Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@17:32:50 GMT

کشف سرهای بریده یک زن و یک مرد در خیابان شیخ بهایی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۵۵۵۳۷

صراط: به دنبال کشف دو سر بریده در خیابان شهید بهایی، تیم جنایی و بازپرس ویژه قتل برای انجام تحقیقات هم اکنون در محل حادثه حضور دارند.

به گزارش فارس، پیدا شدن دو سر در منطقه شیخ بهایی، سناریوی هولناکی را پیش‌روی مأموران قرار داد.

بنا بر گزارش پلیس امروز این ماجرای هولناک به مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد مخابره شد و سریعاً تیمی از مأموران برای بررسی موضوع در صحنه حاضر شده و با دو سر بریده شده یک زن و یک مرد روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از مواجهه مأموران با این قضیه تیمی از مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه با بازپرس سجاد منافی‌آذر از شعبه 3 دادسرای عمومی جنایی تهران برای تحقیقات بیشتر در خیابان شیخ بهایی حضور یافتند و تحقیقات در این زمینه در حال انجام است.

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر

 چندی قبل زن جوانی هراسان به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد تهران رفت و گفت: سه روز قبل با همسرم از شهرستان به تهران آمدیم و همسرم برای دیدار برادرش از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت و تلفن‌ همراهش خاموش شد. ساعتی پیش شماره ناشناسی به موبایلم زنگ زد و مدعی شد که همسرم را ربوده‌اند و برای آزادی‌اش رمز ارز تتر به ارزش ۵۰ میلیارد تومان درخواست کردند.

 پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده با دستور بازپرس جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی پی بردند که مرد جوان در مسیر از سوی ۳ مرد جوان با یک خودروی پژو ۴۰۵ ربوده شده است. در ادامه تحقیقات مشخص شد وی از قبل با آدم ربایان اختلاف مالی داشته و قرار بوده به آنها 50 میلیارد تومان تتر بدهد اما این کار را نکرده و آنها نیز او را ربوده‌اند. با ردیابی خودروی متهمان مشخص شد آنها به سمت زاهدان - خاش در حرکت هستند.

در جریان تحقیقات جنایی هنگامی که متهمان متوجه شدند پلیس در یک قدمی بازداشت آنها است گروگان را بدون دریافت پول آزاد کردند و هرکدام به سمتی متواری شدند که در ادامه مرد جوان با اتوبوس به تهران برگشت.

 پس از آزاد شدن گروگان تحقیقات تیم پلیس جنایی تهران بزرگ برای دستگیری ۳ مرد آدم‌ربا همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • پس لرزه های بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /راهی جز خون دل خوردن نمانده /این روش مأموران، خلاف شرع و عقل است
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات