Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در همایش سالیانه روسای مراکز تحقیقات و جهاد خودکفایی این نیرو که با حضور امیر بنی‌طرفی رئیس سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح، دیگر فرماندهان و مسئولان در هتل نهاجا برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل جهاد خود کفایی همزمان با آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی از الطاف خفیه الهی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فلسفه تشکیل سازمان جهاد خودکفایی در نهاجا، خارج شدن از وابستگی و شرایط خاص آن زمان به دلیل زمین‌گیر شده تجهیزات بود، افزود: نیروی هوایی ارتش در سایه الطاف خداوند و توجهات فرماندهی معظم کل قوا، اولین نیرو و ابداع کننده حرکت خودکفایی در مسیر دفاعی و تسلیحاتی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش بیان داشت: این نیرو از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مورد تحریم های ظالمانه قرار گرفت و همین تحریم‌ها موجب خودباوری و خوداتکایی و حرکت در جهت خودکفایی و رفع وابستگی شد.

وی ضمن تاکید بر اینکه نیروی انسانی مهم ترین و قوی ترین مولفه قدرت است، ادامه داد: کارآمدی، اثربخشی و بهره وری لازمه پایداری و بقا هر سازمانی است و سرمایه انسانی مومن و متخصص منجر به بهره وری مداوم و مستمر در هر مجموعه ای می شود.

امیر شاه‌صفی خطاب به روسای مراکز تحقیقات و جهاد خودکفایی اظهار داشت: ما در نیروی هوایی ارتش نیروی انسانی نخبه فراوان داریم و این هنر شما است که افراد نخبه را جذب و از ظرفیت این افراد در راه تعالی نهاجا استفاده کنید.

وی با تاکید بر این که سازمان جهاد خودکفایی باید ضمن قطعه سازی به دنبال ساخت سامانه هم باشد، گفت: مبنا و اولویت ما در سازمان جهاد خودکفایی، رفع نیاز ها و حرکت در راستای برطرف کردن تجهیزات مورد نیاز بوده که بحمدلله پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای هم در این زمینه در مجموعه نیروی هوایی حاصل شده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: براساس قوانین و آموزه های دین مبین اسلام ، ما هرگز به جایی که بی دفاع باشد، حمله نمی‌کنیم بلکه دکترین دفاعی ما ایستادگی در برابر زورگویان و ظالمین است.

امیر شاه‌صفی در پایان ضمن اظهار امیدواری از برآورده ساختن نظر واقعی مقام معظم رهبری در خصوص نهاجا تصریح کرد: ما در راستای منویات و خواسته‌های فرماندهی معظم کل قوا حرکت می‌کنیم و تمام تلاش مسئولین، متخصصان و سایر کارکنان نیروی الهی هوایی این است که بتوانند خواسته های معظم له را از این نیرو تامین کنند.

در پایان این مراسم از پژوهشگران برر و روسای تحقیقات و جهاد خودکفایی نمونه با اهدا هدایایی تجلیل شد.

301

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرزهای هوایی کشور حراست و پاسداری می کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرزهای هوایی کشور برقرار است.

امیر الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد.

کد خبر 6093097 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است