Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

عضو شورای شهر پنجم تهران گفت: حضور بیطرف و شریعتمداری با توجه به حضور در کابینه دولت و بنا به تشخیص خودشان منتفی شده است. لازم به ذکر است که هر عضو شورا می‌توانند به دو گزینه رای دهند.

به گزارش جماران حجت نظری در مطلبی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است، می گوید: پنج نامزد نهایی شهرداری تهران، چهارشنبه و پنجشنبه هفته بعد، در جلسه‌ای علنی، برنامه‌های خود را برای منتخبان شورای پنجم شهر تهران، اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت نظری، عضو هیات‌رئیسه موقت شورای شهر پنجم تهران در گفت‌‌و‌گو با «دوات» گفت: در جلسه ساعت ۹ صبح یکشنبه پانزدهم مرداد قرعه‌کشی ترتیب ارائه برنامه‌ نامزدهای شهرداری توسط هیات رئیسه و با حضور نمایندگان کاندیداها انجام می‌شود.

بر این اساس سه نفر چهارشنبه و ۲ نفر پنجشنبه برنامه‌هایشان را مطرح می‌کنند و به سئوالات اعضای شورا پاسخ می‌دهند.

عصر پنجشنبه نوزدهم مرداد اعضای شورا رای‌گیری می‌کنند و به ۲ نفر می‌رسند.

حضور بیطرف و شریعتمداری با توجه به حضور در کابینه دولت و بنا به تشخیص خودشان منتفی شده است. لازم به ذکر است که هر عضو شورا می‌توانند به دو گزینه رای دهند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک‌هفته آغاز می‌شود.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ پایان می‌یابد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901779

دیگر خبرها

  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری