Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- روز گذشته دو ديدار دوستانه مهم ميان 4 تيم باشگاهي بزرگ اروپا برگزار شد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، بايرن منيخ ليورپول در ديداري تداراکتي در چارچوب آئودي کاپ به مصاف هم رفتند که با برد سه برد صفر تيم انگليسي همراه بود. در دقيقه 12 ضد حمله ليورپول از سمت چپ با مورنو آغاز شده و وي يک پاس عرضي در دهانه دروازه به صلاح مي دهد که ضربه مهاجم مصري را اولريش راهي کرنر مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقيقه 16 بايرن مونيخ صاحب يک ضربه ايستگاهي شده که آلابا اختلاف کم ضربه اش از کنار دروازه ليورپول به بيرون مي رود‌. در دقيقه `7 ساديو مانه روي اشتباه توليسو در ميانه ميدان توپ ربايي کرد و از سمت چپ به داخل محوطه نفوذ کرد و با ضربه اي محکم دروازه را باز کرد. در دقيقه `21 رناتو سانچز جايگزين تياگو در ترکيب بايرن شد و در دقيقه `34 بايرن گل دوم را هم اين بار از صلاح دريافت کرد. گل سوم ليورپول در دقيقه `83 و توسط استوريج از راه رسيد؛ مهاجم انگليسي در موقعيت تک به تک با يک ضربه چيپ تماشايي دروازه اولريش را باز کرد.
در دقيقه 21 مسابقه تياگو آلکانتارا به دليل مصدوميت از زمين خارج شده و رناتو سانچز جاي وي را در زمين مسابقه مي گيرد. در دقيقه 25 ضربه ايستگاهي در سمت راست محوطه جريمه بايرن مونيخ براي ليورپول به دست مي آيد. مورنو ضربه زيبايي راهي دروازه مي کند که اولريش به خوبي توپ را مهار مي کند.
در دقيقه 59 هامس رودريگز از پشت محوطه جريمه ليورپول با پاي چپ شوت زني کرده که ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه کاريوس به بيرون مي رود‌. بازي آرام دنبال مي شود. بايرن مونيخ نسبت به نيمه اول انسجام بيشتري پيدا کرده و با نظم بيشتري روي دروازه ليورپول فشار مي آورد. ليورپول نيز از گل هاي خود دفاع کرده و چشم به ضد حملات دارد. در دقيقه 69 توپ در ضد حمله در سمت چپ به استوريج مي رسد‌. مهاجم انگليسي به سمت دروازه حرکت مي کند ولي ضربه پاي چپ او با اختلاف از کنار دروازه به بيرون مي رود.
در دقيقه 80 کرنر ليورپول برگشت داده شده و توپ پشت محوطه جريمه به مورنو مي رسد که ضربه مدافع چپ قرمزها با اختلاف کم از کنار دروازه بايرن مونيخ به بيرون مي رود. در دقيقه 82 ضربه ايستگاهي لواندوفسکي راهي کرنر مي شود. کرنر کوتاه کار شده و پاس به هوملس مي رسد که ضربه زميني او از کنار دروازه ليورپول به بيرون مي رود.

در ديگر بازي نيز اتلتيکومادريد دو بر يک از سد ناپولي ايتاليا گذشت. هر دو تيم با ترکيب اصلي و ستارگان اصلي خود پابه ميدان گذاشتند. حضور چهره هايي نظير مارک همشيک و آنتوان گريزمان از ابتداي بازي هيجان بازي را بالا برده بود. در نيمه اول شاهد رقابت نزديک و تنگاتنگي بوديم، با اين حال ايتاليايي ها خطرناک تر از حريف خود حمله مي کردند. ناپلي ها با بازيکنان تکنيکي و سرعتي خود از جناحين حملات زيادي را تدارک ديدند تا اينکه در دقيقه 34 صاحب يک پنالتي شدند. ميليک مهاجم لهستاني ناپولي پشت توپ ايستاد اما ضربه اش با واکنش فوق العاده يان اوبلاک همراه شد. نيمه اول بدون گل به پايان رسيد.
10 دقيقه پس از شروع نيمه دوم ناپولي دروازه يان اوبلاک را سرانجام فرو ريخت. خوزه کايخون اسپانيايي روي پاس فوزي غلام گل اول تيمش را به ثمر رساند. پس از گل ناپولي، پسران ماتريس حملات خود را براي جبران گل خورده، آغاز کردند. تلاش اتلتي براي رسيدن به گل در دقيقه 72 به نتيجه رسيد. فرناندو تورس اسطوره باشگاه روي پاس گل آنتوان گريزمان به زيبايي هر چه تمام تر حساب کار را 1-1 مساوي کرد. 2 دقيقه پس از گل تورس، سيمئونه دومين تعويضش را انجام داد. لوسيانو ويتو مهاجم ناکام اتلتيکو در فصول اخير به جاي کاپيتان گابي به ميدان آمد و باعث پيروزي تيمش شد. روي يک ضربه کرنر توسط کاراسکو، ويتو با فرصت طلبي خود را در موقعيت گل قرار دارد و نتيجه را 2 بر يک به سود اتلتيکو کرد. ناگفته نماند ويتو در فصل قبل به شکل قرضي در سويا به ميدان رفت. در لحظات پاياني بازي نيز ديگو گودين دو کارته شد و از بازي اخراج شد. ديدار جذاب دو تيم در آخر با پيروزي اتلتيکو مادريد به پايان رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس

آیا مدافع - هافبک پرتغالی بایرن مونیخ بازی مقابل رئال مادرید را از دست داد؟

طرفداری | در فاصله 4 روز مانده تا بازی حساس بایرن مونیخ با رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هواداران مونیخ شاهد مصدومیت رافائل گریرو بودند.

رافائل گریرو هافبک و مدافع چپ 30 ساله بایرن مونیخ امروز و در دیدار مقابل اشتوتگارت از ابتدا در ترکیب تیم توماس توخل قرار گرفت اما تنها پس از 17 دقیقه بازی در ترکیب بایرن در این مسابقه به دلیل مصدومیت تعویض و جای خودش را به لئون گورتسکا داد تا حال حضور او در بازی مقابل رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. گریرو با توجه به پستی که در بایرن بازی می‌کند یکی از بازیکنان تاثیرگذار و خوب این فصل تیم توخل بود و او در 27 بازی خود در این فصل آمار 3 گل و 2 پاس گل را به نام خودش به ثبت رسانده بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس