Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، صادق حسنی‌مقدم اظهار داشت: در بسیج علمی دانشجویی سه رویکر پیگیری می‌شود، رویکرد نخست، مطالبه‌گری تخصصی در ورود دانشجویان به مسائل صنعت، بانکداری، کشاورزی و موضوعات روز است.

وی تصریح کرد: در این حوزه به موضع تصمیم‌سازی برای مسئولان ورود پیدا می‌کنیم و مشکلات را در حوزه‌های مختلف شناسایی و به مسئولان انتقال داده و مطالبه‌گری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال جلسه‌ای را به‌صورت پرسش و پاسخ با رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی برگزار کردیم.

معاون علمی، پژوهشی بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی گفت: رویکرد دوم موضوعات آموزشی و توانمندسازی است که در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با سازمان فنی و حرفه‌ای استان منعقد کرده‌ایم تا دوره‌هایی را توسط بسیجیان برگزار کنیم.

حسنی‌مقدم اظهار داشت: رویکرد سوم حوزه پژوهشی است که در آن با استفاده از موضوعات پایان‌نامه‌ای به مشکلات مختلف از جمله مسائل موجود در صنعت را بررسی می‌کنیم. در حوزه نانو نیز بسیج دانشجویی فعالیت دارد و پژوهشکده ترویج و توسعه نانو فعالیت می‌کند که این پژوهشکده در اصل 96 در بین 84 نهاد ترویجی در این حوزه در کشور رتبه دوم را کسب کرد.

وی بیان کرد: در حوزه پژوهشی نیز به عنوان یک واسط عمل می‌کنیم به‌طوری که طرح‌های پژوهشی را به بسیج علمی- پژوهشی استان برای حمایت منتقل می‌کنیم. در سال 96 تاسیس مرکز رشد را در سازمان بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی خواهیم داشت تا در زمینه تبدیل ایده به ثروت نیز فعالیت کنیم.

معاون علمی، پژوهشی بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی با بیان این که از اولویت‌های ما برنامه‌های اقتصاد مقاوتی نیز است، گفت: در رشته مهندسی نیز با همکاری سپاه و معرفی موضوعات پایان‌نامه‌ای برای کسر خدمت سربازی نیز فعالیت داریم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: با توجه به تقویت سامانه فعال بارشی در استان پیش بینی می‌شود تا عصر امروز حجم بارش‌ها افزایش یابد که همراه با رعدو برق، بارش تگرگ، آبگرفتگی و سیلاب در برخی نقاط استان خواهد بود.

وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعدو برق با احتمال برخورد صاعقه، وزش باد شدیدایجاد رواناب و همچنین اختلال در سیستم حمل و نقل از دیگر مخاطرات این سامانه بارشی در خراان رضوی پیش بینی شده است.

بیشترین حجم بارش‌ها در شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، جوین، جغتای،  داورزن، نیشابور، فیروزه، کاشمر، ریوش، خواف، تربت حیدریه، قوچان، درگز، چناران، گلبهار، طرقبه – شاندیز، ارتفاعات و دامنه‌های بینالود و هزار مسجد و برخی نواحی مشهد پیش بینی شده است.

سامانه بارشی هم اکنون حوزه سبزوار، کوهسرخ، زاوه، طرقبه شاندیز، فریمان، رشتخوار، مشهد، جوین، نیشابور و محور‌های تربت حیدریه - باغچه، درگز - قوچان، رشتخوار- تربت حیدریه را فرا گرفته و موجب لغزندگی معابر شده است.

توصیه شده است: مردم استان از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیلها، صعود به ارتفاعات و سفر‌های غیر ضرور اجتناب و تردد در مناطق ییلاقی را مدیریت کنند.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • پیش بینی شدت بارش باران در خراسان رضوی