Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه آثار نقاشی‌‎خط محمد قاسم‎ زاده نجفی با نام «سمفونی قلم»، جمعه ۱۳ مرداد‎ماه ساعت ۱۷ در ۲ فرهنگسرای نیاوران گشایش می‎یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد قاسم‎زاده نجفی پیشتر نیز نمایشگاهی را با نام «اسطرلاب قلم» در گالری والی برگزار کرده بود. این هنرمند مبدع سبک نوینی در هنر نقاشی‎خط است. در آثار قاسم‎زاده نجفی می‎توان علاوه بر مشاهده حال و هوای معنوی نقاشی‎خط، فضا‎های خاص نقاشانه‎ای را هم نظاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه نقاشی‎خط «سمفونی قلم» از ۱۳ تا ۲۲ مرداد در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران برقرار است. علاقمندان برای دیدار از آثار این نمایشگاه می‎توانند در روز‎های عادی از ساعت ۱۰ الی ۲۱ و در روز‎های تعطیل از ساعت ۱۴ الی ۲۱ به گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ سانتیمتری تراز دریاچه ارومیه

سخنگوی صنعت آب کشور گفت: تراز دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۵۰ سانتیمتر افزایش یافته‌ است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فیروز قاسم‌زاده، سخنگوی صنعت آب کشور اظهار داشت: با توجه به بارش‌های نرمال در حوضه آبریز دریاچه ارومیه و بهبود نسبی جریان آب در رودخانه‌های این حوضه و عدم برداشت آب توسط کشاورزان در فصل زمستان، ورودی به دریاچه افزایش داشته است.

وی افزود: رهاسازی از سدها به سمت دریاچه نیز این موضوع را تقویت کرده به نحوی‌که تراز دریاچه در چند ماه اخیر دارای رشد مداوم بوده‌ است.

سخنگوی صنعت آب خاطرنشان کرد: مقایسه آماری نشان می‌دهد تراز دریاچه نسبت به ابتدای سال آبی دارای رشد 50 سانتیمتری بوده و در مقایسه با تاریخ مشابه سال گذشته، 6 سانتیمتر بیشتر است. 

قاسم‌زاده گفت: در حال حاضر حدود 30 درصد از سطح دریاچه با آب پوشیده شده است که معادل 1250 کیلومتر مربع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در غرب تحصیل کرد اما آثارش به شدت ایرانی است
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • تراز دریاچه ارومیه ۵۰ سانتیمتر افزایش یافته است
  • افزایش ۵۰ سانتیمتری تراز دریاچه ارومیه
  • برپایی نمایشگاه ظروف مسی در مراغه
  • لطافت لحظه در «به وقت بهار»
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اُتیسم در کاشان 
  • طبیعتِ متفاوت فریده لاشایی را ببینید
  • از مشق متفاوت ۲ هنرمند تا نقاشی که از نقش پدرانه‌اش مایه گذاشت