Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛هفته دوم لیگ هفدهم فوتبال در حالی فردا در شهرهای مختلف پیگیری می شود که بازی تراکتورسازی و پرسپولیس مهمترین دیدار این هفته به شمار می آید.

تراکتورسازی-پرسپولیس/ ورزشگاه یارگار امام تبریز ساعت 19:30

بازی تراکتورسازی و پرسپولیس همواره حساسیت خاصی داشته است و به طور حتم این بارهم شاهد یک بازی جذاب و دیدنی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان پایتخت در هفته اول لیگ هفدهم فوتبال توانستند با دو گل از سد فولاد خوزستان عبور کنند و با تفاضل گل کمتر نسبت به پارس جنوبی در جایگاه دوم قرار بگیرند.

پرسپولیس با وجود اینکه با پیروزی برابر فولاد خوزستان گام اول را محکم برداشت اما این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود کار سختی برابر حریفان خود پیش رو دارد.

با وجود اینکه تراکتورسازی امسال به علت از دست دادن بازیکنان شاخص خود وضعیت مناسبی ندارد اما برانکو این موضوع را قبول ندارد و بیان کرده که تراکتورسازی با هدایت گل محمدی و مجتبی حسینی شرایط خوبی دارد و نباید این تیم را دستکم بگیریم.

به هر حال برانکو مربی حرفه ای است و به بازیکنان پرسپولیس گوشزد کرده که نباید حریف تبریزی خود را دستکم بگیرند و با تمام توان خود مقابل تراکتورسازی حاضر شوند.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به علت مصدومیت نمی تواند برابر فولاد خوزستان بازی کند اما گادوین منشا و کامیابی نیا مصدومیتشان برطرف شده و مشکلی برای همراهی پرسپولیس در این بازی ندارند.

علی علیپور هم به علت محرومیت نمی تواند پرسپولیس را در این بازی همراهی کند.

در آن سوی میدان؛ تراکتورسازان در هفته اول لیگ برتر برابر استقلال خوزستان با وجود ارائه بازی هجومی در دقایق پایانی با یک گل شکست خوردند

تراکتورسازان به علت محرومیت نقل و انتقالاتی نتوانستند بازیکن جدیدی جذب کنند و همین موضوع باعث شد آنها مجبور شوند با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه پا به مسابقات لیگ برتر فوتبال بگذارند.

بازیکنان جوان تراکتورسازی در نخستین بازی توانستند توانایی خود را به گل محمدی نشان بدهند و با ادامه روند رو به رشد می توانند پدیده لیگ برتر شوند.

سینا عشوری، فرزاد گروسیان و شهرام گودرزی مصدومان تراکتورسازی هستند اما با تلاش پزشکان مصدومیت عشوری و گودرزی برطرف شده و فقط گروسیان نمی تواند تراکتورسازی را برابر پرسپولیس همراهی کند.

تقابل برانکو و گل محمدی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

پرسپولیس و تراکتورسازی تاکنون 39 بار با هم بازی کردند که 17 برد سهم پرسپولیس، 9 برد سهم تراکتورسازی و 13 بازی هم مساوی شده است.

در 39 دیدار گذشته 92 گل به ثمر رسیده است که سهم پرسپولیس 53 و سهم تراکتورسازی هم 39 گل بوده است.

سایپا-صنعت نفت آبادان/ ورزشگاه دستگردی ساعت 20:30

نارنجی پوشان سایپا در هفته دوم لیگ برتر فوتبال میزبان برزیل ایران هستند.

شاگردان دایی در نخستین بازی خود در لیگ هفدهم توانستند یک امتیاز خارج از خانه مقابل سپاهان بدست آورند.

نارنجی پوشان سایپا قصد دارند از میزبانی خود نهایت استفاده را کنند و با غلبه بر صنعت نفت آبادان جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشند.

در آن سوی میدان؛ شاگردان کمالوند در نخستین بازی خود در لیگ هفدهم دست به کار بزرگی زدند و با یک گل از سد استقلال عبور کردند. به همین دلیل آنها با روحیه بالایی به مصاف شاگردان دایی می روند.

فولاد- نفت تهران/ ورزشگاه غدیر اهواز ساعت 20:45

تیم فوتبال فولاد خوزستان در نخستین بازی خود برابر پرسپولیس قهرمان لیگ شانزدهم با دو گل شکست خورد.

شاگردان پورموسوی قصد دارند با عبور از سد نفت تهران جبران مافات کنند اما کار سختی پیش رو دارند.

در آن سوی میدان؛ تیم نفت تهران با وجود اینکه یک روز قبل از شروع لیگ برتر فوتبال،حمید درخشان را جایگزین علی کریمی کرد اما در نهایت توانست نخستین بازی خود را برابر تیم سپیدرود رشت پیروز شود.

نفتی ها مشکلات مالی زیادی دارند و در هفته اول لیگ برتر با دریافت مجوز توانستند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند و معلوم نیست برای هفته دوم بتوانند از بازیکنان جدید خود بهره ببرند یا در غیاب چند بازیکن باید به مصاف فولاد خوزستان بروند.

گرمای هوای خوزستان تنها حریف شاگردان درخشان است و آنها برای عبور از سد فولاد کار سختی پیش رو دارند.

سپید رود رشت-سیاه جامگان/ ورزشگاه عضدی ساعت 21

تیم سپیدرود رشت که به تازگی به لیگ برتر آمده است در نخستین بازی خود برابر نفت تهران شکست خورد.

شاگردان علی نظر محمدی قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و از سد سیاه جامگان عبور کنند اما کار سختی مقابل تیم باانگیزه سیاه جامگان دارند.

استان گیلان بعد از مدتها صاحب تیمی در لیگ برتر فوتبال شده است و فوتبالدوستان گیلانی منتظر هستند که نخستین بازی نماینده خود را بعد از مدتها در لیگ برتر مشاهده کنند.

به هر حال ورزشگاه عضدی رشت بعد از چند سال پذیرای تیمهای لیگ برتری است وباید دید مسئولان هیئت فوتبال استان گیلان این ورزشگاه را آماده برگزاری بازی های لیگ برترکردند یا همچنان چمن این ورزشگاه نامناسب است.

در آن سوی میدان تیم سیاه جامگان برابر ذوب آهن در هفته اول لیگ هفدهم به تساوی 2 بر 2 دست یافت.

به نظر نمی رسد شاگردان میثاقیان کار سختی برابر سپید رود رشت داشته باشند اما آنها نباید تیم سپید رود رشت را دستکم بگیرند چرا که این تیم در خانه خود قدرتمند است.

انتهای پیام/

جدال پرسپولیسی ها در تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...

پرسپولیس در جام حذفی باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت. یک دیدار جذاب و پرگل که ۱۲۰ دقیقه تماشاگران را در هیجان نگه داشت و سرانجام در ضیافت پنالتی بلیط صعود به میزبان رسید.

حذف پرسپولیس به عنوان مدافع قهرمانی آنقدر اتفاق مهمی بود که روی خیلی از اخبار و حواشی سایه بیندازد، اما وقتی که غبار هیجان بخوابد، وظیفه کارشناسان است که حقایق بازی را ببینند و آنالیز کنند.

در این مسابقه پرسپولیس ضعف‌های عجیب و غریبی داشت، اما بازیکنان درخشانی هم داشت. بازیکنانی مثل آل‌کثیر و اورونوف که در همان دقایق ابتدایی نیمه اول تیم مهمان را دو گل پیش انداختند. عیسی در وقت اضافه هم دوباره گل زد.

این روز‌ها خیلی‌ها از کیفیت کار مربی برزیلی پرسپولیس صحبت می‌کنند. آشکارا سبک بازی این تیم تغییر کرده و دیگر نسبت به زمان گل‌محمدی با تیم محتاطی طرف نیستیم. تیمی که بعد از زدن هر گل به فکر زدن گل‌های بعدی است و، چون به حمله فکر می‌کند، در دفاع هم زیاد غافلگیر می‌شود.

همه این حرف‌ها تکراری است، اما یک حقیقت پنهان هم دارد. اینکه هر مربی سیستم و روش بازیش را بر اساس داشته‌هایش طراحی می‌کند. تصور کنید اگر همین دو بازیکن در اختیار یحیی گل‌محمدی بودند چقدر می‌توانست در نتایج این تیم و سرنوشت نیمکت پرسپولیس موثر باشد!

بدون شک داشتن همین دو بازیکن یعنی عیسی و اورونوف در دور رفت می‌توانست چنان تغییری ایجاد کند که یحیی گل‌محمدی حالا حالا‌ها امپراطور سرخ باقی می‌ماند. به خصوص در شیوه بازی تیم یحیی که خط دفاعی سر و سامان بهتری داشت و گل زدن به این تیم سخت بود.

در این سال‌ها تیم یحیی اکثر مواقع وقتی گل اول را می‌زد و جلو می‌افتاد، برنده بازی بود و هر زمانی این تیم از داشتن یک بازیکن تمام کننده و گلزن رنج می‌برد پرسپولیس هم به دردسر می‌افتاد. فقط فرض کنید حتی یکی از این دو بازیکن در تیم یحیی حضور داشتند که فرصت‌های بالای ۷۰ درصدی را همیشه گل می‌کنند، آن وقت الان چقدر همه چیز تفاوت داشت!

 

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد