Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران مصطفی معین در اینستاگرام خود نوشت: برگزاری جشن و سپاس پس از پیروزی انتخاباتی و یا مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور، اموری تشریفاتی است که کم و بیش در سایر کشورها نیز سابقه دارد، اگرچه نان شبی هم برای ملت نمی شود! ولی آنچه که به مسئولیت مشروعیت و اقتدار قانونی می دهد، رای اعتماد ملت است و ضرورت حیاتی انجام وعده های داده شده در انتخابات توسط رئیس جمهور منتخب! وعده هائی چون شکستن حصرها و قفل زندان ها، انتخاب شایسته ترین ها از میان همه ایرانیان اعم از زنان و مردان، اقوام و مذاهب و جوانان به عنوان همکاران در کابینه و مدیران ارشد کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال چون در کشور ما نه احزاب واقعی و فراگیری وجود دارد و نه رقابت های سالم و شفاف انتخاباتی، انواع حرف ها و حدیث ها در باره همکاران آقای رئیس جمهور و ترکیب اعضای دولت به گوش می رسد! خبرهائی که در برخی و یا بسیاری از موارد موجب شگفتی و یا نگرانی می شود! در هر صورت علیرغم همه فشارها و دخالت های غیرقانونی که در کار آقای روحانی می شود، ایجاد تغییر و اصلاح اوضاع نابسامان و ناعادلانه کنونی و عمل به وعده ها، یک خواست ملی است و من امیدوارم که بعدها ضرب المثل آفتابه و لگن ۷ دست؛ نهار و شام هیچی در این باره بر زبان ها تکرار و باز هم تکرار نشود!؟ غلبه بر چالش های داخلی و خارجی پیش روی کشور، نیازمند دولتی منسجم، مقتدر و همسو با خواست عمومی و اراده ملی است و نه خواسته های خواص رانتخوار، مرفهان زیاده خواه و یا منابع قدرت غیر معتقد به رای و نظر مردم!

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کد خبر 6088761

دیگر خبرها

  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • معین تقوی طلایی شد
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود
  • طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم)