی در پیش داشت و سال گذشته تنها با چند مساوی و به خاطر گرفتن امتیاز آخر برنده و قهرمان جهان شد؛ چه رسد به این که امسال میشائین لوپز بزرگ کوبایی را هم در جمع مدعیان قهرمانی در المپیک پاریس می بیند. با این حال به نظر می رسد سکوی قهرمانی و برتری در المپیک به یکی از دو مرد ایرانی و کوبایی مورد اشاره یا رضا کایالپ قهرمان اهل ترکیه برسد. با این حال با تمام وجود این مدال را برای مرد دوست داشتنی کشتی کشورمان آرزو می کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم