Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان بر سرعت و دقت عمل در اجرای پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان اکباتان همدان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتبریزی بعدازظهر چهارشنبه در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه پروژه پیاده‌راه اکباتان همدان از سنگین‌ترین پروژه‌ها در سال جاری است، گفت: باید سرعت و دقت عمل در اجرای این پروژه به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریزی با بیان اینکه پیاده‌راه‌سازی خیابان اکباتان همدان با پیاده‌راه‌سازی خیابان بوعلی تفاوت دارد، تأکید کرد: این پروزه لحاظ معماری، بافت و مشاغل موجود در معبر با خیابان بوعلی همدان متفاوت است.

وی با تأکید بر تلاش برای رونق کسب و کار در پیاده‌راه‌ها گفت: کاروانسراها و سراهای موجود در خیابان اکباتان همدان نگران باراندازی و بارگیری پس از اجرای پیاده‌راه‌سازی هستند.

شهرها به سمت تحرک و نشاط سوق یابد

تبریزی بابیان اینکه باید مشابه خودروهای برقی به کار گرفته شده در پیاده‌راه بوعلی به منظور جابجایی بار و بارگیری در ساعات مشخص در پیاده‌راه اکباتان نیز مدنظر باشد، گفت: یکی از شاخص های مدیریت شهری توجه به مقوله انسان محوری است تا شهرها را به سمت تحرک و نشاط سوق دهد و باید این موضوع مورد توجه واقع شود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز با اشاره به اینکه اجرای طرح پیاده راه بوعلی یکی از پروژه های فاخر بود که با حمایت شورای چهارم اجرایی شد، گفت: امروزه در تمام دنیا، شهرها از ماشین محوری به سمت انسان محوری درحال حرکتند که این امر از مزایای بیشتری در سلامتی انسانها موثر است.

علی رحیمی فر با تاکید بر اینکه شورا و شهرداری باید عزمی در مردم ایجاد کنند تا مردم تحرکی برای ورزش و سلامتی داشته باشند، افزود: با توجه به اینکه پیاده راه بوعلی در مدت زمان کمتری اجرایی شد و شهروندان نیز اعلام رضایت کردند بر این اساس باید طرح خیابان اکباتان هم به همین روال اجرایی شود.

رحیمی فر تاکید کرد: انتظار می رود شورای پنجم نیز روند عزم اجرای پیاده راه ها داشته باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: در اجرای پیاده‌راه بوعلی شیطنت‌ها و مشکلاتی ایجاد کردند، در پیاده‌راه‌سازی اکباتان نیز به جای ایجاد آرامش، التهاب ایجاد کردند اما اجرای این پروژه طی هفته آینده آغاز خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان نیز در این جلسه گفت: طرح پیاده راه بوعلی از جمله پروژه های ارزشمند و شاخصی بود که با جدیت شورای چهارم اجرایی شد.

عدم وجود تعاملات اجتماعی از موانع پیاده‌راه‌سازی است

امیر فتحیان نسب عدم وجود تعاملات اجتماعی را یکی از موانع اجرای پیاده‌راه‌سازی دانست و گفت: با اجرای طرح پیاده‌راه سازی در خیابان بوعلی و پس از اتمام آن، بحرانی در جمع‌آوری و ساماندهی دستفروشان در این پیاده‌راه ایجاد شد.

فتحیان نسب افزود: در صورت اجرایی شدن این طرح در خیابان اکباتان و ارزشمند شدن این خیابان شاهد هجوم دستفروشان به این منطقه نیز خواهیم بود.

امیر فتحیان نسب عنوان کرد: انتظار می رود روند اجرای طرح پیاده راه های دیگر خیابانهای اصلی شهر همانند بوعلی انجام شود.

مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری همدان نیز از انتقال المان کنونی میدان امام (ره) به باغ‌موزه دفاع مقدس با اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی میدان امام (ره) خبر داد و گفت: طرح میدان امام (ره) کامل شده و در خصوص خیابان اکباتان نیز طرح جامعی تدوین شده است.

وحید علی‌ضمیر به طراحی المان‌ها، مبلمان شهری و سایر الزامات شهری در طرح پیاده‌راه سازی خیابان اکباتان اشاره کرد و گفت: با توجه به مباحث المان میدان امام (ره) طرح تهیه شده مصوب شد که طرح جامع و کاملی بود هرچند مقداری با طرح قبلی مغایر است.

ساماندهی دستفروشان گنجنامه همدان

دبیر کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان نیز با تشریح اجرای طرح ساماندهی دستفروشان به ویژه در گنجنامه همدان گفت: با توجه به افزایش حضور دستفروشان در سایت گنج نامه مشکلات این بخش آسیب شناسی و در جلسه شورای تامین فرمانداری مطرح شد.

محمد مهدی درگاهی با بیان اینکه در اجرای طرح ساماندهی دستفروشان گنج نامه چندین سازمان و ارگان از جمله پلیس راهور، مرکز بهداست، شهرداری و دهکده تفریحی ورزشی گنج نامه درگیر بوده و همکاری خواهند داشت، افزود: محصور کردن سایت گنج نامه از جمله اقدامات اجرایی پیشنهادی است که با اجرای آن از ورود دستفروشان و دوره گردها به داخل سایت جلوگیری می شود.

درگاهی از نصب کیوسک پلیس گردشگری در اجرای طرح ساماندهی سایت گنج نامه خبر داد و یادآور شد: همچنین سازه پیشنهادی برای ساماندهی موقت دستفروشان ایجاد خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در آیین هشتمین جشنواره طنز پهلو به مناسبت گرامیداشت زنده یاد کیومرث صابری فومنی (گل آقا) در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی فومن اظهار کرد: گیلان استان مفاخرخیز و مستعدپرور است و این مهم را می توان در بخش های مختلف جست و جو کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقد سبب اصلاح امور می شود، گفت: نقد منصفانه از دستگاه ها و مسوولان در جامعه بسیار موثر است.

عباسی با انتقاد از برخی نقدهای غیرواقع و غیرمنصفانه از سوی برخی رسانه ها بیان کرد: انعکاس مشکلات و مسائل در قالب ها و چارچوب های خاص منجر به اصلاح می شود.

وی با اشاره به نقش نظارتی اصحاب رسانه و خبرنگاران افزود: خبرنگاران نقش نظارتی در جامعه ایفا می کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقدهای منصفانه تلخ و گزنده نیست، گفت: الگوپذیری رسانه ها در نقدپردازی از کیومرث صابری فومنی مورد توجه قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اثرگذاری طنز گل آقا در لایه های مختلف بیان کرد: طنز گل آقای استاد صابری فومنی در چارچوب خاص و مرزهای اخلاقی حرکت می کرد.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز تشنه نقدپردازی گل آقایی است، افزود: مکتب گل آقا باید در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تزریق امید در جامعه بیان کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در قالب های طنز در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 6093425

دیگر خبرها

  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم