Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در رقابتهای جهانی در حالی از سوی شورای فنی اعلام شد که گزینش ملی‌پوش یکی از اوزان با اما و اگر همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از اینکه رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۱۷ فرانسه با حضور مدعیان واجد شرایط برگزار شد، ۸ آزادکار به عنوان نفرات برتر به اردوی تیم ملی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب رضا اطری، بهنام احسان پور، میثم نصیری، سعید داداش پور، پیمان یاراحمدی، حسن یزدانی، امیر محمدی و یدالله محبی به عنوان قهرمانان اوزان هشتگانه انتخابی با حضوردر اردو، زیر ذره بین شورای فنی قرار گرفتند تا در نهایت تیمی ششدانگ و آماده راهی جهانی پاریس شود.

تمرین اردونشینان آزادکار ادامه داشت تا اینکه شورای فنی عصر روز سه شنبه، ترکیب تیم ملی را با توجه به عملکرد مدعیان در انتخابی و تجربه نفرات در میادین بین المللی و همچنین خردجمعی اعضای شورا و کادر فنی اعلام کرد. در این لیست، ۷ آزادکار به عنوان نفرات برتر انتخابی به راحتی در ترکیب تیم اعزامی به فرانسه قرار گرفتند؛ به جز آزادکار برتر وزن ۷۰ کیلوگرم! سعید داداش پور به عنوان قهرمان رقابتهای انتخابی در این وزن با توجه به تصمیم شورای فنی، جای خود را به مصطفی حسین خانی، نایب قهرمان مصاف انتخابی داد. بر این اساس با تصمیم شورای فنی، حسین خانی مسافر فرانسه شد و داداش پور باانگیزه نیز که با غلبه بر حسین خانی توانسته بود قهرمان انتخابی شود در ترکیب تیم اعزامی به بازیهای داخل سالن آسیا(ایندورگیم) قرار گرفت.

بلافاصله بعد از این تصمیم برخی از اهالی کشتی به نظر شورای فنی انتقاد کرده و معتقد بودند، داداش پور به ناحق از تیم اعزامی به جهانی حذف و حسین خانی جانشین او شد.سوال این بود که چرا این تصمیم اتخاذ شد و منطق شورای فنی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در این خصوص چه بود؟

در این خصوص می توان به آخرین اظهار نظر محمد طلایی سرمربی تیم ملی با توجه به نظر شورای فنی اشاره کرد. طلایی در پاسخ به این سوال که علت اصلی انتخاب حسین‌خانی به عنوان ملی پوش وزن ۷۰ کیلوگرم به رغم شکستش برابر داداش‌پور در فینال انتخابی چه بود، گفت: «حسین‌خانی، عبادی و داداش‌پور هر سه از مدعیان این وزن در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بودند که هر کدام، برد و باخت داشتند. در ادامه خرد جمعی شورای فنی با توجه به جمع بندی نتایج و اتفاقات آن مسابقات این شد که داداش‌پور به عنوان نفر اول انتخابی راهی رقابت‌های داخل سالن آسیا شود که این مسابقات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین حسین‌خانی نیز با توجه به تجارب بالا و کافی از میادین بزرگ بین المللی، به عنوان ملی پوش وزن ۷۰ کیلوگرم در جهانی به میدان برود. »

البته طلایی در توجیه فنی این تصمیم نیز معتقد است: «داداش‌پور در رقابتهای انتخابی تیم ملی به جمال عبادی باخت. از سوی دیگر حسین‌خانی هم عبادی را در انتخابی برد. در نتیجه، فرآیند انتخابی در این خصوص بطور کامل اجرا شده و در نهایت با تصمیم و جمع بندی شورای فنی قرار شد حسین‌خانی به رقابت‌های جهانی اعزام شود.»

آنچه از اظهارات اعضای شورای فنی و سرمربی مشخص می شود این است که حسین‌خانی از نگاه تصمیم گیرندگان از هر لحاظ گزینه مناسب‌تری نسبت به مدعیان دیگر برای حضور در مسابقات جهانی است. همچنین داداش‌پور هم می تواند حضوری شایسته و موفق در رقابت‌های داخل سالن آسیا داشته باشد.تصمیمی که بیش از فرایند انتخاب با چاشنی سلیقه اتخاذ شده است. به هر حال اهالی کشتی امیدوارند تصمیمات بر هر پایه و اساسی که اتخاذ شده به نتایج مطلوبی در رقابتهای جهانی ختم شود و تیم متحول شده ایران که برخی از ستاره‌های المپیکی خود را در اختیار ندارد، بتواند با نفرات جوان و باانگیزه خود در این آوردگاه سخت و حساس، خوش بدرخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضوردر رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ فرانسه به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: رضا اطری
۶۱ کیلوگرم: بهنام احسان پور
۶۵ کیلوگرم: میثم نصیری
۷۰ کیلوگرم: مصطفی حسین خانی
۷۴ کیلوگرم: پیمان یاراحمدی
۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی
۹۷ کیلوگرم: امیر محمدی
۱۲۵ کیلوگرم: یداله محبی

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اسامی ۳۲ نامزد دور دوم انتخابات نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه را اعلام کرد.

بنابر روایت ایلنا، فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران با اعلام این خبر و با اشاره بر اهمیت رعایت قانون از سوی داوطلبین و بهره گیری از چارچوب آن اذعان داشت: تبلیغات انتخابات از ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای ادامه خواهد داشت، لذا ۳۲ نامزد انتخابات با رعایت قانون شور و شعف انتخاباتی را به شکل مطلوبی در حوزه انتخابیه تهران به نمایش بگذارند.

قیومی اسامی و مشخصات ۳۲ نامزد دور دوم انتخابات نماینده مجلس شورای اسلامی را به شرح ذیل اعلام کرد:

➖سعید آجورلو فرزند محمد کد نامزد ۲۱

➖ریحانه خالقی فرزند محمدعلی کد نامزد ۲۳

➖صالح اسکندری فرزند عباس کد نامزد ۲۴

➖عطا بهرامی فرزند علی اکبر کد نامزد ۲۵

➖علی اصغر پورمحمدی فرزند عباس کد نامزد ۲۶

➖علی تهرانی مقدم فرزند محمد کد نامزد ۴۳

➖ابوالقاسم جراره فرزند یوسف کد نامزد ۲۷

➖محمدحسین حسین زاده بحرینی فرزند محمدعلی کد نامزد ۲۸

➖حسن خجسته باقرزاده فرزند حاج اسمعیل کد نامزد ۲۹

➖مجتبی رحمان دوست فرزند مرتضی کد نامزد ۳۱

➖غلامحسین رضوانی فرزند عبدالرضا کد نامزد ۳۲

➖سمیه رفیعی فرزند عزت اله کد نامزد ۳۴

➖عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی فرزند رضا کد نامزد ۳۵

➖مجتبی زارعی فرزند حسین کد نامزد ۳۶

➖محمد سراج فرزند احمدعلی کد نامزد ۳۷

➖علیرضا سلیمی فرزند علی اصغر کد نامزد ۳۸

➖مهدی شریفیان فرزند هرمز کد نامزد ۳۹

➖حسین صمصامی مزرعه آخوند فرزند حبیب اهل کد نامزد ۴۱

➖زهره طبیب زاده نوری فرزند محمود کد نامزد ۴۲

➖ابوالفضل ظهره وند فرزند عباس کد نامزد ۴۵

➖ابراهیم عزیزی فرزند قنبر کد نامزد ۴۶

➖مهدی عسگری فرزند محمدرضا کد نامزد ۴۷

➖پیمان فلسفی فرزند مرتضی کد نامزد ۴۸

➖فاطمه قاسم پور فرزند عبدالعلی کد نامزد ۴۹

➖زینب قیصری فرزند مطلب کد نامزد ۵۱

➖سمیه گل پور چمرکوهی فرزند سلمان کد نامزد ۵۲

➖زهره سادات لاجوردی فرزند سیداسداله کد نامزد ۵۳

➖سیدمرتضی محمودی فرزند سیدداود کد نامزد ۵۴

➖سیدنظام الدین موسوی فرزند سیدجواد کد نامزد ۵۶

➖احمد نادری فرزند حسین کد نامزد ۵۷

➖حسین نجابت فرزند حیدرعلی کد نامزد ۵۸

➖بیژن نوباوه وطن فرزند علی اکبر کد نامزد ۵۹

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901654

دیگر خبرها

  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری