Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش برهانی در گفت و گویی مفصل با ایلنا نسبت به بی‌توجهی باشگاه استقلال نسبت به مطالباتش که منتهی به ممنوع الخروجی‌اش شده واکنش نشان داد.

برهانی در خصوص ممنوع الخروجی خود اینطور توضیح می‌دهد: پیش از این یکبار مشکلخروجی‌امرا با کلی دوندگی حل کردم و متاسفانه امروز وقتی دوباره برای سفری اقدام کردم متوجه شدم بار دیگر ممنوع الخروج شدم، ایندر حالی بود که باشگاه قرار بود مشکلم را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به دلیل مشکلاتی که دارم باید هر چند وقت از کشور خارج شوم اما این مشکلی که استقلال برایم ایجاد کرده کارم را سخت کرده است.

وی در ادامه افزود: 5 فصل از حضورم در استقلال را طلب دارم اما تاکنون حتی بخش کوچکی از بدهی‌هایم هم پرداخت نشده و جالب اینکه باید در رسانه‌ها بخوانم فلان بازیکنی که 4 ،5 بازی هم برای استقلال انجام نداده تمام طلبش را پرداخت کردند یا بازیکن بوده که با دعوا و رابطه‌هایی که داشته طلبش را گرفته است. در حالی که متاسفانه پول من را پرداخت نمی کنند. نمی‌دانم در این ده سال باید چه کار می‌کردم تا طلبم را بدهند اما طلب بازیکنان دیگر را می‌دهند.

مهاجم سابق استقلال با گلایه از بی‌تفاوتی باشگاه استقلال نسبت به مشکل ممنوع‌الخروجی اش گفت:با ممنوع الخروجی‌ام الان مشکلات شخصی برایم به وجود آمده و دو سه بار هم با آقای افتخاری صحبت کردم و قرار بود طی چند ماه اخیر مشکلم را حل کنند. نمی‌دانم دیگر باید چه کار کنم؟ متاسفانه در این چند وقت هم فقط به من وعده دادند. آن پول‌هایی هم که با کلی داستان از من کم کردند را هم ندادند، الان فکر می‌کنم بزرگترین طلبکار استقلال من باشم.

برهانی با افشاگری از فداکاری خود برای جذب یک بازیکن در استقلال خبر داد: دو سال پیش استقلال به دنبال جذب یک بازیکن جذب کند و از من خواستند تا با گذشت از پولم و پیش پرداختم مشکل جذب او برطرف شود و من به خاطر استقلال از منافع خودم کوتاه آمدم و وعده دادند یک ماه بعد پولم را می‌دهند اما اکنون سال‌ها از آن یک ماه گذشته و خبری نشده است.آن بازیکن هم آمد و بازی‌اش را کرد و با تمام پولش را گرفت و اکنون رفته است.

مهاجم سابق استقلال در ادامه گفت:امیدوارم یک مقدار برای حرف خود اهمیت قائل شوند و حداقل به وعده خودشان عمل کنند. الان مدام استرس ممنوع الخروجی را دارم. فصل پیش به خاطر ممنوع الخروجی نتوانستم به خارج بروم و با تیم موردنظرم مذاکره کنم. من به خاطر مسائل شخصی هر چند وقت یک بار باید به خارج بروم و حتی این مسئله را خود باشگاه هم می‌داند. دیگر نمی‌دانم باید چه کار می‌کردم که مسئولان استقلال برایم احترام و ارزش قائل می‌شدند.

آرش برهانی در ادامه با انتقاد از مسوولان باشگاه در خصوص مطالباتش گفت: اسم استقلال از تمام کسانی که می‌آیند و می‌روند بزرگتر است اما من باید با کسانی در مورد مطالباتم صحبت کنم که اصلا در مورد استقلال اطلاعی ندارند و شاید نمی‌دانند من در استقلال چه کار کردم؟ کاش یک کم من را درک می‌کردند. وقتی می‌بینم فلان مسئول می‌آید و با افتخار می گوید طلب فلان بازیکنی که 4 ماه بازی کرده را داده ایم سخت است و این انصاف نیست.

وی در مورد شکست استقلال مقابل صنعت نفت گفت: بخشی از بازی را دیدم و موقعیت آنچنانی را در این دیدار از استقلال شاهد نبودم و این برای استقلال بد بود. البته وقتی دیدم جباروف به جای بیت سعید آمد یا قربانی جای شجاعیان آمد متوجه شدم استقلال به اندازه کافی بازیکن داشته و حداقل نفراتش از نظر فنی نفر به نفر بالاتر هستند. اما به هر حال امیدوارم استقلال روز به روز بهتر شود. البته هفته اول بوده و شاید شوک به استقلال وارد شده اما امیدوارم که این تیم هفته به هفته شرایط بهتری پیدا کند. در این چند سال خیلی از بازیکنان استقلال بدون این که تخفیفی به استقلال بدهند، پول‌شان را هم گرفته‌اند .اما من که این همه تخفیف به استقلال دادم و از حق و حقوقم گذشته‌ام را هنوز ندادند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس

جلسه تمرینی بازیکنان استقلال دیروز (جمعه) با حضور هواداران به میزبانی کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

هواداران آقا و خانم از ساعت ۱۲ وارد کمپ شدند و پیش از ورود بازیکنان به تشویق اعضای تیم پرداختند.

امیرحسین صادقی، حمید بابازاده، رضا رجبی، بهتاش فریبا، کامیار کاردان و عباس سرخاب دو پیشکسوت آبی پوشان بودند که در جلسه تمرینی امروز حضور داشتند. مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در این تمرین غایب بود.

اما در میان قاب‌های جذاب این تمرین، یکی از جذاب‌ترین سوژه ها، تصویر بوسه همسر رافال سیلوا بر دستان وی است که در ادامه میبینید.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • حمله ستاره استقلال به پیرمرد جنجالی سپاهان +عکس
  • بازگشت آرش برهانی به باشگاه استقلال؟
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار | این زن خودش خواست صمیمی شویم