Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -


بعضي مردها واقعاً عاشق اين هستند که با زن‌ها بازي‌هاي ذهني انجام دهند‎

بعضي مردها واقعاً عاشق اين هستند که با زن‌ها بازي‌هاي ذهني انجام دهند. اگر از خودتان مي‌پرسيد که بازي‌هاي ذهني چه هستند، بايد بگوييم که اين بازي‌ها انواع مختلفي دارند ولي همه آنها يک ويژگي دارند: فرستادن سيگنال‌هاي مختلط براي بازي کردن با احساسات کسي.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چرا مردها بازي‌هاي ذهني انجام مي‌دهند؟
اگر شک داريد که طرفتان ممکن است با شما بازي کند، هنوز دير نيست. اين بازي‌ها به دلايل مختلف انجام مي‌شوند. اگر درک مي‌کنيد که چطور و چرا اين بازي‌ها را با شما انجام مي‌دهد، آنوقت مي‌توانيد شما هم با او بازي کرده و از او جلو بيفتيد. ما در اينجا به دلايلي که ممکن است باعث شود کسي اين بازي‌ها را با طرفش انجام دهد اشاره مي‌کنيم و بعد متداول‌ترين اين بازي‌ها را توضيح مي‌دهيم و به شما آموزش مي‌دهيم چطور آن بازي‌ها را ببريد. اينها سه دليل اصلي اين بازي‌هاي ذهني فريبنده هستند:

1. اولين دليل که باعث مي‌شود مردي اين بازي‌ها را انجام دهد اين است که زني را امتحان کند؛ عشق او، وفاداري‌اش، توانايي احساسي‌اش، درکش و هوشش را.

2. دليل دومي که ممکن است مردي دست به اين بازي‌ها بزند اين است که واقعاً بخواهد چيزي از طرف مقابل خود به دست آورد و مي‌داند که تنها راهي که مي‌تواند او را متقاعد به انجام آن کند اين است که از راه احساسات او وارد شود. اين مردها همان بازيکن‌هاي واقعي هستند. اين بازيکن‌هاي واقعي فهميده‌اند که احساسات تا چه اندازه مي‌تواند افراد را آسيب‌پذير کند و آنها از اين نقطه‌ضعف به سود خود استفاده مي‌کنند.

3. بعضي مردها هم هستند که فقط محض تفريح دست به اين بازي‌ها مي‌زنند. بعضي وقت‌ها خارج کردن کسي از حالت متعادلش براي ما رضايت‌بخش و جذاب است.
متاسفانه بعضي‌ها نمي‌توانند عمق اين بازي‌ها را ببينند. بازي کردن با احساسات کسي مي‌تواند منجر به دعوا، فحاشي، جدايي، طلاق و خيلي چيزهاي بد ديگر شود. بنابراين توصيه ما به آقايان عزيز اين است که بااينکه اين کار بسيار مفرح است ولي خيلي مهم است که بدانيد کي بايد دست از بازي بکشيد و قبل از اينکه ديگر راه بازگشتي نباشد، عقب برويد.
دوست داريد بدانيد مردها چطور اين بازي‌ها را با شما انجام مي‌دهند؟

در زير به چند علامت هشدار اشاره مي‌کنيم:

1. آيا خواسته‌هايي غيرمنطقي يا ناممکن دارد؟
اين اتفاق معمولاً بدون هشدار قبلي مي‌افتد. طرفتان يکدفعه شروع به درخواست‌هاي عجيب و غريب و غيرمنطقي از شما مي‌کند.

ممکن است يکدفعه پيشنهاد کند که دوتايي به ملاقات کساني برويد که شما هيچ علاقه‌اي به ديدن آنها نداريد. يا مثلاً اصرار مي‌کند که برنامه ورزشي موردعلاقه‌اش که شما اصلاً از آن خوشتان نمي‌آيد را همراه با او تماشا کنيد.

حتي ممکن است يکدفعه نگذارد کارهايي که به طور معمول انجام مي‌داديد را انجام دهيد – حتي ممکن است نگذارد از خانه خارج شويد.

دختران عزيز لطفاً مراقب باشيد. واکنش بيش از حد نشان ندهيد چون ممکن است فقط بخواهد آزمايشتان کند.

اگر اينطور باشد، احتمالاً مي‌خواهد قدرت اراده، انعطاف‌پذيري و مهمتر از اينها قدرت شما را امتحان کند.

اگر واقعاً مي‌خواهيد جايي در قلب او داشته باشيد، اين زماني است که بايد به او نشان دهيد تا چه اندازه درکتان بالا است و سياست داريد.

باور کنيد اگر از اين آزمايش موفق بيرون بياييد، اعتماد او به شما صدچندان خواهد شد.

2. آيا ناگهان ديگر تماس نمي‌گيرد؟
اين براي دخترها بسيار کلافه‌کننده است. وقتي دختري به پسري واقعاً علاقه داشته باشد، به طور طبيعي به چنين جنگ رواني‌اي يک واکنش احساسي قوي نشان مي‌دهد.

بيشتر دخترها در چنين شرايطي دچار افکار ترسناک مي‌شوند. دختر ممکن است نگران شود و از خودش بپرسد که آيا اين پسر واقعاً به او علاقه دارد يا نه، اينکه شايد به کس ديگري وارد رابطه شده است، دچار مشکلي جدي شده، مريض است يا هزار فکر ديگر. يک عالم سوال در ذهنش ايجاد مي‌شود بدون اينکه پاسخي داشته باشد چون از مردي که بايد جواب اين سوال‌ها را بدهد هيچ خبري نيست. نه زنگ مي‌زند و نه تماس‌هايش را جواب مي‌دهد.

وحشت نکنيد، اينطوري به آن نگاه کنيد: ممکن است بخواهد ببيند که تا چه اندازه به او نيازمند هستيد يا اينکه اگر ديگر نباشد چه اندازه دلتان برايش تنگ مي‌شود.

اگر موضوع اين باشد، رفتار شما ممکن است همه چيز را برايتان بدتر يا بهتر کند. او مي‌خواهد ببيند شما تا چه اندازه به او علاقه داريد و تا چه اندازه به او متعهد هستيد و اينکه آدم شکاکي هستيد يا نه. توصيه ما اين است که به هيچ عنوان وحشت نکنيد و واکنش افراطي نشان ندهيد. حواستان باشد که هيچ پيغام اشتباهي برايش نفرستيد. درعوض، به او پيام دهيد که برايتان مهم است و اگر خودش دوست داشته باشد کنارش هستيد ولي او را محبور به اين کار نمي‌کنيد.

3. آيا سکوت مي‌کند يا تلگرافي جوابتان را مي‌دهد؟
بيشتر زن‌ها از اين رفتار خوششان نمي‌آيد. آنها دوست دارند با همسرشان حرف بزنند و وقتي مي‌بينند که جواب‌هاي او کم‌کم تلگرافي مي‌شود، بلافاصله مي‌فهمند که مشکلي وجود دارد.

اگر اين اتفاق براي شما هم افتاده است، بدانيد که مردتان کاملاً آگاه است که با اين کار اعصاب شما را به هم مي‌ريزد.

به حرف ما گوش کنيد: ريلکس باشيد.

وحشت نکنيد يا وسوسه نشويد که حرف بدي به او بزنيد که ممکن است بعداً پشيمان شويد. او فقط مي‌خواهد توانايي تحمل شما را بسنجد. پس به او اثبات کنيد که مي‌توانيد و خودتان را نيازمند نشان ندهيد، البته خيلي مهم است که به او نشان دهيد که دوستش داريد.

4. بي‌دليل پرخاشگر شده است؟
کم‌کم متوجه مي‌شويد که مرد مهرباني که به او عادت داشتيد، به غريبه‌اي وحشتناک تبديل شده است.

اين خشونت ممکن است نه فقط به سمت شما بلکه به سمت همه نزديکانش باشد و فضايي از رعب و وحشت ايجاد کند.

مي‌دانم اصلاً موقعيت خنده‌داري نيست ولي هدف اين بازي افتضاح نه آسيب رساندن به شما بلکه امتحان کردن شهامت و قدرتتان است. او مي‌خواهد ببيند تا چه اندازه شوکه شدن را تاب مي‌آوريد. هيچکس دوست ندارد با يک ترسو زندگي‌اش را تقسيم کند.

حتي اگر طرفتان قبول نکند، بيشتر مردها لازم دارند بدانند که شما کسي هستيد که مي‌توانيد کنار او بايستيد و آنها مي‌توانند در مواقع لزوم به شما پناه بياورند. اگر موفق از اين امتحان بيرون بياييد به او نشان خواهيد داد که زني قوي و شجاع هستيد.

5. ديگر تحسينتان نمي‌کند؟
با اين راه هر دختري را مي‌توان حسابي عصباني کرد. زن‌ها عاشق اين هستند که از آنها تعريف شود، خودشان هم اين را انکار نمي‌کنند. آنها دوست دارند که به آنها بگوييد چقدر زيبا شده‌اند، چقدر فلان لباس به آنها مي‌آيد و … اصلاً به همين دليل نيست که اين همه وقت را صرف رسيدن به ظاهر خودشان مي‌کنند؟

پس بعد از اينکه زني حسابي وقت گذاشته و خود را خوشگل کرده است، دوست دارد مردش به او بگويد که از نتيجه کارش راضي است. اين مسئله درمورد آشپزي يا حتي مهارت‌هاي او در رابطه‌جنسي هم صدق مي‌کند. زن‌ها عاشق اين کلمات شيرين‌اند.

حالا مرد چه مي‌کند؟ طوري رفتار مي‌کند که انگار متوجه هيچ چيز نيست. انگار اصلاً آن زن وجود ندارد.

اگر اين اتفاق براي شما هم مي‌افتد، مي‌توانيد مطمئن باشيد که او شاهد عصباني‌ شدنتان است. ممکن است وسوسه شويد که داد و غال راه بيندازيد که بازي را به نفع او تمام مي‌کند. او مي‌خواهد شما را آزمايش کند تا نقطه شکست شما دستش بيايد. مي‌خواهد ببيند که فردي طبيعي هستيد يا نه و اينکه مي‌توانيد وقتي فردي واکنش موردانتظارتان را ندارد، با اوضاع کنار بياييد؟


بازي کردن با احساسات کسي مي‌تواند منجر به دعوا، جدايي و خيلي چيزهاي بد ديگر شود

6. شما را با ديگران مقايسه مي‌کند، با خواهرتان يا دوستتان؟
اين بدترين نوع اين بازي‌هاي ذهني است.
با مقايسه کردن منفي يک زن با زنان ديگر، مرد از مخرب‌ترين روش براي نشان دادن نقص‌ها و اشتباهات آن زن استفاده کرده است. همه ما مي‌دانيم که اشتباه کردن جزء انسان بودن ماست ولي وقتي کسي فردي که در زندگي‌اش است را مجبور مي‌کند به چنين روش مسخره‌اي نگاهي به خودش بيندازد، به طور کل پيامي کاملاً متفاوت و افتضاح به او مي‌فرستد.

چه واقعاً قصدش اصلاح اشتباهات نامزدش باشد چه گفتن اينکه ديگر نمي‌تواند با او باشد، در هر حال او آن زن را با نشان دادن اينکه به نظرش ديگران بهتر از او هستند، ناراحت مي‌کند.

اگر اين اتفاق براي شما هم افتاده است، خوب گوش کنيد. ممکن است بخواهيد با گفتن و برملا کردن چيزهايي که به او ثابت کند آن افراد هم آنقدرها که او فکر مي‌کند خوب نيستند، تلافي کنيد. ولي قبل از اينکه چنين کاري انجام دهيد، بيشتر فکر کنيد. نبايد اجازه دهيد وادارتان کند که با زباني زشت بدي‌هاي ديگران را برملا کنيد. اگر اينکار را بکنيد، به او نشان خواهيد داد که خيلي زود و راحت کساني که به شما اعتماد کرده‌اند را زير پا له مي‌کنيد.

علاوه بر اين، ممکن است واقعاً قصدش اين است که شما بهتر شويد و تغيير کنيد. بله حقيقت تلخ است ولي بعضي وقت‌ها فقط اين نزديکانتان هستند که مي‌توانند چنين حقايقي را به شما بگويند.

7. با دخترهاي ديگر طنازي ميکند؟
اين مردها مي‌دانند که زن‌ها هميشه مراقب اينگونه رفتارهاي آنها که خيلي وقت‌ها به صورت ناخودآگاه انجام مي‌شود هستند.

خوب حالا اين بازيکن‌ها چه مي‌کنند؟ البته معلوم است که اين سيگنال‌ها را برايتان مي‌فرستند. چنين مردي آنقدر طنازي ميکند تا مطمئن شود که شما اين پيام را دريافت کرده‌ايد که او ممکن است به ديگران بيشتر از شما توجه و علاقه نشان دهد.

اين کار آنها سه دليل مي‌تواند داشته باشد که واقعيت اين است که مي‌ترسيم آنها را عنوان کنيم. چون ممکن است اصلاً دلتان نخواهد چنين چيزهايي را درمورد مردها بدانيد.

1) او براي ايجاد حس حسادت در شما و بيشتر کردن علاقه‌تان طنازي ميکند.

2) ممکن است براي تفريح کردن با زن‌هاي ديگر طنازي کند و بعد بخواهد که واکنش شما را ببيند و بفهمد مي‌تواند يک روز که دلش خواست مرزهايش را زير پا بگذارد و با دختر ديگري رابطه برقرار کند يا نه.

3) همچنين ممکن است براي فرستادن اين پيام که مي‌خواهد همين روزها رابطه‌اش را با شما تمام کند، اينکار را بکند و بعد وقتي شما اعتراض کرديد بگويد که ديگر نمي‌تواند با اين رفتار انحصارطلبانه شما کنار بيايد.

اگر اين کار او به دليل اول بود، بايد به او نشان دهيد که دوستش داريد. اين همان چيزي است که او مي‌خواهد – اينکه به او نشان دهيد او را واقعاً مي‌خواهيد.

اگر اينکار او به دليل دوم باشد، جلو رويد و به او بگوييد که بااينکه مي‌داند براي تفريح اينکار را مي‌کند ولي اين چيزها حد و مرزي دارد. مطمئناً وقتي ببيند که شما بازي او را خوانده‌ايد شوکه خواهد شد. اين به او نشان مي‌دهد شما زني باهوش، با درک بالا، مسئول و باتوجه هستيد.

بياييد دعا کنيم که اين رفتار او به دليل سوم نباشد. چون اگر اينطور باشد ديگر کار چنداني از دست شما برنمي‌آيد. اگر واقعاً خيلي انحصارطلبانه با او رفتار مي‌کنيد بايد کاري براي اين عادتتان بکنيد چون بيشتر مردها از اين رفتار متنفرند.

8. مرموز شده است؟
يکدفعه متوجه مي‌شويد که مردتان روز به روز مرموزتر مي‌شود.
اگر مردي وارد چنين جنگ رواني‌اي مي‌شود، ممکن است روش‌هاي مختلفي براي آن داشته باشد.

ممکن است اول با پاسخ ندادن به بعضي از سوالاتتان شروع کند. ممکن است ديگر فکرهايش را با شما در ميان نگذارد و ترجيح دهد که خودش تنها باشد. ممکن است تظاهر کند که دور از شماست و يادش رفته‌ايد. همه اين رفتارها عدم علاقه به شما را نشان مي‌دهد.

بازيکن‌هاي واقعي مي‌دانند که اين استراتژي مثل جادو عمل مي‌کند، البته اگر زن موردنظر به شما علاقه‌اي داشته باشد. چون دور کشيدن شما باعث ميشود علاقه او بيشتر شود. شک و ترديدهايي که مرد در ذهن زن ايجاد کرده است، زن را نگران کرده و باعث مي‌شود همه تلاشش را براي پيدا کردن دليل اين رفتارها به کار ببندد.

اگر مردتان اين بازي را با شما شروع کرده است، احتمالاً مي‌خواهد ببيند که مي‌تواند به شما اعتماد کند يا نه. مي‌خواهد ببيند شما چه واکنشي دربرابر غيبت‌ها و شايعات نشان مي‌دهيد. او دوست دارد بداند که آيا مي‌توانيد خودتان مستقل فکر کنيد و با جدا کردن واقعيت از شايعات بتوانيد حقيقت را درمورد او بفهميد يا نه.

هر زن علاقه‌مندي دوست دارد بداند که چه اتفاقي براي مردش مي‌افتد. به همين دليل سعي خواهد کرد با نشان دادن وفاداري خود به او، به او بفهماند که طاقت ديدن مشکل او را ندارد. در اين راستا حتي ممکن است يکي از رازهايش را هم با او در ميان بگذارد – که فهميدن همين راز احتمالاً مي‌تواند دليل اصلي شروع چنين رفتاري از طرف مرد باشد.

آنوقت مرد قانع خواهد شد که واقعا براي آن زن مهم است.

ولي درمقابل اگر هيچ اثري از نگراني از خود نشان ندهد، مرد اين پيام را دريافت خواهد کرد که زن توجهي به او ندارد و به هيچ عنوان فرد وفادار و قابل‌اعتمادي نيست.

بنابراين بايد خيلي نسبت به واکنشي که در چنين شرايطي مي‌دهيد مراقب باشيد. حواستان باشد بدون برملا کردن رازهاي خودتان، از مردتان حمايت کنيد. يک حرکت اشتباه باعث مي‌شود برچسب سرد بودن يا غيرقابل‌اعتماد بودن به شما بخورد.

9. علاقه‌اي به رابطه‌جنسي نشان نمي‌دهد؟
يکي از سلاح‌هاي خانم‌ها در قبال مردان رابطه‌جنسي است. مردها سيري‌ناپذيرند. گاهي حتي دعوا، مشاجره و کينه هم باعث نمي‌شود که نخواهند با شما رابطه‌جنسي داشته باشند.

براي آنها رابطه‌جنسي مسئله‌اي فقط جسماني است.

بنابراين وقتي شوهرتان که هميشه مشتاق به برقراري اين رابطه با شما بوده است، يکدفعه علاقه‌اي به آن نشان نمي‌دهد، احتمالاً مشکلي وجود دارد.

انتظار او اين است که شما نگران مي‌شويد و از او در اين مورد سوال مي‌کنيد. اگر اينکار را بکنيد، نشان مي‌دهد که حواستان هست و دوست داريد براي حل مشکلاتتان با هم گفتگو کنيد. اين يک علامت مثبت بزرگ براي شما خواهد بود. اگر اينکار را نکنيد، ممکن است تصور کند که توجهي به او نداريد و نيازهاي او برايتان اهميتي ندارد.

حرف آخر
بعضي‌ها، درواقع خيلي‌ها، از اين فکر که کسي با آنها بازي مي‌کند متنفرند. ممکن است احساس کنند که مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اند.

که البته هم ممکن است درست باشد و هم ممکن است درست نباشد.

علاوه بر اين، قابل درک است که اين بازي‌هاي ذهني را دوست نداشته باشيد چون بازي‌هاي بسيار خطرناک و ريسکي هستند. ممکن است هيچوقت نتوانيد حدس بزنيد که او چه بازي‌اي با شما مي‌کند و اين يعني يک حرکت اشتباه رابطه‌تان را به طور کل بر هم مي‌زند.

بنابراين بايد مراقب علائم و نشانه‌هاي اين بازي‌ها باشيد و در واکنش دادن به آنها با تکيه به غريزه زنانه‌تان استاد شويد.

هميشه به خاطر داشته باشيد که اين بازي‌ها معمولاً بدون هشدار قبلي شروع مي‌شوند. بنابراين اين يک راه ساده براي تشخيص آنهاست. وقتي يک تغيير ناگهاني در رفتار طرفتان مشاهده مي‌کنيد، آنجاست که بايد کمربندتان را سفت ببنديد و براي يک ترن‌هوايي احساس آماده شويد.

رمز موفقيتتان در اين است که هيچوقت چيزي نگوييد يا کاري نکنيد که بعداً پشيمان شويد. هميشه يادتان باشد که بعضي وقت‌ها، بعضي مردها فقط به دنبال بهانه‌هاي احمقانه براي جدايي هستند. حواستان باشد که بهانه واقعي دست آنها ندهيد.

ولي، بااينکه ممکن است به نظرتان غيرقابل‌باور يا مسخره بيايد، اين بازي‌ها مي‌توانند باعث مستحکم‌تر شدن رابطه هم بشوند. دليل آن اين است که جنگ رواني کمکتان مي‌کند بفهميد با چه کسي در رابطه سروکار داريد. وقتي هر دو بازيکن خوب بازي کنند، احترامشان نسبت به قدرت و سياست هم بيشتر مي‌شود.

و تا يادمان نرفته، اين بازي‌ها مي‌توانند خيلي مفرح باشند چون بعدها موضوعي براي حرف زدن، شوخي کردن و خنديدن در اختيارتان قرار مي‌دهند.

منبع: مردمان




منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد

سرمربی سیتی تاکید کرد لیورپول با وجود دو شکست در ۳ بازی اخیرش از کورس قهرمانی خارج نشده است.

به گزارش ایسنا،  منچسترسیتی یک پیروزی بزرگ دیگر را در راه کسب چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر به دست آورد و توانست ۴ بر صفر برایتون را شکست دهد.  

دو گل فودن در نیمه اول و گل های کوین دی بروینه و خولیان آلوارس باعث شد تا سیتی روند شکست ناپذیری خود در لیگ را به ۱۸ بازی افزایش دهد و فاصله را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش دهد(با یک بازی کمتر).

دی بروینه به اسکای اسپورت گفت: بدیهی است که هر بازی فشار زیادی دارد اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که سعی کنیم در دیدارهای باقی مانده مانند امروز عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر هر پنج بازی را ببریم، سیتی دوباره قهرمان است. هیچ تیمی تا به حال چهار عنوان قهرمانی پیاپی را در تاریخ فوتبال انگلیس کسب نکرده است.

سیتی پنج بازی باقی مانده دارد- یک بازی بیشتر از آرسنال - و باید در دیدارهای خارج از خانه برابر ناتینگهام فارست، فولام و تاتنهام قرار گیرد و همچنین  مقابل ولورهمپتون و وستهم نیز در خانه دیدار دارد.  

تیم پپ گواردیولا بدون ارلینگ هالند مصدوم توانست در این دیدار این برد پرگل را به دست بیاورد.

پپ گواردیولا نیز بعد از این دیدار گفت: برایتون در این فصل بازیکنان زیادی را از دست داده است ولی با این حال این یک نتیجه خوب برای ما است. چهار گل زدیم و دروازه خودمان را نیز بسته نگه داشتیم. این مهمترین چیز است. پنج بازی باقی مانده است، می دانیم که بازیها خیلی فشرده پیش می‌روند. ما باید تک تک آن بازی ها را ببریم. با بردن هر بازی ما به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم.

سرمربی منچسترسیتی معتقد است که لیورپول با وجود دو شکست در سه بازی اخیر، از رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر خارج نیست. او در پایان صحبت هایش افزود: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای آرسنال و ما نیز بیفتد. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. سیتیزن ها با وجود یک بازی کمتر از آرسنال تنها یک امتیاز عقب هستند. لیورپول نیز ۷۴ امتیاز دارد و در رده سوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می دهند
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا میدهد
  • این ویتامین‌ها اضطراب را کاهش می‌دهد