Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@22:09:23 GMT

دشمنان مسلمانی ما را هدف قرار داده اند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۵۶۷۷۹

دشمنان مسلمانی ما را هدف قرار داده اند

روز دوشنبه با حضور جمع کثیری از مردم منطقه امیرآباد و همچنین مسئولان شهرستانی یباد و خاطره شهید اسماعیل شجاعی و شهدای منطقه امیرآباد بوکان گرامی داشته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس،روز دوشنبه با حضور جمع کثیری از مردم منطقه امیرآباد و همچنین مسئولان شهرستانی یباد و خاطره شهید اسماعیل شجاعی و شهدای منطقه امیرآباد بوکان گرامی داشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم باشکوه که در مسجد جامع امیرآباد برگزار شد فرمانده سپاه بوکان در سخنانی به موضوع شهید و شهادت پرداخت و عنوان کرد: مجلسی که اکنون ما در ان نشستیم مجلس شهدا است، کسانی که رفتند تا با خون خود امنیتی پایدار را برای ما به ارمغان بیاورند.

سرهنگ پاسدار طالب رحیمی افزود: صحبت کردن از شهید و شهادت کار بسیار سخت و دشواری است و بسیاری توانایی چنین کار بزرگی را ندارد زیرا شهادت یکی از مقدس ترین نعمت های خدا به بندگان پاک و راستینش است.

وی ادامه داد: امروز امنیت کشور ما در اوج ناامنی های منطقه مرهون خون پاک شهدای است که از همه چیز گذشتند تا پیش از هر چیز اسلام و بعد انقلاب را حفظ کنند.

این فرمانده ۸ سال دوران دفاع مقدس تصریح کرد: تا زمانی تروریست ها به مجلس شورای اسلامی حمله نکرده بودند در داخل کشور حرف و حدیث های فراوانی در باره علت و ماهیت حضور مدافعین حرم در سوریه و عراق به گوش می رسید و می گفتند که چرا ما باید در سوریه بر علیه تروریست ها بچنگیم؟

رحیمی عنوان کرد: حمله تروریست ها به مجلس واقیعت ها را نشان داد که اگر ما در سوریه و عراق در مقابل آنان قرار نمی گرفتیم اکنون همان بلای سر ما می آمد که بر سر مردم مظلوم آن دو کشور طی چند سال گذشته آمده است.

فرمانده سپاه بوکان افزود: ما قیمت این نعمت بزرگ( امنیت) را نمی دانیم زیرا اگر می دانستیم اکنون نام امنیت را با قاب طلا کاری شده بر سر در خانه ها نسب می کردیم.

سرهنگ پاسدار طالب رحیمی ادامه داد: اگر همه بر این باور باشیم که هر چه داریم از برکت این امنیت و خون پاک شهداء است سعی می کردیم کشور را به نحو احسن مدیریت کنیم و شاهد چنین نارضایتی های در سطح جامعه نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر همه از نزدیک وضعیت کنونی مردم سوریه و عراق را می دیدند ان وقت به کار بزرگ شهداء پی می بردند و می دانستند که آنان چه حق بزرگی بر گردن ما دارند

فرمانده سپاه بوکان در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت کنونی جامعه اشاره کرد و عنوان کرد: اکنون دشمنان امت اسلامی با حربه های گوناوگون سعی دارند مسلمانان را به جان هم بیندازند که از جمله تفرقه و پیش کشیدن بحث شیعه و سعی و استفاده از تکنولوژی روز است.

سرهنگ پاسدار طالب رحیمی افزود: همه مسلمانان اکنون باید از شنیدن نام شیعه و سنی متنفر باشند زیرا همه یک خدا، یک قران و یک قبله واحد داریم که می تواند مهمترین دلیل برای وحدت و یک پارچگی جهان اسلام بر علیه دشمنان باشد.

وی ادامه داد: دشمن هرگز خواهان وحدت میان امت اسلامی نیست و با به راه انداختن و بزرگ نمایی بحث های مذهبی سعی در ایجاد و شعله ور کردن اختلاف میان مسلمان را دارد که همه باید مواظب باشیم.

رحیمی تصریح کرد: جدای از بزرگ نمایی اختلافات مذاهب اسلامی توسط دشمنان اسلام اکنون آنان به واسطه در اختیار داشتن تکنولوژی روز سعی در ویرانی بنیان خانواده و در نهایت دور کردن جوامع اسلامی از اسلام را دارند.

این فرمانده دوران ۸ سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: اکنون به واسطه اینترنت و فضای مجازی و ماهواره بی حجابی و بد پوشی همه گیر شده و بسیاری از خانواده ها را به فروپاشی رسانده است.

فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: شهداء رفتند و شهید شدند تا اسلام حفظ شود و لی اکنون متاسفانه شاهد حمله گسترده ای هستیم که خانواده اسلامی در کشور را هدف قرار داده و تا حد زیادی نیز در این راستا موفق بوده است.

سرهنگ پاسدار طالب رحیمی ادامه داد: دشمنان ما دارند مسلمانی ما را هدف قرار می دهند، پس نیاز است به چای بگو مگوی های پوچ سیاسی نگاهی ویژه به این مهم داشته باشیم زیرا تمام حم و غم شهدا پاسداری از اسلام و قران بود.

در پایان این مراسم نیز به خانواده های شهدای منطقه امیر آباد بوکان لوح های یادبودی از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان و بنیاد شهید اهدا شد.

منطقه امیر آباد تا کنون ۷ شهید والا مقام (اسماعیل شجاعی، شهید رحیم حسین پور، شهید عزیز رحمان ثانی، شهید رحیم عبدالله زاده، شهید لقمان آتش با، شهید فتاح کنکاش و شهید عبدااله میرانی) را تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، امیر احمدی با اشاره به اجرایی‌شدن طرح پارکبان در شهر بوکان اظهار کرد: این شهرداری از روزهای گذشته عملیات خط‌کشی معابر و نصب تابلوی پارکبانی به منظور تعیین محل برای پارک خودروهای شهروندان را در بیش از ۱۵ معبر اصلی و پرتردد سطح شهر آغاز کرده است.

وی افزود: این امر با هدف برقراری انضباط در پارک خودرو، عدالت در محل توقف، پارک صحیح خودرو و نیز ساماندهی پارک حاشیه‌ای در معابر شهری صورت پذیرفته و با اجرای طرح پارکبانی بدنبال تحقق این اهداف هستیم.

سرپرست شهرداری بوکان گفت: پس از آماده سازی کامل معابر مورد نظر به زودی آگهی و فراخوان‌های لازمه از سوی این شهرداری جهت انتخاب پیمانکار و آغاز بکار طرح پارکبانی نیز صورت خواهد گرفت.

به گفته وی، اشتغال‌زایی مستقیم برای بیش از ۳۰ نفر نیز از دیگر موارد مورد نظر در اجرای این طرح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • دولت باید مایحتاج کارگران را مهیا کند/نقشه دشمنان از بین بردن مغزهای متفکر در بلاد اسلامی است
  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه