Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه اسراییلی به نقل از منابع امنیتی فلسطینی مدعی کمک جمهوری اسلامی ایران به بالا گرفتن اعتراضات ضد اسراییلی درباره موضوع ترتیبات امنیتی مسجد الاقصی در شهر قدس شد.

به گزارش عصر ایران وب سایت روزنامه" اسراییل هایوم" (اسرائیل امروز) در گزارشی به نقل از یک منبع امنیتی دولت فلسطین نوشت: در هفته های گذشته بسته های غذایی بین دهها هزار معترض جوان فلسطینی در مسجد الاقصی توزیع شده که منشا آن از جمهوری اسلامی ایران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابر این گزارش، بسته های غذایی و نوشیدنی که بین دهها هزار معترض توزیع شده اند حاوی عکس و تصویری از مسجد الاقصی و یک جمله از رهبر عالی ایران با این مضمون است: " با کمک الله فلسطین آزاد خواهد شد. قدس از آن ماست."

این منبع امنیتی فلسطینی مدعی شده است: با تصاویر و شعارهای روی بسته غذایی مشخص است که منشا این کمک ها از کجاست.

همچنین بر اساس این گزارش منابع امنیتی فلسطینی مدعی شده اند ایران میلیون ها "شِیکِل" (واحد پول اسراییل) را بین خانواده های فلسطینی معترض توزیع کرده است.

منبع فلسطینی مدعی شده: این روش جدید ایران برای نفوذ در امور اسراییل و نیز نفوذ در قلب مردم عرب ساکن شهر قدس است؛ مردمی که معتقدند تحت حاکمیت فلسطین هستند.
قبل از این هم خبرگزاری فارس در ایران از "توزیع بسته های غذایی توسط جوانان ایرانی در بین مردمی که در دو هفته گذشته برای دفاع از قبله اول مسلمانان در مقابل مسجدالاقصی متحصن شده بودندخبر داده بود.خبرگزاری فارس نوشته بود: این بسته‌های غذایی با کمک‌های مردمی جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم و جوانان مرکز "عدالت برای صلح" تهیه و به نشانه ی همبستگی با "مدافعان حرم الاقصی" که علیرغم سیطره‌ی نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در دو هفته ی گذشته در مقابل دروازه های ورودی مسجدالاقصی تحصن کرده بودند، در مقابل "باب الاسباط" شهر قدس توزیع شد."

تصویر منتشر شده از سوی روزنامه "اسرائیل امروز" درباره توزیع بسته های غذایی در میان جوانان معترض فلسطینی در شهر قدس با نوشته هایی از مقام معظم رهبری

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده‌های این کشور هستند

«فواد ایزدی» کارشناس مسایل آمریکا و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعتراضات گسترده دانشجویی در آمریکا علیه نسل کُشی در غزه اظهار داشت: این اعتراض‌ها به دو دلیل انجام می‌شود؛ یکی بحث نسل‌کُشی در غزه است و دیگری مربوط به نسبت میان این دانشگاه‌ها با دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر تأمین تسلیحات نظامی است.

وی با بیان اینکه حرکت اعتراضی دانشجویان از دانشگاه کلمبیا و هاروارد که جز دانشگاه‌های برتر آمریکا هستند آغاز شد، ادامه داد: این دانشگاه‌ها در شرکت‌های تسلیحاتی سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ لذا این وابستگی و درهم‌تنیدگی میان این دانشگاه‌ها و دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی مورد اعتراض است.

ایزدی با اشاره به اهمیت پرداختن به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا گفت: در کشوری که رسانه‌های اصلی دست صهیونیست‌هاست، یک دفعه جمعیتی از جوانان و دانشجویان از عملیات حماس حمایت می‌کنند و به عملکرد آمریکا در قبال غزه و فلسطین انتقاد دارند؛ بنابراین این مساله اهمیت به سزایی دارد.

وی با بیان به اینکه دانشجویان دانشگاه هاروارد و کلمبیا نماینده اکثریت جوانان آمریکایی هستند، افزود: بسیاری از والدین دانشجویان معترض، درون حکومت آمریکا مشغول هستند و در واقع این دانشجوها، آقازاده‌های آمریکا هستند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران اعتراض دانشجویان آمریکایی را مصداق داستان حضرت موسی (ع) و کاخ فرعون دانست و تاکید کرد: پیام اعتراض‌ها در منزل نخبگان مدیریتی آمریکا توسط جوانان این کشور شنیده می‌شود؛ بنابراین این مهم حائز اهمیت است.

کد خبر 6089841 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده هستند
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده‌های این کشور هستند
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • آمریکا کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد