Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:58:37 GMT

اجرای ۲۴۹ پروژه بهداشتی درمانی در استان همدان 

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۵۷۲۲۰

اجرای ۲۴۹ پروژه بهداشتی درمانی در استان همدان 

رزن - رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۲۴۹ پروژه بهداشتی درمانی در استان همدان در دست ساخت است که برای تکمیل این پروژه ها بیش از ۷۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.  

به گزارش خبرنگار مهر، سید حبیب الله موسوی بهار ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت درمان شهرستان رزن با اشاره به اینکه در استان همدان بیش از ۲۹۱ پروژه برای اجرا در حوزه بهداشت درمان پیش بینی شده است، گفت: برای ساخت این تعداد پروژه اعتباری افزون بر ۱۰۵ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر از این تعداد پروژه ۲۴۹پروژه در حوزههای مختلف بهداشت و درمان در دست ساخت است که برای تکمیل این پروژه ها بیش از ۷۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از بهره برداری ۵ کلینیک ویژه درمانی در استان همدان طی هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این پروژه ها هر کدام به مساحت ۷۷۷ متر در دوطبقه و با ۲ میلیارد تومان اعتبار برای هر پروژه ساخته خواهد شد.

وی افزود: این کلینیک ها در شهرستانهای رزن، بهار، کبودراهنگ، تویسرکان و اسدآباد به بهره برداری خواهد رسید.

موسوی بهار از بهره برداری ۲ بیمارستان طی هفته دولت در استان همدان خبرداد و گفت: ساختمان بیمارستان سوختگی بعثت همدان با ۴۹ تخت و با اعتباری افزون بر ۲۰میلیارد تومان و بیمارستان ۶۴ تختخوابی آسدآباد با ۲۰ میلیارد تومان از پروژهای مهم استان در هفته دولت سالجاری است که به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: ۲ کلینیک تخصصی شهرستانهای نهاوند و ملایر هر کدام با ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار و مساحت ۱۶۰۰ متر مربع در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد