Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشبولتن نیوزو به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، امین الله‌ مانی رئیس انجمن فوتبال معلولین از قرعه کشی مسابقات قهرمانی جهان فوتبال هفت نفره خبر داد و گفت: شب گذشته قرعه کشی مسابقات قهرمانی جهان فوتبال هفت نفره در مقر فدراسیون جهانی فوتبال CP در هلند برگزار شد و 16 تیم حاضر در مسابقات در 4 گروه دسته بندی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایران در گروه B با تیم‌های آرژانتین، روسیه و پرتغال هم گروه شد و باید گفت که در سخت‌ترین گروه ممکن قرار داریم، چرا که از یک سو با میزبان مسابقات یعنی آرژانتین و از سوی دیگر با تیم روسیه قهرمان جهان روبه‌رو هستیم و پرتغال هم تیم خوبی است.

رئیس انجمن فوتبال معلولین گفت: در حال حاضر سه مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و آمادگی ملی پوشان در هر مرحله بهتر و بهتر شده است. از لحاظ بدن سازی و شرایط فنی به سطحی که مورد نیاز هست نزدیک می شویم و با توجه به قرعه سختی که داریم، باید تلاش زیادی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی جهان داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه به لحاظ شرایط تمرینی و امکانات در وضعیت خوبی قرار داریم. مجموعه ورزشی کارخانه الیاف دارای زمین چمن بسیار مرغوب، استخر و تجهیزات بدن سازی است که همگی به بهتر شدن شرایط فنی ملی پوشان کمک می کند.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: در حال حاضر تیم با حضور 14 بازیکن تمرینات خود را دنبال میکند و مرحله جدید اردو از 14 تا 20 مرداد ماه برگزار خواهد شد. از این تعداد، نزدیک به نیمی از ورزشکاران جدید هستند و سابقه حضور در میادین مهم را ندارند.

رئیس انجمن فوتبال معلولین عنوان کرد: به دلیل تغییراتی که در قوانین کلاس بندی و قوانین فنی فوتبال هفت نفره ایجاد شده، می‌بایست در برخی از پست ها و کلاس های پزشکی از بازیکنان جدید استفاده می کردیم و این امر ناگزیر بود. ضمن اینکه حضور این نیروهای جدید در مسابقات قهرمانی جهان و تایید کلاس بندی بین المللی آنها می تواند به پشتوانه تیم ملی در سال‌های آتی کمک کند.

رقابت های قهرمانی جهان فوتبال هفت نفره از نیمه دوم شهریور ماه به میزبانی آرژانتین و با حضور 16 تیم برگزار می شود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده، تیم های حاضر به شرح زیر در 4 گروه قرار گرفتند:

گروه A : برزیل، ایرلند، کانادا، اسپانیا

گروه B : آرژانتین، روسیه، پرتغال، ایران

گروه C : هلند، انگلستان، ونزوئلا، ژاپن

گروه D: اوکراین، آمریکا، ایرلند شمالی، استرالیا

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سزار لوئیس منوتی، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال آرژانتین، در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

منوتی سفر خود را در دوران مربی‌گری با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند.


او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد، کاملا به لطف منوتی.

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌گری کرد.


او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار امروز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

کد خبر 849528 منبع: ورزش سه برچسب‌ها آرژانتین ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد