Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-20@01:39:29 GMT

پیشگویی درباره کشته شدن یا برکناری ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۵۶۶۴۹

پیشگویی درباره کشته شدن یا برکناری ترامپ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، برخی مطبوعات آمریکایی به نقل از پیشگویان این کشور اعلام کردند در آمریکا ماه‌گرفتگی (خسوف) روی خواهد داد و در آن 115 کیلومتر مربع از خاک آمریکا در تاریکی فرو خواهد رود و این نشانه آن است که فاجعه ای در آینده در آمریکا روی خواهد داد.

آنها اعلام کردند رئیس‌جمهور آمریکا یا به قتل می‌رسد و یا اینکه مجبور به کناره‌گیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«أوید کیفس» و «مارجوری أور»، چنین حادثه‌ای را پیش‌گویی و اعلام کردند که ماه‌گرفتگی‌هایی که سال‌های 1909، 1927، 1963، 1981و 1999 روی داد حوادث هولناکی در آمریکا روی داده است که از جمله تلاش برای برکناری «بیل کلینتون»، رئیس جمهور پیشین و سوءقصد به جان «رونالد ریگان» و « ویلیام هووارد تفت» از روسای جمهور اسبق آمریکا، ترور «جان اف. کندی»، رئیس جمهور پیشین آمریکا، درگذشت «فرانکلین روزولت»، فاجعه «هیروشیما» و «ناکازاکی» و تظاهرات در شیکاگو، از جمله این حوادث بود.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2940928713700901474 برچسب‌ها : دونالد ترامپ بیل کلینتون پیشگویی در باره کشته شدن یا برکناری ترامپ لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها پرونده دو مداح معروف به دادسرای عمومی تهران ارسال شد مغازه‌داری که چهره این روزهای فضای مجازی است / لطفا با خوراکی و کالسکه وارد شوید! +عکس چرا عمار حکیم از مجلس اعلا رفت؟/ دعوت از نخبگان کُرد برای حفظ یکپارچگی کشور عراق بازگشت خانم بازیگر به عرصه بازیگری+عکس تبلیغ پراید در آمریکا +فیلم امکان بازگشایی سفارت ایران و عربستان/ ریاض بدنبال تجدید روابط با تهران است کشف ۲ سر بریده در اتوبان شیخ بهایی تهران زانتیا و اُپتیما 30 نفر را داخل ساختمان محبوس کردند+عکس روش درست پیاده روی چگونه است؟ بررسی پرونده مرگ چوپان ایرانی با شلیک مرزبان‌های ترکمنستان لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها درگیری سارق و مالک خودرو تا رسیدن پلیس رود‌خانه‌ای که مردم را می‌بلعد + عکس جزئیات درگیری یکی از نمایندگان مجلس با مامور پلیس+فیلم امکان بازگشایی سفارت ایران و عربستان/ ریاض بدنبال تجدید روابط با تهران است ۱۰ نکته‌ی کاربردی برای بهبود اعتماد به نفس لحظه نجات کانگورو از کانال آب توضیح واعظی درباره اخبار ضد و نقیض انتقال سرور تلگرام به ایران تحلیل تعرفه‌های اینترنت نامحدود؛ نامحدود با محدودیت‌های عجیب! بهترین بازی‌های مبارزه‌ای اندروید و آیفون + عکس ایسوس قبل از رونمایی رسمی، تصاویر زن‌فون 4 و 4 مکس را منتشر کرد + عکس آخرین مطالب همه سایت 17:18 پیشگویی درباره کشته شدن یا برکناری ترامپ 17:17 نام جام جهانی فوتبال 2018 تغییر کرد 17:03 داعش، دونالد ترامپ را تهدید کرد 17:00 سهم 1200 میلیاردی دولت از اقتصاد مشهد 16:44 محل کشف سرهای بریده در اتوبان شیخ بهایی +عکس 16:43 گرما جان پاکبان بندرعباسی را گرفت 16:26 کمیته انضباطی سرانجام رای را داد/ محرومیت آبی‌ها بخشیده شد 16:25 گیاهی که جد تمام گل های جهان است! +عکس 16:15 ولایتی: به آینده حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد بسیار امیدوارم 16:15 هراز شنبه یک طرفه می شود فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دوباره در دادگاه

ترامپ دوباره در دادگاه

دیگر خبرها

  • میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ