Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@15:26:27 GMT

آنچه در نمایشگاه خودروی فرانکفورت می‌بینید

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۴۹۵۰۸

آنچه در نمایشگاه خودروی فرانکفورت می‌بینید

پول‌نیوز -قلب شهر فرانکفورت در نمایشگاه بین‌المللی این شهر در روزهای 16 تا 24 سپتامبر 2017 میزبان این رویداد خودروئی خواهد بود.نمایشگاه خودرویی فرانکفورت، بزرگترین نمایشگاه خودرویی در سال 2017 به شمار می‌آید و به همین دلیل خودروسازان اتومبیل‌های جدید خود را به آرامی برای اواخر تابستان و نمایش در سرزمین ژرمن‌ها آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





پیش‌بینی می‌شود بنا به سنت همیشگی نمایشگاه‌های بزرگ خودرویی ساخته‌ها فلزی جدیدی با رنگ و لعاب جذاب به جهانیان معرفی شود.قلب شهر فرانکفورت در نمایشگاه بین‌المللی این شهر در روزهای 16 تا 24 سپتامبر 2017 میزبان این رویداد خودروئی خواهد بود.



مطمئنا این رویداد باعث می‌شود تا سپتامبر سال جاری، شاهد اضافه شدن خودروهای جدیدی به گنجینه خودروهای موجود باشیم. تنها در هفته جاری بیش از 12 مدل خودروی جدید، فیس لیفت یا ارتقاء یافته به جهان خودرویی اضافه خواهند شد و این روند تا زمان آغاز نمایشگاه ادامه می‌یابد.



A8 آئودی را با تجهیزات جدید فناورانه و سطح 3 خودرانی خواهیم یافت. البته انتظار حضور RS5 کابریولت با سقف نرم و کوپه اسپورت آئودی را نیز خواهیم داشت.

بی‌ام‌و قصد دارد با چند مدل جدید در خانه غوغا کند. M5 عملکردی از سری 5، سری 6 GT، جدیدترین شاسی‌های X3 و رودستر I8 از برترین‌های بی‌ام‌و در غرفه‌های نمایشگاه فرانکفورت خواهد بود.

هیوندایی نیز با N i30 و فست‌بک‌های خود قصد دارد با CR-V های هوندا به رقابت بپردازد. جگوار قصد دارد با ئی‌-پیس‌هایش برتری خود را در بخش کراس‌اوورهای برتر به نمایش درآورد. اما کیا نیز احتمالا با استونیک قصد دارد بازار SUV ها را داغ‌تر کند.

اما بنز قصد دارد با پروژه هایپرکار 1 در پروژه AMG در نمایشگاه بدرخشد. این طرح خودرویی می تواند اولین پاسخ محکم AMG به شیرون باشد. بنابراین در ماه‌های آینده شاهد تکاپوی شدید خودروسازان برای شرکت در این نمایشگاه هستیم.

سئات اما قصد دارد با ارونای جدید خود بدرخشد و به رقابت با نیسان‌های قشقایی برود. سوزوکی نیز با سوئیفت‌های اسپورتش قدرت موتورهای توربوی خود را به رخ همگان بکشد.

از طرفی وکسهال می‌خواهد با مدل‌های جدید اینسیگنیا GSI سریع‌ترین نسخه خودروهای گرند اسپورت اینسیگنیای خود را بعد از این نمایشگاه در پائیز به نمایش درآورد.

فولکس‌واگن نیز ویژه‌ترین مدل‌های 2018 خود را به فرانکفورت می‌آورد.
با این وجود تا این لحظه نام خودروسازان بزرگی مانند نیسان، مورگان، دی‌ اس، ولوو و پژو در لیست شرکت کنندگان دیده نمی‌شود.


منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شرکت عمران آب و خدمات کیش اعلام کرد: با هدف تقویت فرهنگ محیط زیست و حفظ نظافت و آراستگی شهری بیش از ۷ هزار کیسه خودرویی مخصوص پسماند در ورودی اصلی بندرگاه بین رانندگان خودرو‌های ورودی توزیع می‌شود.

توزیع مطالب آموزشی با محور اهمیت مدیریت بهینه پسماند و نقش بازیافت در حفظ محیط زیست و راهنمای استفاده صحیح از مخازن پسماند موجود در شهر برای زباله‌های شهری و یا پسماند‌های قابل بازیافت، موارد آموزشی با عنوان کیف‌های خرید پارچه‌ای به جای کیسه‌های پلاستیکی، استفاده نکردن از ظروف یک بار مصرف پلاستیکی، کاهش رطوبت پسماند‌ها با تخلیه مایعات در سینک و آبگیری، دور نریختن پسماند‌ها در طبیعت و اولویت انتخاب محصولات قابل بازیافت از دیگر برنام‌های نوروزی شرکت عمران آب و خدمات کیش برای گردشگران است.

اجرای طرح تا پایان نوروز در نقاط مختلف جزیره کیش ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خواب آلودگی راننده عامل تصادف مرگبار جاده جندق - معلمان
  • رصد هوشمند حریم شهر تهران در سال جدید
  • یوزپلنگ آلمانی؛ خودرویی عجیب برای افراد زیر ۱۸ سال (+عکس)
  • خودرویی عجیب برای افراد زیر ۱۸ سال در آلمان
  • خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!
  • چند اسب اینجا می‌بینید؟
  • «دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی
  • توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش
  • مدل‌های جدید خودروهای برقی چینی در نمایشگاه بانکوک
  • ۱۱۸ ماه کار کنید پژو پارس بخرید؛ خودروی جنجالی در آستانه میلیاردی شدن