Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به‌مناسبت تنفیذ حکم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران؛ نماهنگ انتخابات ۴۰میلیونی؛ پاسدار استقلال و مقدمه‌ی پیشرفت را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه چندرسانه ای خبرگزاری میزان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: بنده باید از یکایک آن کسانی که آمدند و بیش از 41 میلیون رأی را در صندوق‌ها ریختند، از صمیم قلب تشکّر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقتاً کار بزرگی انجام گرفت؛ برای کشور اعتبار شد؛ برای نظام جمهوری اسلامی اعتبار شد؛ برای نظام جمهوری اسلامی نشانه‌ی اعتماد عمومی مردم شد. اینکه اکثریّت هفتاد و چند درصدی کشور بیایند به نظام جمهوری اسلامی "آری" بگویند، تأیید کنند، به آن اعتماد کنند، خیلی مهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود و از لحاظ آماری هفته بیست و پنجم برای آنها معمولا با شکست‌ناپذیری همراه بوده و عملکرد خوبی داشته‌اند.

آنها در 15 سال اخیر شکستی را در هفته بیست و پنجم تجربه نکردند و 8 پیروزی 7 تساوی سهم آنها بوده و عملکرد خوبی داشتند و این موضوع از لحاظ روحی روانی می‌تواند اعتماد به نفس بیشتری به آنها بدهد.

استقلالی‌ها در 7 دوره ابتدایی لیگ 3 بار در هفته بیست و پنجم شکست خوردند و آمار ضعیفی در این زمینه داشتند اما از فصل 8 لیگ برتر تاکنون شکست‌ناپذیر بودند و در بازی با تراکتور به دنبال ادامه‌دار بودن این رکورد خواهند بود.

آبی‌ها در حالی به مصاف تراکتور می‌روند که سه امتیاز این مسابقه از هر زمان دیگری برای آنها اهمیت دارد و می‌تواند سرنوشت قهرمانی این تیم را رقم بزند و در صورت شکست دادن تراکتور و رقم خوردن نتیجه دلخواه در بازی پرسپولیس-سپاهان ادامه فصل را با اعتماد به نفس بیشتری به میدان بروند.

دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17:00 روز پنج‌شنبه در ورزشگاه یادگار به میزبانی سرخپوشان تبریز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه