Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: با تصویب و ابلاغ قانون مجازات استفاده کنندگان غیر مجاز آب، فاضلاب، برق، تلفن و گاز از سوی ریاست جمهوری، برخورد با دارندگان انشعابات غیر مجاز آب شرب روستاهای گیلان با جدیت ادامه دارد.

‌محبعلی رنج ور در گفت وگو با ایسنا‌، حفظ حقوق مشترکان آب شرب روستایی را علت اصلی برخورد قانونی با صاحبان انشعابات غیر مجاز دانست و افزود: دارندگان این نوع انشعابات با مراجعه به امور آبفار شهرستان خود نسبت به دریافت انشعاب مجاز اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر پرداخت به موقع هزینه قبوض آب شرب از سوی مشترکان روستایی گیلان، گفت: بی شک همکاری مشترکان محترم در خصوص پرداخت به موقع آب بها موجب خدمات رسانی بهتر شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان تصریح کرد: مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید نیز در استفتایی، عدم پرداخت آب بهاء را شرعا جایز ندانسته اند و بر پرداخت بهای آب مصرفی توسط مشترکان تاکید کرده اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عدم پرداخت قبوض آب منجر به تضعیف بنیه مالی و نقدینگی شرکت آب و فاضلاب روستایی به عنوان یک شرکت خودگردان و خدمات رسان می‌شود، گفت: این شرکت با وصول به موقع مطالبات خود از مشترکان، قادر به خدمات رسانی مناسب با نیاز و انتظار روستاییان خواهد بود.

رنج ور خاطرنشان کرد: به استناد ماده 39 آیین نامه عملیاتی و شرایط عمومی تعرفه‌های آب و فاضلاب ابلاغی وزارت نیرو، در صورت عدم پرداخت دیون توسط هریک از مشترکان، شرکت آبفار می تواند ضمن قطع موقت انشعاب مربوطه، نسبت به پیگیری قضایی در خصوص وصول مطالبات اقدام کند که در این حالت هزینه‌های اضافی ناشی از این اقدام برعهده همان مشترک خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت آبفار اجازه قطع موقت و حتی دائم انشعاب مشترکانی که در پرداخت به موقع قبوض خود تعلل می‌کنند را دارد، اضافه کرد: همیشه سعی ما بر آن بوده که اقدام قهری انجام نگیرد، لذا روستاییان عزیز با پرداخت به موقع آب بهای خود ما را در خدمات رسانی هر چه بهتر یاری کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی

سید علی موسوی مدنی گفت: هم‌اکنون به‌طور متوسط ماهانه ۵۰۰ میلیارد تومان توسط تامین اجتماعی استان در ۲ بخش بیمه‌ای و درمان قم هزینه می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم عنوان کرد: علی‌رغم چالش‌های موجود در وصول منابع بیمه‌ای، با تدابیر اتخاذ شده در پرداخت تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت تامین اجتماعی در قم تاخیر نداشته‌ایم که این مساله یک گام بزرگ در راستای ارائه خدمات به‌موقع است.

موسوی مدنی با اشاره به این‌که سازمان تامین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه است و بدون دریافت حتی یک ریال از سوی دولت اداره می‌شود، ادامه داد: وصولی به‌موقع، ضامن پرداخت به‌موقع تعهدات بیمه‌ای و درمانی و به‌خصوص پرداخت مستمری به بازنشستگان، از کارافتادگان کلی و بازماندگان است.

به گفته موسوی مدنی، خدمات‌رسانی به جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی در قم از طریق چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج واحد کارگزاری انجام می‌شود.

جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی قم افزون بر ۸۴۸ هزار نفر می‌رسد که از این تعداد، ۲۶۱ هزار و ۱۹ نفر بیمه شده اصلی و ۶۴ هزار و ۲۷۲ نفر مستمری‌بگیر اصلی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا