Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدام حرم رضوی همراه با کاروان زیر سایه خورشید امروز با خانواده شهید مدافع حرم و جان باختگان حادثه معدن آزادشهر دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آزادشهر، دهمین کاروان زیر سایه خورشید به همراهی خدام حرم رضوی و پرچم مطهر حرم امام رضا(ع) از ظهر امروز در شهرستان آزادشهر حاضر شد و خادمان با خانواده شهید مدافع حرم و جان‌باختگان حادثه معدن آزادشهر دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمان حرم رضوی در بدو ورود با حضور مسولان شهرستان در مزار شهدای گمنام آزادشهر حاضر شده و به شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه کاروان زیر سایه خورشید و دیدار خادمان امام رضا (ع) با خانواده‌های جان‌باختگان حادثه معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر دیدار کردند و بر سر مزار جان‌باختگان این حادثه نیز حاضر شده و فاتحه قرائت کردند.

دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم نیز دیگر برنامه این کاروان بود و خادمان رضوی با خانواده حاج احمد غلامی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان آزادشهر دیدار کردند و یاد این شهید را گرامی داشتند.

حضور در آسایشگاه معلولین ذهنی حضرت زینب (س) و عیادت از بیماران حضرت معصومه(س) آزادشهر از دیگر برنامه‌های دهمین کاروان سایه زیر خورشید در شهرستان آزادشهر است.

پس از شهرستان آزادشهر، کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان مینودشت نیز حاضر شده است.

جشن‌های زیرسایه خورشید در 28 قالب برنامه در همه 14 شهرستان استان گلستان و 77 منطقه استان اجرا می‌شود که از این تعداد 49 منطقه روستایی و 28 منطقه شهری است. در این 77 نقطه در مجموع 313 عنوان برنامه در طول مدت یک هفته حضور این کاروان در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور پیرامون عفاف و حجاب و برخورد قانوني با ناهنجاري هاي اجتماعي از ۲۵ فروردين ماه همزمان با سراسر کشور در گلستان نیز اجرا و مورد استقبال گسترده مردم متدين، شهيد پرور و ولايي استان قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 



 

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد