Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@02:39:23 GMT

جنایت هولناک مرد افغان بر سر رفتن از ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۵۹۲۵۳

جنایت هولناک مرد افغان بر سر رفتن از ایران

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، او همسرش را به قتل رساند و مادرزنش را زخمي كرد و تا پرتگاه مرگ پيش برد.اين جنايت بعدازظهر دوشنبه به قاضي ايلخاني، كشيك جنايي پايتخت گزارش شد. با حضور تيم تحقيق در محل حادثه كه ساختماني مسكوني در هاشم‌آباد بود، مأموران در راه‌پله‌ها با مادر و دختري كه غرق خون بودند روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالاي سر آنها مردي جوان بود كه چاقوي خون‌آلودي در دست داشت و مي‌گفت همسر و مادرزنش را به قتل رسانده است.

اين مرد دستگير شد و امدادگران اورژانس اعلام كردند كه همسر وي جان باخته اما مادرزنش زنده است. اين زن به سرعت به مراكز درماني انتقال يافت اما شدت جراحات به حدي بود كه به كما رفت. متهم 31ساله كه بازداشت شده بود ديروز براي تحقيقات به شعبه هشتم دادسراي جنايي تهران منتقل شد و در برابر قاضي به بيان جزئيات پرونده پرداخت. او سپس براي تحقيقات تكميلي در اختيار اداره آگاهي قرار گرفت اما پيش از آن در گفت‌وگو با همشهري از روز حادثه گفت و انگيزه‌اش از جنايت.

چرا به همسر و مادرزنت حمله كردي؟

يك لحظه عصباني شدم و كنترلم را از دست دادم. خون جلوي چشمانم را گرفته بود.

چرا؟

من اهل افغانستان هستم. 3‌ماه پيش با اصرار پدرزنم كه دوسالي مي‌شد به تهران سفر كرده بودند راهي ايران شديم. البته به‌صورت غيرقانوني. نفري يك ميليون و پانصدهزارتومان به قاچاقچيان انسان پرداخت كرديم و همراه 2كودك دو و سه ساله‌ام راهي ايران شديم. پايم را كه به تهران گذاشتم بدبختي‌هايم شروع شد. پدر و مادرزنم اخلاق و رفتارشان تغيير كرده بود و همسرم هم مدتي بعد مي‌گفت كه ديگر حاضر نيست با من زندگي كند. پدر و مادر همسرم يك‌ماه پيش مرا از خانه بيرون كردند و حتي فرزندانم را كه نوه‌هايشان بودند نمي‌خواستند.

اختلافتان بر سرچه بود؟

پدرزنم قمارباز بود و مادرزنم كارهاي عجيبي انجام مي‌داد. دوست داشتند دخترشان را هم مانند خودشان كنند. اما من وقتي اين موضوع را متوجه شدم تصميم گرفتم به افغانستان برگردم. همسرم اصرار داشت كه پيش پدر و مادرش در تهران بماند. ما در خانه آنها زندگي مي‌كرديم و من از صبح تا شب كار مي‌كردم تا پولي براي وديعه خانه جور كنم و از آنجا برويم اما يك شب پدرزنم گفت طلاق دخترش را مي‌گيرد و من بايد همراه بچه‌هايم به افغانستان برگردم. اين را كه شنيدم عصباني شدم. يك ماهي به خانه آنها نرفتم و شب‌ها در پارك مي‌خوابيدم. گاهي به ديدن بچه‌ها مي‌رفتم. تا اينكه چند روز قبل از حادثه به سفارت افغانستان رفتم و گفتم مي‌خواهم با بچه‌هايم به كشورمان برگردم.

چرا برنگشتي؟

خانواده همسرم اجازه نمي‌دادند دخترشان را ببرم. از طرفي اگر بخواهيم غيرقانوني از ايران به افغانستان برويم شرايط خيلي سخت است. جان بچه‌هايم در خطر بود. با پدر و مادر همسرم صحبت كردم و روز حادثه همراه پدرزنم به سفارت رفتيم تا مشكلاتمان را حل كنيم.

در آنجا او قبول كرد كه همسرم را با خودم به افغانستان ببرم. بعد راهي خانه شديم. پدرزنم براي انجام كاري از خانه بيرون رفت و مادرزنم وقتي متوجه شد كه ما قصد رفتن داريم با من دست به يقه شد. گفت خودت برو و بچه‌هايت را هم ببر اما دخترم حق ندارد بدون اجازه من جايي برود.

حتي مرا كتك زد. من هم عصبي شدم و به سمت آشپزخانه رفتم و چاقويي برداشتم. مادرزنم و همسرم وقتي چاقو را ديدند ترسيدند و از خانه بيرون رفتند. به‌دنبالشان رفتم و در راه‌پله گيرشان انداختم اول مادرزنم را زدم و بعد همسرم را تا اينكه همسايه‌ها به پليس زنگ زدند. الان هم به‌شدت پشيمانم و حاضرم قصاص شوم اما پيش از مرگم آرزويم اين است كه بچه‌هايم را به افغانستان پيش پدر و مادرم بفرستند.

همشهری

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

مهر در خبری نوشت: وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

دیگر خبرها

  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • شادی فوتسالیست‌های افغان با صادق بوقی
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر