Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@19:31:46 GMT

حسینعلی امیری: بعید است شنبه کابینه معرفی شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۵۳۱۸۸

حسینعلی امیری: بعید است شنبه کابینه معرفی شود

به گزارش جماران، حسینعلی امیری امروز در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به اینکه دولت یازدهم یک دولت فراجناحی بود، اظهار کرد: اما یک بار من در دولت هم ندیدم کسی حرف حزب یا جریان خود را بزند، زیرا همه دغدغه کشور را داشتند، برادری،‌انسجام، همدلی و اتحاد در کابینه وجود داشت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز هم جلسه خوبی برگزار شد و همه اعضای کابینه همدل، ‌همراه و خوشحال بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه آنهایی که قرار است در دولت بمانند چه کسانی که قرار است در جای دیگری از دولت و نظام خدمت کنند.

امیری در پاسخ به این پرسش که آیا لیست وزرای پشنهادی تکمیل شده است، اظهار کرد: این مورد را باید از خود رئیس جمهور سوال کنید.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه واکنش مجلس به وزرای پیشنهادی چگونه خواهد بود؟ تصریح کرد: در این مدت رئیس جمهور با روسای سه فراکسیون مجلس دیدار داشته و همچنین دیدارهای انفرادی نیز با نمایندگان مجلس انجام شده است. در جلسه معاون اول با مجامع استانی هم دیدگاه‌های نمایندگان مطرح شده است. پیش بینی من این است که شرایط مناسبی در مجلس برای وزرای پیشنهادی شکل می‌گیرد و تشکیل دولت داوزهم یکی از نقاط عطف دولت و مجلس خواهد بود.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یکشنبه نشست اعضای هیأت دولت با استانداران با حضور رئیس جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور، وزرای کابینه و استانداران به میزبانی وزارت کشور برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: حدود ۷۰۰ - ۸۰۰ روستا در استان خوزستان به صورت کامل آسفالت شده است که رضایت‌مندی صددرصدی مردم روستا را به همراه داشته است.

وی افزود: با مساعدت قرارگاه امام حسن (ع)، پتروشیمی‌ها و جذب بیشتر اعتبارات آلایندگی‌ها نیز شرایط بهتر خواهد شد.

به گزارش مهر، در این نشست پیرامون برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مسائل مختلف کشور و سیاست‌های دولت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

کد خبر 6097650

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات