Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، گفت: کارگاه آموزشی پایش شاخص های بیست و نه گانه با هدف ارتقاء دانش رؤسا و نمایندگان قسمت های ارزیابی عملکرد بنادر جنوبی کشور طی مردادماه سال جاری به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، علی عسکری با اشاره به آغاز این کارگاه با عبداللهی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، بیان داشت: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) طی سخنانی ضمن خوشامدگویی به مهمانان، اهمیت ارزیابی عملکرد در نیل به آرمان ها و اهداف بالادستی سازمانی را بسیار مهم برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسکری در ادامه با اشاره به پیشنهادها و توصیه های مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در این کارگاه آموزشی اظهار داشت: رعایت اصل عدالت در ارزیابی عملکرد بنادر، سیستمی سازی فرآیندهای ارزیابی عملکرد به مثابه ی شاخصی مهم در روند توسعه سازمانی، توجه به ابتکارات و ابداعات حین ارزیابی شاخص ها، از هم نکاتی بود که وی طی این نشست یادآور شد.

معاون طرح و توسعه افزود: در ادامه این نشست رئیس اداره ارزیابی عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی طی گزارشی، مجموعه اقدامات و روند برگزاری این کارگاه آموزشی را تبیین نمود. کنگانی، بندرامام خمینی(ره) را بندر پایلوت در ارزیابی موفقیت آمیز شاخص های عملکردی توصیف کرده و از میزبانی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و همکاران ایشان در جریان برگزاری شایسته ی این کارگاه تشکر نمود.

عسکری تصریح کرد: در جریان برگزاری کارگاه آموزشی ارزیابی عمکرد بنادر بر اساس شاخص های ۲۹ گانه عمومی و اختصاصی، کارشناسان ارزیابی عملکرد از بنادر جنوب و سازمان بنادر و دریانوردی گردهم آمده و تازه ترین روش ها و فرآیند ارزیابی عملکرد را طی نوبت های صبح و بعد از ظهر بحث و بررسی کردند.

یادآور می شود اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان موفق شده است طی سال های اخیر به طور متوالی عنوان رتبه برتر در ارزیابی شاخص های عملکردی بین بنادر سراسر کشور را کسب نماید.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری

تین نیوز

 

رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان از چاپ آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، کامیار کلانتر هرمزی، رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در نظر دارد به استناد آیین نامه اجرایی بند (ج) ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات به منظور اجرای پروژه های راه این اداره کل از طریق فراخوان عمومی نسبت به ارزیابی کیفی شرکت های دارای رتبه راه وترابری ۱ و ۲ و ۳ و ۴ جهت تهیه فهرست کوتاه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار کند.

کلانتر هرمزی افزود: ﮐﻠﯿﻪ ﻣﺮاﺣﻞ ﺑﺮﮔﺰاری فراخوان از ﻃﺮﯾﻖ درﮔﺎه ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺗﺪارﮐﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ دوﻟﺖ (ﺳﺘﺎد) ﺑﻪ آدرس www.setadiran.ir اﻧﺠﺎم شده است.

وی مهلت زمان و محل دریافت اسناد ارزیابی کیفی را از تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری لغایت ۱۳ خردادماه سال جاری اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت تا ارائه اسناد ارزیابی کیفی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد؛ لذا ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی الزامی است.

رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: زمان و محل ارائه اسناد ارزیابی کیفی تا ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۹ خردادماه سال جاری و از طریق بارگذاری در سامانه تدارکات دولت (ستاد) است.

وی با اشاره به اینکه زمان بررسی اسناد ارزیابی کیفی ساعت ۸ روز یکشنبه مورخ ۳۰ خرداد ماه سال جاری است، گفت: مدارک و اسناد بارگذاری شده می بایست کاملاً خوانا باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی