Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر در نشست خبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن تبریک دهه کرامت عنوان کرد: تاثیر توحید زمانی نمایان می شود که همراه با حب و ایمان به حضرت علی (ع) باشد. بر ملت ایران است که در دهه کرامت که مایه خیر و برکت و همچنین ارتقای فرهنگ اسلامی کشور است، برای پذیرایی از مهمان بزرگ خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده و سنگ تمام بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نماینده مقام معظم رهبری به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در 12 مرداد سال 59 به دستور امام (ره) در کشور تأسیس شد، به همراه قائم مقام و نمایندگان دستگاه های دولتی از جمله سازمان صدا و سیما، وزارت کشور، سپاه پاسداران، آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد، تبلیغات اسلامی، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت ارشاد، ارتش، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و وزارت ورزش، حرکت های خودجوشی را به منظور بزرگداشت مناسبت های انقلاب اسلامی انجام داده و اجرایی می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: از وظیفه های این شورا به عنوان کهن ترین نهاد انقلاب اسلامی می توان به مراسم 12 فروردین به عنوان عمده ترین این مراسم، 14 خرداد به عنوان عاشورای انقلاب اسلامی، 15 خرداد که همیشه تداعی گر یک عزای عمومی (قتل عام فجیع مردم توسط شاهنشاه) اعلام شده است، هفت تیر، هشت شهریور (روز تلخ قوه مجریه نظام جمهوری اسلامی و شهادت رجایی و باهنر در آتش نفاق و لیبرالیسم)، 17 شهریور، هفته زن، 13 آبان (انقلاب دوم و تسخیر لانه جاسوسی) و روز جهانی قدس اشاره کرد.

حجت الاسلام سپهر افزود: برگزاری نماز عید فطر و عید قربان نیز از جمله مراسمی است که این شورا دستگاه های دولتی را برای هماهنگ کردن برنامه های این دو روز همراهی می کند.

وی به مراسم بزرگداشت روز 9 دی اشاره کرد و تصریح کرد: 9 دی از مهمترین دستاوردهای این نهاد به حساب می آید که تمام زنگارهای لیبرالیسم نو را در بدنه سیاست و تشکل های کشور از بین برد و حضور میلیونی مردم هم نقش بزرگی در زدودن این زشتی ها داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، شورای استان خوزستان را شورای برتر در 22 بهمن عنوان کرد و گفت: برگزاری بزرگداشت 22 بهمن و دهه فجر اساس اصلی کار نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که در سال گذشته شورای خوزستان توانست در یوم الله 22 بهمن عنوان استان برتر کشوری را از آن خود کند.

حجت الاسلام سپهر تصریح کرد: حضور بیش از 700 هزار نفر در یوم الله 22 بهمن در اهواز در سال گذشته و اجرای برنامه های متنوع دلیل کسب رتبه برتر توسط این نهاد در خوزستان شد. در سال گذشته 105 راهپیمایی در روز 22 بهمن در 75 نقطه استان برگزار شد.

وی اظهار کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی خوزستان علاوه بر راهپیمایی 22 بهمن، همچنین تجمعاتی را درحمایت از شیخ نمر و زکزاکی برگزار کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: ساختار سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک مرکز اصلی در تهران و دفاتری استانی در همه مراکز استان ها دارد که در حال حاضر در بیش از 55 نقطه خوزستان رابطین و دفاتر فعال شورای هماهنگی وجود دارند.

حجت الاسلام سپر تاکید کرد: انتظار می رود که مطبوعات و رسانه های خوزستان در خدمت مناسبت های انقلاب اسلامی از جمله دهه فجر، 9 دی، 13 آبان و ارتحال امام بوده و اهتمام خود را به عنوان یک حرکت انقلابی و رسالت دینی به این مناسبت ها انجام دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در این پیام آورده است: خبر درگذشت حاجیه خانم روبخیر برزیده مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای دفاع مقدس، موجب تاثر و تالم گردید.
وی افزود: این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خود را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه نمود و امروز پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست.

استاندار خوزستان ادامه داد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شریف استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

دیگر خبرها

  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات