Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-07@03:26:31 GMT

پذیرش دانشجو برای پژوهش بیماریهای نادر ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۵۰۹۴۱

پذیرش دانشجو برای پژوهش بیماریهای نادر ایران

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

دانشکده بنیاد بیماری‌های نادر ایران از مهر ماه امسال در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش سلامت بی باک، بنیاد بیماری‌های نادر ایران با توجه به تفاهم نامه‌ای که در ماههای پیش با دانشگاه البرز منعقد کرده بود برای تکمیل و تقویت بخش آموزش و پژوهش خود در رشته‌های سلولی مولکولی و بیوتکنولوژی در مقطع کارشناسی و رشته‌های ژنتیک و میکروبیولوژی در مقطع ارشد از مهر ماه امسال دانشجو می پذیرد.

در جلسه ای که با حضور علی داودیان، مرتضی نوربخش، اعضای هیئت علمی بنیاد بیماری‌های نادر ایران و مدیران مجتمع آموزشی دانا برگزار شد، نوربخش درباره ظرفیت این دانشگاه گفت: این دانشکده ظرفیت حدود 170 دانشجو را خواهد داشت. 50 دانشجو در مقطع ارشد و 120 دانشحو در مقطع کارشناسی مشغول تحصیل خواهند شد.

رئیس دانشگاه البرز با اشاره به پیگیری‌های مکرر داودیان برای تربیت دانشجو در زمینه بیماری‌های نادر گفت: وجود یک بخش پژوهشی و کاربردی برای بنیاد ضروری بود که با ذکاوت و اقدامات مناسب داودیان محقق شد.

در ادامه این جلسه علی داودیان - بنیانگذار بنیاد بیماری های نادر ایران ضمن تشکر از همراهی و همفکری دکتر نوربخش گفت: مسائل مربوط به برنامه ریزی سرفصلهای آموزشی و تکمیل کادر علمی با همکاری دانشگاه البرز انجام خواهد شد و ما در زمینه پشتیبانی مالی، ایجاد فضای مناسب آموزشی و پژوهشی و همچنین تجهیزات مناسب برای افزایش کیفیت آموزش دانشجویان اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

سابقه فعالیت‌های دکتر داودیان در زمینه آموزشی و ساخت و تجهیز مدارس و مراکز علمی به سال 1372 برمی‌گردد که به همراه یارانش اقدام به ساخت 72 مدرسه کرده بود.

داودیان در ادامه اظهار داشت:خجستگی این اتفاق با نام مبارک امام هشتم گره خورده است؛ زیرا در تاریخ 88/8/8 مصادف با میلاد امام رضا (ع) این بنیاد را تاسیس کردم و اکنون در آستانه میلاد آن حضرت پذیرش دانشجو در دانشکده بنیاد بیماری‌های نادر ایران کلید خورده است.

دانشکده بنیاد بیماری‌های نادر ایران به صورت غیر انتفاعی دانشجو می‌پذیرد و دانشجویان پذیرفته شده در کنکور امسال می‌توانند در دفترچه سازمان سنجش رشته‌های این دانشکده را انتخاب کنند.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم وزیر کشور؛ از پذیرش اتباع جدید معذوریم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور گفت: در طول یک سال گذشته بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار اتباع خارجی به کشورهای خود برگشتند و برای اینکه مانع ورود اتباع غیرمجاز به ایران شویم لازم است که قوانین مربوط به این حوزه در مجلس اصلاح شود.

وی افزود: اتباع غیرمجاز باید از ایران خارج شوند، اتباع جدید را نمی پذیریم و اتباعی که مجاز هستند و در کشور می مانند بر اساس نیازمندی های اعلام شده دستگاه ها به نیروی کار، خواهد بود و بر این اساس ساماندهی خواهند شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903116

دیگر خبرها

  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند
  • خبر مهم وزیر کشور؛ از پذیرش اتباع جدید معذوریم!
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود