Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته بانوان مجمع خیران حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر که در تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی، اخلاقی و عمرانی فعالیت می‌کند دفاتر آن در شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، فاطمه یوسفی صبح امروز در جلسه شورای مجمع خیران حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه این مجمع از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است اظهار داشت:باهدف جذب، جلب، سازمان‌دهی خیران و نیکوکاران، تحقق اهداف و نیات آنانسامانه جامع خیران حوزه علمیه خواهران استان بوشهر طراحی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، هدف از تشکیل حوزه‌های علمیه را تداوم حرکت انبیاء و اوصیا الهی، نشر معارف دین، حفظ ارتباط مردم با قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دانست و تصریح کرد: براساس اهداف مقدس تاسیس این حوزه‌ها، انقلاب عظیمی در شکل‌گیری حوزه علمیه و خصوصا حوزه‌های علمیه خواهران صورت گرفته است.

رئیس کمیته بانوان مجمع خیران حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با استناد به منویات امام راحل که سهم زنان در مدیریت فرهنگی و انقلابی جامعه سهم عظیمی است خاطر نشان کرد: امام راحل عنایت ویژه‌ای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به حوزه‌های علمیه خواهران داشتند و امروز بحمدالله امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه خواهران را پدیده بزرگ و عظیمی می‌دانند که دارای برکات فراوان و مایه آبروی انقلاب است.

مدیر موسسه آموزش عالی معصومیه (س) بوشهر با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه خواهران مهد پرورش انسانهای عالم و پژوهشگر ساز است بیان کرد:امروز حوزه‌های علمیه خواهران مهد پرورش انسانهای عالم و پژوهشگر ساز است و سدی نفوذ ناپذیر در مقابل جنگ فوق نرم غرب شده‌اند.

وی با تاکید برحفظ و تحکیم شعائر حوزه‌های علمیه خواهران افزود: بنابراین زمانیکه هدف و شان حوزه از جایگاه والایی برخوردار است و این حوزه علمیه منشا ظهور و بروز خیرات و برکات فراوان شده، وظیفه شرعی و انسانی اقتضاء می‌کند که برای حفظ و تحکیم آن شعائر تلاش مداوم و پیگیر داشته باشیم و بدانیم که همه ما در این امر باید سهیم باشیم چرا که وقتی که انسجام و یکدلی باشد موفقیت بشر است .

یوسفی، هدف از تشکیل مجمع خیران را رونق بخشی و تقویت حوزه‌های علمیه خواهران دانست و گفت: بر این اساس حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر در تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی، اخلاقی و عمرانی تقویت می‌شود.

رئیس کمیته بانوان مجمع خیران حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اظهار داشت: اولویت کاری مدیران مدارس علمیه خواهران فعال کردن سامانه مجمع خیران است، و امید می‌رود تا سال 1404 خودکفایی در مدارس علمیه با منابع پایدار محقق شود.

مدیر موسسه آموزش عالی معصومیه (س) بوشهر بیان کرد: در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر دفاتر مجمع خیران حوزه علمیه خواهران راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان

مدیر ستاد دیه لرستان گفت: یک بانوی کارآفرین لرستانی که به علت بدهی در زندان بود با پرداخت مبلغ ۲۷۴ میلیون تومان توسط ستاد دیه و خیران از زندان آزاد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، توکل شاکرمی در جمع خبرنگاران گفت: این بانوی لرستانی به علت فوت همسر که سرپرستی سه کودک خود را بر عهده داشت، با نیت تغییر شرایط معیشتی و به دنبال پیشنهاد یکی از آشنایان یک کارگاه صنعتی پوشاک راه‌اندازی می‌کند.

وی با بیان اینکه این بانوی جوان لرستانی پیش از این با یک چرخ خیاطی در خانه استیجاری‌اش با سفارش‌گیری و تعمیر البسه مشتریان، امرار معاش می‌کرد، افزود: وی ضمن احداث یک کارگاه کوچک و دریافت وام برای تهیه تجهیزات مورد نیاز، خط تولید کارگاه خود را راه اندازی می‌کند که به دلیل قروض متعدد و تسهیلات سنگین و ناتوان بودن در تحویل به موقع البسه به طرفین قراردادها با طرح شکایت‌های حقوقی آنها روانه زندان می‌شود.

شاکرمی بیان کرد: این بانوی جوان با دریافت مرخصی تصمیم به تهیه مبلغ بدهی خود با فروش کلیه می‌گیرد که با آگاهی ستاد دیه و پیگیری‌های لازم و همکاری خوب خیران این مبلغ تامین شده و از بند حبس رهایی می‌یابد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • مجمع خیران مشارکتی طرح‌های محیط زیستی در ۳۱ استان کشور تشکیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید
  • آیت‌الله اعرافی: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ماست