Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی، رضا رجبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خراسان‌جنوبی 80 پروژه در بحث راه‌های روستایی، اصلی، فرعی و باند دوم با فعالیت 80 پیمانکار وجود دارد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این تعداد پروژه اداره کل راه و شهرسازی استان با مبلغ 450 میلیارد تومان با پیمانکاران قرارداد منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی ادامه داد: از محل اجرای این پروژه‌ها برای 4 هزار و 500 نفر اشتغال ایجاد شده است.

رجبی به میزان مطالبات پیمانکاران راه‌های روستای، فرعی، اصلی و باند دوم استان اشاره کرد و افزود: مجموع مطالبات پیمانکاران 145 میلیارد تومان است.

وی از بهره‌برداری 84 کیلومتر از راه‌های روستایی خراسان‌جنوبی در طی هفته دولت در سال جاری خبر داد و گفت: مجموع راه‌های روستایی استان 11 هزار و 370 کیلومتر است.

مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه از مجموع راه‌های روستایی استان 5 هزار و 575 کیلومتر آسفالت است، یادآور شد: از مجموع 918 روستای بالای 20 خانوار 812 روستا دارای راه آسفالته و 106 روستا فاقد راه آسفالته هستند.

رجبی ادامه داد: در مجموع باید 500 کیلومتر راه روستایی آسفالت شود تا 106 روستای استان که فاقد راه آسفالته هستند از نعمت راه آسفالته بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 96 درصد جمعیت روستایی بالای 20 خانوار خراسان‌جنوبی از نعمت راه آسفالته برخوردار هستند.

مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: از مجموع 106 روستای بالای 20 خانوار و فاقد راه آسفالته در 50 روستا راه آسفالت در دست اجرا است.

رجبی با بیان اینکه در سال گذشته 28 کیلومتر از طول راه‌های فرعی در محور زابل ـ نهبندان به راه اصلی تبدیل شده است، تصریح کرد: امسال نیز 12 کیلومتر از طول راه‌های فرعی این محور به راه اصلی تبدیل می‌شود.

وی در پایان به محور سربیشه به درح اشاره کرد و افزود: در سال گذشته 4 کیلومتر از راه‌های فرعی این محور به راه اصلی تبدیل شده و امسال نیز 4 کیلومتر دیگر در دستور کار راه و شهرسازی استان قرار دارد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد

فرخی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

او افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور منعقد شده و در دستور کار است که پس از تأمین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید

روکش آسفالت ۸۴۷ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی

فرخی بیان کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در جهت بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود