Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-03@21:52:48 GMT

خراب شدن دندان با استفاده نابجا از کامپوزیت

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۵۰۹۹۷

وی با بیان اینکه تامین منابع اقتصادی مطب می‌تواند انگیزه‌ای برای کم توجهی به محور و کارهای نامناسب شود، گفت: متأسفانه آنچه این مشکل را تشدید می‌کند نبود متولی دولتی و یا حتی یک NGO برای کنترل و نظم بخشی و آموزش این علوم است.

دبیر علمی ششمین همایش زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران ادامه داد: سال‌ها پیش که برای تأسیس انجمن دندانپزشکی زیبایی به مسئول وقت مراجعه کردم، متاسفانه صرفا با مخالفت بی دلیلی روبرو شدم و این درحالی بود که در بسیاری از کشورها بیش از یک انجمن زیبایی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغنده گفت: در شرایطی که بسیاری از درمان‌های زیبایی بیش از یک رشته تخصصی را درگیر می‌کند، عدم توجه به نیاز آموزشی دندانپزشکان می‌تواند لطمات جبران ناپذیری را به همکاران و بیماران‌شان وارد کند.

وی بیان داشت: انجمن دندانپزشکان عمومی ایران درحالی ششمین دوره این همایش را برگزار می‌کند که نیاز به این آموزش و ارائه مطالب گسترده‌تر و به روزتر بیش از پیش نمود پیدا کرده است و گسترش علوم دندانپزشکی و تکنولوژی‌های نوین دیجیتال، گسترش کمی و کیفی موارد مصرفی، افزایش آگاهی و کمال گرایی بیماران رقابت را در عرصه جذب بیماران و درمان آن‌ها مشکل‌تر کرده و هر یک از همکاران باید محدوده شناخت و توانایی‌های خود را در این زمینه ارزیابی کنند.

دبیر علمی ششمین همایش زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران گفت: نگاه نو به دندانپزشکی زیبایی اخلاق مدار که تم اصلی این همایش است سعی می‌کند تا با آمیختن معلومات روز با توانایی‌های تکنولوژیک و درمان‌های کم تهاجمی راهی را برای درمان ایده آل بیماران پیشنهاد دهد.

آغنده افزود: بی شک توانمند سازی همکاران در درمان دقیق و کم عارضه بیماران ترس‌ها را از دل‌ها خواهد زدود و تقاضاهای جدیدی را برای این هنر دندانپزشکی ایجاد خواهد کرد که در این تراکم تربیت دندانپزشک می‌تواند جایی برای کسب شرافت مندانه و اخلاق محور برای همکاران باز کند.

وی گفت: اساتید فن و متخصصین رشته‌های مختلف مرتبط با زیبایی دعوت انجمن برای تدریس به همکاران را پذیرفته و آماده شده اند تا از آخرین تکنولوژی‌های روز ما را بهرمند کنند. دبیر علمی ششمین همایش زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران خاطرنشان کرد: احساس مسئولیت عمیق و نگاه نافذ انجمن دندانپزشکان عمومی با مدیریت کار آمد باقرشهنی زاده و همکاری پرشور و مسئولانه ر لیلا صدقی، کیفیت و کمیت این همایش را افزایش داده است.

آغنده گفت: من گواهی می‌دهم که این جمع پرشور بر آنند که با افزایش توانمندی همکاران و انجام بهترین درمان‌ها اخلاق مداری را به این گرایش زیبای دندانپزشکی برگردانند.

وی به موضوع کامپوزیت دندان اشاره کرد و گفت: گاهی فرد تنها به دلیل زردی دندان و انجام بیلیچینگ یا سفید کردن دندان مراجعه می‌کند، ولی متأسفانه به دلیل کم توجهی به مناسبات نابجا کامپوزیت به بیمار پیشنهاد می‌شود.

دبیر علمی همایش زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با بیان اینکه نبود انجمن دندانپزشکی زیبایی به چنین مواردی دامن می‌زند، تصریح کرد: استفاده از کامپوزیت برای بیمار زمانی که نابجا باشد و ضرورتی برای اینکار وجود نداشته باشد سبب تشدید سایش دندان، لق شدن دندان و حتی تخریب دندان و مشکلات مفصل فک می‌شود.

ششمین همایش زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران ۲۵ لغایت ۲۷ مرداد در مرکز همایش‌های هتل المپیک برگزار می‌شود.

tnews

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس «این شما و این کوچک‌ترین عروس سالن زیبایی ما که فقط ۱۴ سالشه. ببینید چقدر قشنگ شد!» این صحبت‌های خانم آرایشگر در ویدیویی است که در آن دختری نوجوان خودش را عروس معرفی می‌کند و از محاسن ازدواج در سن پایین می‌گوید.
این ویدیو در فضای مجازی واکنش‌های منفی کاربران به خصوص فعالان حوزه کودک را به دنبال داشت و کاربران با پیش کشیدن موضوع «کودک همسری» نسبت به آن واکنش نشان دادند.
اما رئیس پلیس فتای تهران داوود معظمی‌گودرزی دیروز ۱۳ اردیبهشت گفت که پس از بررسی موضوع و احضار مدیر سالن زیبایی به پلیس فتا، مشخص شد موضوع ازدواج این کودک یک «سناریوی تبلیغاتی» بوده که مدیر آرایشگاه «برای جذب مشتری» و «دنبال‌کننده در اینستاگرام» اجرا کرده و «ازدواج دختر۱۴ ساله صحت ندارد.»
سوء استفاده از کودکان در فضای مجازی برای جلب توجه و افزایش فالوئر برای درآمدزایی موضوع تازه‌ای نیست. مدتی قبل هم پلیس فتا پدری که برای جذب دنبال‌کننده در پیج شخصی اینستاگرام فرزندش را به بیان فحش‌های رکیک و شرب خمر تشویق کرده و فیلم هایش را در فضای مجازی منتشر کرده بود، برخورد کرد.
پلیس فتا با اعلام توضیحات بیشتری از پرونده ویدیوی تبلیغاتی آرایشگاه اعلام کرد دختر نوجوان ویدیو «فرزند یکی از مشتریان سالن زیبایی» بوده که مدیر آرایشگاه برای ساخت کلیپ «با رضایت مادرش»، صورت او را به عنوان تازه عروس آرایش کرده است اما پس از ورود پلیس فتا صفحه اینستاگرامی سالن زیبایی از دسترس خارج شد و خانم آرایشگر برای ادامه روند رسیدگی به پرونده سوءاستفاده از این کودک مطابق قانون حمایت از اطفال و نوجوانان راهی دادسرا شد.

کد خبر 849035 برچسب‌ها دختران خبر مهم کودکان پلیس فتا اینترنت - اینستاگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • تاثیر عجیب بد جویدن غذا روی زیبایی صورت
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم برخوردار در زاهدان
  • فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد
  • سوسک شب رو به این زیبایی! (عکس)
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر