Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@05:46:48 GMT

شمیم عطر رضوی هوای شهر دهدشت را معطر کرد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۵۶۳۱۷

شمیم عطر رضوی هوای شهر دهدشت را معطر کرد + تصاویر

امروز همزمان با دهه کرامت خدام حرم مطهر امام رضا(ع)، حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید میهمان مردم ولایتمدار و متدین شهر دهدشت شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، کاروان‌های زیر سایه خورشید متشکل از خدام حرم مطهر، همه ساله در ایام دهه کرامت به استان‌ها و کشورهای مختلف سفر می‌کنند که هدف از برگزاری این جشن‌ها، ایجاد شور و شعور معنوی همراه با افزایش معرفت به مکتب اهل بیت (ع) به خصوص امام رضا (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز همزمان با دهه کرامت خدام حرم مطهر امام رضا(ع)، حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید میهمان مردم ولایتمدار و متدین شهر دهدشت شدند.

مردم و مسئولان شهر دهدشت که از ساعت‌ها پیش در انتظار حضور خادمان رضوی بودند پس از ورود آنها ضمن پخش شیرینی، شربت و مدیحه‌سرایی از آنان استقبال و با استقبالی پرشور عشق و ارادت خود را به ساحت علی بن موسی الرضا به نمایش گذاشتند.

خادمان رضوی با حضور در مسجد جامع شهر دهدشت و مداحی از مردم تقدیر کردند و ضمن توزیع هدیه تبرک شده بین مردم، پرچم متبرک شده بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را برای تبرک در مسجد قرار دادند و عاشقان رضوی برآن بوسه زدند.

پرچم بارگاه آن حضرت نشانه ای از حضرت امام رضا(ع) در بین مردم است اما عاشقان امام رئوف باید وجود و قلب خود را به آن حضرت متصل کنند.

کاروان زیرسایه خورشید امروز با ادای احترام به رشادت‌های شهدای استان در گلزار شهدای دهدشت حضور یافتند و عطر معنوی پرچم بارگاه ثامن الائمه(ع) در فضا پیچید.

استقبال گسترده عشاق بارگاه ملکوتی ضامن آهو (ع) از پرچم متبرک آستان قدس رضوی با اشتیاق مضاعفی انجام و سفیران آستان امام هشتم(ع) با استقبال گرم مردم همراه شدند.

حاملان پرچم منور آستان نورانی امام رضا(ع) همراه با مردم در گلزار شهدای شهرستان حضور یافتند و پس از غباروبی از مزار مطهر شهدای معزز به مدیحه سرایی و ذکر در وصف این رشادت ها پرداختند.

سفیران ارجمند رضوی با حضور در زندان شهر دهدشت با زندانیان دیدار و آنجا را با عطر یاس معطر کردند در این دیار مسئول کاروان از مسئولان زندان درخواست کرد که به مناسبت دهه کرامت و به احترام پرچم منور آستان رضوی در سالروز میلاد ضامن آهو امام رضا(ع) تخفیفاتی برای زندانیان در نظر بگیرند که مسئولان زندان نیز قول دادند پس از انجام مراحل قانونی اینکار را انجام دهند.

به گزارش تسنیم، عصر امروز حاملان پرچم شفابخش علی بن موسی الرضا(ع) با سرکشی از خانواده شهدا و حضور در بیمارستان شهر دهدشت آنجا را به شمیم بارگاه رضوی معطر و دلها را روانه مرقد آن ضریح مطهر می‌کنند.

گزارش از امیررضا برنگ پور

انتهای پیام/

R41452/P1377/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا

آیین استقبال از خدام رضوی و پرچم حرم مطهر امام رضا(ع)، با حضور فرماندهان و کارکنان منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش بر عرشه ناوشکن تمام ایرانی دنا برگزار شد.

به گزارش ایسنا، خادمان استان قدس رضوی حامل پرچم مطهر حرم امام رضا(ع)، با استقبال فرماندهان و کارکنان منطقه یکم دریایی امامت نیروی دریایی ارتش، ضمن بیرق گردانی بر عرشه ناوشکن دنا، در جمع مشتاق و ارادتمندان دریادل این نیرو، حضور یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهتزاز پرچم عزای علوی بر فراز گنبد رضوی
  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • حال و هوای زائران نوروزی در حرم مطهر رضوی + فیلم
  • حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 
  • شهدای غزه، میهمان ضیافت‌ تهران‌اند یا میزبان؟
  • پذیرایی از زائران بارگاه منور رضوی در شب‌های ماه رمضان + فیلم
  • حضور پرشور مردم در اجتماع «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» / طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است