Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،ایوب بهتاج شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: این مسابقات از ۱۹ تا ۲۳ مردادماه در سالن رضازاده اردبیل با حضور تیم‌های پنج کشور آسیایی برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: بر خلاف مسابقات والیبال امیدهای آسیا برای تماشای این بازی‌ها فروش بلیط در نظر گرفته شده بود که به دو شکل اینترنتی از چهار روز مانده به مسابقات و به صورت دستی به فروش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: نرخ بلیط به میزانی انتخاب شده که از سوی عموم شهروندان موردپذیرش باشد و این مسابقات با شور و اشتیاق برگزار شود.

بهتاج در خصوص جدول بازی‌ها اضافه کرد: روز پنج‌شنبه ۱۹ مرداد دو تیم کره جنوبی و قطر در ساعت ۱۵:۳۰ به دیدار هم می‌روند و در ادامه در ساعت ۱۸ دو تیم چین و قزاقستان به رقابت خواهند پرداخت و تیم ایران استراحت دارد.

وی افزود: در روز جمعه ۲۰ مرداد دو تیم قطر و چین در ساعت ۱۵:۳۰ و ایران و کره جنوبی در ساعت ۱۸ بازی خواهند کرد و تیم قزاقستان استراحت خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بازی روز شنبه را شامل قطر- قزاقستان در ساعت ۱۵:۳۰ و ایران- چین در ساعت ۱۸ عنوان کرد و گفت: در روز سوم تیم کره جنوبی استراحت دارد.

به گفته بهتاج در روز یکشنبه دو تیم کره جنوبی- چین در ساعت ۱۵:۳۰ و دو تیم ایران و قزاقستان در ساعت ۱۸ به مصاف هم رفته و تیم قطر استراحت خواهد داشت.

وی افزود: در روز دوشنبه نیز دو تیم قزاقستان و کره جنوبی در ساعت ۱۵:۳۰ و تیم ایران و قطر در ساعت ۱۸ به مصاف هم رفته و تیم چین استراحت دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام آسیایی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از بررسی درخواست‌های میزبانی استان‌های مختلف برای میزبانی از مسابقات پرورش اندام و فیزیک قهرمانی باشگاه‌های ایران و انتخابی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ مغولستان، فدراسیون بدنسازی استان البرز را به عنوان میزبان این رویداد انتخاب و معرفی کرد.    بر این اساس مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی طی روز‌های ۹ لغایت ۱۱ خردادماه به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود.   این دوره از مسابقات به نام گرامیداشت زنده یاد بیت الله عباسپور، قهرمان فقید پرورش اندام ایران و جهان نامگذاری شده است.    گفتنی است؛ پنجاه و هفتمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی آسیا طی روز‌های ۱۵ تا ۱۸ تیرماه به میزبانی کشور مغولستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۹ نشان رنگارنگ سهم فرنگی کاران ایرانی از مسابقات آسیایی
  • مدال‌آوران ۱۰وزن کشتی فرنگی آسیا ۲۰۲۴
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • همه چیز درباره استرداد و کنسلی بلیط هواپیما
  • مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • دعوت از ۲۲ بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • البرز میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام آسیایی شد
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۴ تیرانداز در خط آتش
  • کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران تکمیل شد