Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@16:18:14 GMT

گرت بيل به دنبال فراموشي فصل گذشته

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۵۲۰۰۷

خبرگزاري آريا- گرت بيل؛ فصل گذشته به خاطر مصدوميت هاي طولاني نتوانست انتظاران را براورده کند. حالا او انگيزه هاي بالايي براي فصل جديد دارد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، گرت بيل هنوز تصوير بدي که در فصل گذشته بر جاي گذاشته را پاک نکرده است. مهاجم رئال مادريد در آمريکا نتوانست تيم را در نبود کريستيانو رونالدو رهبري کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادريد سه بازي دوستانه انجام داد که در هيچ يک نتوانست پيروز شود. بيل نيز در اين موضوع نقش داشت چون نه گلي به ثمر رساند و نه پاس گل داد. مادريدي‌ها منتظر بهترين عملکرد گران‌ترين بازيکن تاريخ باشگاه هستند. آمار بر جاي مانده از اين بررسي نگران کننده است. از زمان حضور بيل در مادريد (تابستان 2014) هر گلش 2 ميليون براي باشگاه ‌اسپانيايي هزينه داشته است.
هنوز درباره رقم قرارداد بيل بحث مي‌شود. بر اساس اعلام فوتبال‌ليکس، رئال مادريد قرارداد 101 ميليون يورويي 6 ساله با مهاجم ولزي امضا کرد يعني براي بيل سالانه 16.8 ميليون يورو هزينه کرده است. همچنين بايد دستمزد 18 ميليون يورويي را به اين رقم افزود. يعني مادريد براي مهاجم خود سالانه 34.8 ميليون هزينه کرده است.
اگر اين رقم با توجه به عملکردش در اين سه سال بررسي شود، ابهام زيادي در رابطه با عملکرد اين بازيکن به وجود مي‌آيد. مهاجم ولزي تاکنون 150 بازي با پيراهن مادريد انجام داده که هر بازي براي باشگاه 927 هزار يورو هزينه برداشته است. گلزني او نيز هزينه‌بر بوده است. هر يک از گل‌هاي بيل 2 ميليون و پاس گلش 2.7 ميليون خرج برداشته است. يک آمار ديگر نيز وجود دارد که قابل تامل است. هزينه هر ‌دقيقه بازي بيل 12 هزار يورو بوده است؛ بيشترين خرج در تاريخ باشگاه مادريد که هرگز کسي آن را از ياد نخواهد برد.
بيل مي‌خواهد فصل گذشته را فراموش کند. آسيب‌ديدگي‌ها اجازه نداد که اين بازيکن از بازي کردن لذت ببرد و بتواند به ريتم مناسب برسد. مهاجم ولزي در فصل 17 – 2016 براي مادريد خيلي هزينه برداشت. او از 60 بازي ممکن توانست 27 بار به ميدان برود و مادريد براي آن 1.3 ميليون يورو خرج کرد. از لحاظ گلزني نيز براي سفيدپوشان گران تمام شد. هر گلي که بيل به ثمر رساند (در مجموع 9 گل) 3.9 ميليون براي تيم اسپانيايي هزينه برداشت. آمار نگران کننده‌تر پاس گل‌هاي او هستند. 7 ميليون يورو براي هر پاس گل.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود

مهاجم تیم آلومینیوم اراک مدعی شد این تیم با شکست پرسپولیس می‌تواند حتی قهرمان جام حذفی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی لیموچی پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: با اینکه دو بار عقب افتادیم هواداران حمایت کردند و اگر کامبک زدیم مدیون هواداران هستیم. خوشحالم که مردم خوشحال به خانه‌های‌شان برگشتند. اگر من گلی زدم به خاطر زحمت بچه‌ها بوده است.

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنند، گفت: تیمی که می‌تواند پرسپولیس را ببرد برای قهرمانی می‌رود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی را کنار می‌گذاریم و از فردا به بازی لیگ فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دعوت به تیم ملی و عملکرد خوبش توضیح داد: تمرکز من روی تیمم است. ما از این باشگاه به تیم ملی دعوت شدیم و ممنوندار آنها هستیم. ان‌شاءالله این روند من هم ادامه داشته باشد.

لیموچی درباره اینکه چند فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارد، تصریح کرد: من این فصل و فصل بعد قرارداد دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • زور سرمایه به هنر نمی‌رسد
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود