Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با دهه کرامت ، در همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان استان سمنان از 50 خادم اماکن مقدسه این استان قدردانی شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،در این همایش از 50 نفر از خادمان، هیات امنا ، روحانیان وا ئمه جماعات و مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی اماکن مقدس استان سمنان تجلیل شد.
حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این همایش از برگزاری همایش تکریم و بزرگداشت 371 امامزاده در دهه کرامت خبر داد و گفت: در این در این دهه از دو هزار و 600 نفر از خادمان و فعالان اماکن مقدس در کشور تجلیل میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرفخانی گفت: همزمان بامیلاد امام رضا (ع) در بارگاه مطهر 160 امامزاده پرچم حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به اهتزاز در می آید و خادمان 170 امامزاده از سراسر کشور در حرم آن حضرت حضور خواهند یافت.
حجت الاسلام عبد الله واحدی مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان سمنان نیز در این آیین با بیان اینکه در استان سمنان 165 مکان مذهبی و زیارتگاهی وجود دارد گفت: این اماکن شامل آستان مقدس 134 امامزاده ، پنج پیامبر الهی و قبور مطهر سایر بزرگان دینی است.
واحدی گفت: امسال 82 طرح توسعه فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی امامزادگان و بقاع متبرکه استان سمنان با 9 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار در استان سمنان اجرا میشود.
پنجم ذی القعده روز ملی تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه بود .
دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان، اظهار داشت: این همایش بین‌المللی با موضوع تاب‌آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.

حسن‌پور، افزود: پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را دراین‌خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

کد خبر 6093859

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • پیگیری بیمه شورای روستایی در کشور
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • تجلیل از کارگران نمونه استان سمنان
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی در سال ۱۴۰۳
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم