Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@08:00:43 GMT

در تیم سایپا همه با هم هستیم/فردا نباید اشتباه کنیم

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۵۴۷۲۹

در تیم سایپا همه با هم هستیم/فردا نباید اشتباه کنیم

به گزارش وانانیوز، علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، گفت: بازی سختی در پیش داریم. صنعت نفت کادرفنی خوبی دارد. آنها بازیکنان خوبی دارند و هفته اول هم خوب بازی کردند.

وی افزود: فردا نباید اشتباه کنیم، ما برای بازی فردا محروم نداریم اما مهدی ترابی، دانیال ماهینی و محمد دانشگر مصدوم هستند که پزشکان تلاش می‌کنند آنها را برای بازی آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با میانگین سنی کم سایپا تصریح کرد: میانگین سنی ما پایین است اما بازیکنان با سابقه هم داریم که در رده امیدها حضور داشتند و نفرات با تجربه هم در تیم ما هستند. روی جوانان حساب کردیم و در کنار بازیکنان با تجربه، همه تلاش می‌کنیم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سوال که آیا گاهی اتفاق افتاده از بازیکن بی اخلاقی که توانایی فنی دارد استفاده کنید و به نوعی بازیکن سالاری به وجود بیاید، اظهارداشت: این مسئله را باید در همه ابعاد بررسی کرد. باید به بازیکنی که توانایی رسیدن به جایگاه بالا را دارد بها داد و این موضوع تقابلی با بازیکن سالاری ندارد. وقتی یک مربی بازیکن را برای رسیدن به یک سطح بالا آماده می‌کند نباید نگاه یک بعدی داشته باشد. بازیکنانی بودند که از بعد فنی عالی بودند ولی الان وجود خارجی ندارند. در کنار مسائل فنی باید با بازیکن صحبت کرد و او را از لحاظ اخلاقی هم به وضعیت خوبی رساند.

وی افزود: باید از لحاظ رفتارهای حرفه‌ای و اخلاقی بازیکن را آموزش داد، نقش مربی فقط مسائل فنی نیست و یک مربی وظایف سنگینی دارد. ما بازیکنانی از رده سنی ۱۸ تا ۳۰ به بالا داریم که همه در کنار یکدیگر تمرین می‌کنیم، من وظیفه دارم دید بازیکن را باز کنم و این بستگی به خودش دارد که این مسئله را بپذیرد یا خیر، اگر او نخواهد رفتار خوبی انجام دهد و حرف‌ها را قبول کند دیگر من نمی‌توانم کاری کنم.

دایی در ادامه تاکید کرد: اگر یک بازیکن از بعد فنی بالا باشد و ۱۰۰ گل هم بزند اما اگر از لحاظ اخلاقی شرایط خوبی نداشته باشد فایده‌ای ندارد، نباید برخلاف جو تیم حرکت کرد، من جوی در تیم بوجود آوردم که همه با هم هستیم و نباید کسی خلاف این جریان حرکت کند، وقتی همه با هم همدل باشند رفاقت بوجود می‌آید و در جو رفاقتی کار پیش می‌رود، در این وضعیت بازیکن سالاری اتفاق نمی‌افتد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!

سرمربی چلسی دوست ندارد به خاطر مشکلاتی که کنترل آنها از دستش خارج است، سرزنش شود. 

طرفداری | مائوریسیو پوچتینو پس از شکست 5-0 مقابل آرسنال در روز سه شنبه و حذف از جام حذفی، تحت فشار قرار گرفته است. امیدهای آبی ها برای کسب سهمیه اروپا با تردید جدی مواجه شده و رقم خوردن یک فصل بدون جام قطعی است، در حالی که چلسی علی رغم بازگشت کول پالمر برای سفر به استون ویلا، از مصدومیت 12 بازیکن نیز رنج می برد.

به گزارش استاندارد، پوچتینو در پاسخ به این سوال که آیا او از اعتماد کامل مدیران ورزشی باشگاه، پل وینستنلی و لارنس استوارت برخوردار است، گفت:

این سوال خوبی برای آنهاست، اگر فرصت پرسیدن از آنها را داشته باشید. این که مشکل داریم،  یک توهم نیست، این واقعیت است.  اگر ما مسئول نتایج شناخته شویم، پس مسئولیتش بر عهده ماست. اما شاید در این شرایط ما مسئول نباشیم. راستش را بخواهید، نمی دانم آنها چه فکر می کنند. مسئولیت من این است که تیم عملکرد خوبی داشته باشد. اما من همه کاره باشگاه نیستم. من اینجا همه تصمیمات را نمی گیرم. این باید روشن شود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!