Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- قرعه‌کشي رقابت‌هاي فوتبال هفت نفره قهرماني جهان در هلند برگزار شد.
به گزارش آريا به نقل از سايت فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين، امين الله‌ماني رئيس انجمن فوتبال معلولين از قرعه کشي مسابقات قهرماني جهان فوتبال هفت نفره خبر داد و گفت: شب گذشته قرعه کشي مسابقات قهرماني جهان فوتبال هفت نفره در مقر فدراسيون جهاني فوتبال CP در هلند برگزار شد و 16 تيم حاضر در مسابقات در 4 گروه دسته بندي شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: ايران در گروه B با تيم‌هاي آرژانتين، روسيه وپرتغال هم گروه شد و بايد گفت که در سخت‌ترين گروه ممکن قرار داريم، چرا که از يک سو با ميزبان مسابقات يعني آرژانتين و از سوي ديگر با تيم روسيه قهرمان جهان روبه‌رو هستيم و پرتغال هم تيم خوبي است.
رئيس انجمن فوتبال معلولين گفت: در حال حاضر سه مرحله اردو را پشت سر گذاشتيم و آمادگي ملي پوشان در هر مرحله بهتر و بهتر شده است. از لحاظ بدن سازي و شرايط فني به سطحي که مورد نياز هست نزديک مي شويم و با توجه به قرعه سختي که داريم، بايد تلاش زيادي براي موفقيت در مسابقات قهرماني جهان داشته باشيم.
وي افزود: خوشبختانه به لحاظ شرايط تمريني و امکانات در وضعيت خوبي قرار داريم. مجموعه ورزشي کارخانه الياف داراي زمين چمن بسيار مرغوب، استخر و تجهيزات بدن سازي است که همگي به بهتر شدن شرايط فني ملي پوشان کمک مي کند.
سرمربي تيم ملي تصريح کرد: در حال حاضر تيم با حضور 14 بازيکن تمرينات خود را دنبال ميکند و مرحله جديد اردو از 14 تا 20 مرداد ماه برگزار خواهد شد. از اين تعداد، نزديک به نيمي از ورزشکاران جديد هستند و سابقه حضور در ميادين مهم را ندارند.
رئيس انجمن فوتبال معلولين عنوان کرد: به دليل تغييراتي که در قوانين کلاس بندي و قوانين فني فوتبال هفت نفره ايجاد شده، مي‌بايست در برخي از پست ها و کلاس هاي پزشکي از بازيکنان جديد استفاده مي کرديم و اين امر ناگزير بود. ضمن اينکه حضور اين نيروهاي جديد در مسابقات قهرماني جهان و تاييد کلاس بندي بين المللي آنها مي تواند به پشتوانه تيم ملي در سال‌هاي آتي کمک کند.
رقابت هاي قهرماني جهان فوتبال هفت نفره از نيمه دوم شهريور ماه به ميزباني آرژانتين و با حضور 16 تيم برگزار مي شود.
بر اساس قرعه کشي انجام شده، تيم هاي حاضر به شرح زير در 4 گروه قرار گرفتند:
گروه A : برزيل، ايرلند، کانادا، اسپانيا
گروه B : آرژانتين، روسيه، پرتغال، ايران
گروه C : هلند، انگلستان، ونزوئلا، ژاپن
گروه D: اوکراين، آمريکا، ايرلند شمالي، استراليا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ دسته یک کشتی فرنگی قرعه‌کشی شد

مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در محل فدراسیون کشتی برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، این مراسم با حضور مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در محل سالن کنفرانس فدراسیون کشتی برگزار شد.
نتایج قرعه کشی این رقابت ها به شرح زیر است:

گروه A : هوا فضا تهران - سید بابل - هیات گیلان - پازند معدن دزفول
گروه B : آلینوس اسلامشهر - گل گهر سیرجان - هیات کردستان
گروه C : هیات فارس - هیات قم - هیات اهواز - سپاهان اصفهان
گروه D : هیات مازندران - هیات البرز - خشت خورشید ازنا

این مسابقات از نیمه اول خرداد ماه آغاز می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کار را تمام شده بدانید، تیم کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس 5 نفره است
  • لیگ دسته یک کشتی فرنگی قرعه‌کشی شد
  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان