Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش تخصصی سلول‌های بنیادین در اداره کل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل انتقال خون استان گفت: راه اندازی بخش‌های تخصصی سلول‌های بنیادین، پلاکت فریز و پلاسما فریز برای استان پیش بینی شده که با بهره برداری از ساختمان جدید این اداره کل فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن زاده افزود: مهم‌ترین هدف ایجاد و راه اندازی این سازمان افزایش روند کمی و کیفی خون، فرآورده‌های خونی، همسو کردن تـمامی امکانات و فعالیت‌های بهداشتی کشور و استان به منظور تأمین خون سالـم و باکیفیت برای بیماران و نیازمندان به خون است.
وی با بیان اینکه ادامه حیات برخی‌ بیماران از جمله تالاسمی‌ها، سرطانی‌ها، مصدومان حوادث رانندگی ،مراکز درمانی و بیمارستانها به خون و فرآورده‌های خونی وابسته استگفت: اداره کل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد نیز سال گذشته حدود 98 درصد نیاز بیمارستان‌های استان به خون و فرآورده‌های خونی را تأمین کرد.
مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان به لحاظ شاخص اهدای مستمر خون جزء استان‌های اول کشور بوده اما شاخص اهدای خون بین زنان استان پایین است.
وی گفت: خون‌های اهدایی در این استان جزء سالم‌ترین و باکیفیت‌ترین خون‌ها در کشور است.
حسن زاده با بیان اینکه ساختمان جدید این اداره کل در چهار طبقه و به مساحت سه هزار مترمربع در یاسوج در حال ساخت است افزود :این ساختمان هم اینک 45 درصد پیشرفت کاری دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم