Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - كريم باقري معتقد است در پرسپوليس هيچ باند و هيچ گروه خاصي وجود ندارد.

به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، آقاكريم اين بار بايد با پيراهن پرسپوليس مقابل تراكتوري قرار بگيرد كه شايد تيم خاطراتش محسوب شود. او از اين رويارويي به شكل جالبي حرف مي‌زند.

* از بازي فولاد شروع كنيم.
تمرينات خوبي پيش از فصل داشتيم و خيلي آماده به مصاف فولاد رفتيم، به همين دليل انتظار بازي خوب را داشتيم و خدا را شكر كه به هدف‌مان هم رسيديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* در انتخاب بهترين‌هاي ليگ اميد ابراهيمي به عنوان بهترين هافبك انتخاب شد؛ موضوعي كه موجب ناراحتي مسلمان شده، ‌شما در مقام انتخاب كدام‌يك از اين دو هافبك را انتخاب مي‌كنيد؟
پست اميد ابراهيمي و محسن مسلمان در خط هافبك با يكديگر متفاوت است. در مورد انتخاب نشدن مسلمان بايد بگويم محسن در دو سال اخير بهترين بازي‌ها را انجام داده و عملكردش رضايت همه تماشاگران پرسپوليس را به همراه داشته است. من فكر مي‌كنم محسن بهترين جايزه‌اش را از تماشاگران پرسپوليس گرفته و اينكه همه هواداران تيم بازي او را خيلي دوست دارند و حضورش را مؤثر مي‌دانند، يك دنيا ارزش دارد.

* اما دوست داشتيم نظرسنجي شما را در مورد اين دو هافبك بدانيم. رأي شما ابراهيمي است يا مسلمان؟
من فكر مي‌كنم مردم بهترين قاضي هستند.

* مهدي طارمي قادر است براي سومين سال موفقيتش را تكرار كند؟
طارمي در گرفتن جوايز دبل كرد و اين افتخاري بزرگ است. در موفقيت‌هاي طارمي نقش بازيكنان دور و بري مهدي هم خيلي مهم است. مهدي سال خيلي خوبي را پشت سر گذاشت و اگر با همان جديت هميشگي كارش را دنبال كند، قادر است براي سومين سال متوالي هم عنوان آقاي گلي را كسب كند.

* اما طارمي امسال رقباي گردن‌كلفتي را در كورس آقاي گلي كنار خود مي‌بيند.
پارسال مهدي در حضور رقباي گردن‌كلفتش قهرمان شد، پس مي‌تواند باز هم عنوان آقاي گلي را براي سومين سال متوالي كسب كند.

* تراكتور حريف آينده‌ تيم‌تان را به لحاظ فني چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟
تراكتور در چند سال اخير نشان داده پتانسيل خيلي خوبي دارد و من فكر مي‌كنم اگر حواشي اين تيم جمع و جور شود، شرايطش بسيار خوب خواهد شد. بازي پرسپوليس و تراكتور هم بازي بسيار خوبي به لحاظ فني خواهد شد و هواداران دو تيم را از تماشاي فوتبالي ناب سيراب خواهد كرد.

* اين رويارويي سخت و دشوار خواهد بود؟
من از تيم تراكتور در فوتبال ايران مطرح شدم و احترام به اين تيم هميشه در وجودم هست. تيمي كه از آن به تيم ملي رفتم و... اما به هر حال روزهاي خوب و جام‌هاي بسياري با پرسپوليس گرفتم و با اين تيم هم به نوعي زندگي كردم. به همين دليل براي هر دو تيم و هوادارانش احترام زيادي قائلم.

* اگر پرسپوليس به تراكتور گل بزند، شادي مي‌كنيد؟
شما هيچ‌وقت از من شادي عجيب و كارهاي خاص ديده‌ايد؟!

* نه، اما به هر حال در لحظه شادي ممكن است يك لحظه همه چيز فراموش شود!
اصلاً چنين چيزي در مورد من صادق نيست چون از من سن و سالي گذشته و اگر شادي هم بعد از گل داشته باشم، شادي‌ام خيلي عادي خواهد بود!

*رقباي اصلي پرسپوليس را براي كسب عنوان قهرماني چه تيم‌هايي مي‌دانيد؟
هدف بزرگي داريم اما از الان حرف زدن در مورد قهرماني خيلي حرفه‌اي نيست و همه تيم‌ها را رقيب جدي براي پرسپوليس مي‌دانم.

* بعضي‌ها معتقدند در پرسپوليس باند و باندبازي هست.
متأسفانه اين‌ها همه حرف‌هاي بيرون تيم است. در پرسپوليس باند و باندبازي وجود ندارد . دو بازيكن رابطه نزديك‌تري با هم دارند، ديدگاه‌شان به هم نزديك‌تر است، به همين دليل نبايد از اين دوستي به عنوان باندبازي نام برده شود. بعضي‌ها تصور اشتباهي دارند و مسائل را به گونه‌اي ديگر مي‌بينند.

* پرسپوليس مقابل الاهلي عربستان چه نتيجه‌اي كسب خواهد كرد؟ آيا قادر است در نهايت طلسم قهرماني‌اش در آسيا را بشكند؟
بايد با واقعيت‌ها جلو برويم. براي موفقيت همه در حال تلاش هستند و سعي مي‌كنند با برداشتن حريف عربستاني از پيش رو، بهترين شرايط را براي صعود به مرحله بعدي و موفقيت‌هاي بزرگتر فراهم كنند.

* ديدار تيم ملي با كره‌جنوبي را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟
براي تيم ملي هيچ زماني بازي تشريفاتي وجود ندارد،‌ از همين رو حتي با وجود قطعي شدن صعودمان، بازي ايران و كره تشريفاتي نيست و حتماً كي‌روش با ايده‌آل‌ترين تركيب سعي خواهد كرد تا با ادامه ركورد شكست‌ناپذيري باز هم پيروز شود.

* رئال دوباره به بارسا باخت. اين بار هم پسرتان براي شما كري خواند؟
بازي چند روز پيش كه دوستانه و تداركاتي بود، با اين وجود پسرم برايم كري خواند اما من سعي كردم آن باخت را يك‌جورهايي زيرسبيلي رد كنم!
خبر ورزشي
116


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟

به گزارش همشهری آنلاین امید عالیشاه در بازی با سپاهان برای دویست و پنجاه و نهمین بار پیراهن پرسپولیس را پوشید تا جایگاه خود در رتبه پنجم باسابقه‌ترین بازیکنان باشگاه را تثبیت کند. او حالا تنها سیدجلال حسینی، حسین عبدی، محمد پنجعلی و علی پروین را بالاتر از خود می‌بیند.

با این حال امید عالیشاه در ابتدای فصل امید زیادی داشت تا از رکورد ۲۶۴ بازی حسین عبدی عبور کند. حالا اما در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ برتر و باتوجه به حذف پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی، این هدف برای امید عالیشاه غیرممکن شده است.

عالیشاه به دلیل اخراج در بازی سپاهان و محرومیت از دیدار نساجی، امکان حضور در هفته بیست و ششم را ندارد تا به این ترتیب حداکثر رکورد او در پایان فصل جاری ۲۶۳ بازی برای قرمزها باشد که البته این آمار نیز تنها در صورتی ثبت می‌شود که تمام چهار بازی پایانی فصل را انجام دهد.

جالب است بدانید که سیدجلال حسینی هم موقعیتی شبیه به عالیشاه داشت. او هم در لیگ بیست و یکم به نزدیکی رکورد محمد پنجعلی و جایگاه دوم باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه رسید اما تنها ۳ بازی کم آورد و در پایان فصل نیز برای همیشه با دوران بازیکنی وداع کرد.

حالا قرارداد امید عالیشاه با پرسپولیس به پایان خواهد رسید و او تنها در صورتی شانس عبور از پنجعلی را خواهد داشت که قرارداد جدیدی را با باشگاه امضا کند اما در غیر این صورت حداکثر به رتبه سوم برسد.

عالیشاه با صدر جدول باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس ۸۲ بازی فاصله دارد و به نوعی باید سه فصل کامل و مستمر را در پرسپولیس بماند تا بتواند رکورد تاریخی علی پروین را بشکند. با این حال او تنها ۳۲ سال دارد و از فرصتی تاریخی برای رسیدن به رکورد علی پروین برخوردار است.

کد خبر 849200 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!