Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@13:45:52 GMT

برادر کٌشی در آزادی/ژنرال ،سامورایی را می کشد؟!

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۶۰۸۰۰

برادر کٌشی در آزادی/ژنرال ،سامورایی را می کشد؟!

به گزارش ایسکانیوز، در ادامه هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور جمعه 13 مرداد چهار دیدار دیگر برگزار می شود؛ استقلال در یک بازی حساس میزبان هم نام خوزستانی خود خواهد بود، سپاهان میهمان پدیده مشهد است، پارس جم جنوبی در ورزشگاه تختی جم منتظر پیکان خواهد بود و در نهایت در اصفهان ذوب آهن میزبان گسترش فولاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر کشی آبی ها در آزادی

استقلال تهران ـ استقلال خوزستان

جمعه 13 مرداد

ورزشگاه آزادی

ساعت 21:00

استقلال تهران ـ استقلال خوزستان
استقلال تهران در هفته اول در آبادان در یک بازی جنجالی مغلوب صنعت نفت شد و استقلال خوزستان در اهواز تراکتور سازی را شکست داده است؛ این بازی برای استقلال تهران حکم مرگ و زندگی را دارد و عدم پیروزی در آن ممکن است سناریو فصل قبل را برای آن ها تکرار کند.


استقلال تهران بازی اول فصل را با شکست آغاز کرد؛ پس از این بازی حواشی زیادی طی یک هفته گذشته بین منصوریان و مسولان فدراسیون بر سر نحوه محرومیت سه تن از بازیکنان جوان استقلال، بابت عدم همراهی تبم ملی امید به وجود آمده است؛ در نهایت محرومیت بازیکنان استقلال بخشیده شد و آن ها می توانند در بازی فردا تیم خود را همراهی کنند.

منصوریان در اولین بازی خانگی خود در این فصل محکوم به پیروزی است؛ در غیر این صورت منتقدان بار دیگر او را مورد حجمه های سنگین خود قرار خواهند داد.


استقلال خوزستان با وجود پیروزی در بازی اول، از نظر مهره اما با تیم دو فصل اخیرش قابل مقایسه نیست؛ مگر اینکه ویسی بتواند از تیم جوان این فصل استقلال خوزستان مانند دو فصل پیش ستاره های نو ظهوری را رو کند که البته امری بسیاردشوار به نظر می رسد.

آن ها اگر بتوانند استقلال پر مهره را در آزادی شکست دهتد می توانند شگفتی هفته دوم را رقم بزنند.

ترکیب احتمالی استقلال تهران

مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، مجید حسینی، میلاد زکی پور، امید نورافکن، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان،حسن بیت سعید، جابر انصاری، سجاد شهباززاده

ترکیب احتمالی استقلال خوزستان

وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، موسی کولی بالی، محمد علی فرامرزی، سید علیرضا زندوی، میثم دورقی، حکیم نصاری، طالب ریکانی، سلمان بحرانی، سعید زارع، حسین صادقی

یازی های رودرو:

استقلال تهران1 استقلال خوزستان1

استقلال خوزستان1 استقلال تهران1
تیم داوری

وحید کاظمی – آرمان اسعدی – اسدحاج محمدی – امید سعیدفر – ناظر: بهرام مهرپیما

زور آزمایی مهاجری و کرانچار در مشهد

پدیده مشهد ـ سپاهان اصفهان

جمعه 13 مرداد

ورزشگاه ثامن مشهد

ساعت: 21:00

پدیده برای این فصل بازیکنان خوبی را جذب کرده است، آن ها هفته گذشته پیکان را در زمین خانگی خودش منوقف کرده اند و می خواهند اولین بازی خانگی خود را دست پر از زمین خارج شوند.

سپاهان هفته گذشته با وجود ارائه یک بازی زیبا مقابل سایپا متوقف شد، اما سبک بازی آن ها امید ها را برای بازگشت پر افتخار ترین تیم لیگ برتر به روز های اوج افزایش داده است.


پدیده سال گذشته هم تیم خوبی را در اختیار داشت؛ آن ها این فصل هم با تقویت خود تیم دست و پا بسته ای نخواهند بود. فردا شاگردان رضا مهاجری می خواهند اولین برد خود را دشت کنند؛ البته برای پیروزی در این دیدار کار ساده ای در مقابل زرد پوشان اصفهانی نخواهند داشت.

سپاهان تیم دوست داشتنی اصفهان در تاریخ لیگ برتر با پنج قهرمانی پر افتخار ترین تیم محسوب می شود؛ آن ها بعد از دو فصل نا امید کننده امسال به نظر تیم بهتری را در اختیازدارند، اما این برای قهرمانی کافی نیست آن ها اگر می خواهندمجددا در قامت یک مدعی ظاهر شوند، باید علاوه بر بازی زیبا امنیازات را هم جمع کنند. سپاهان برای این بازی مانند هفته گذشته ساسان انصاری دومین گلزن برتر فصل گذشته را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت

ترکیب احتمالی پدیده

شهاب گردان، سید عبدالله حسینی ، رضا ناصحی ،اکبر صادقی، مرتضی منصوری، معین عباسیان،

محمدحسین مرادمند، امین قاسمی نژاد، اکبر ایمانی، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی

ترکیب احنمالی سپاهان

میلاد سرلک، مهدی صدقیان، شاهین ثاقبی، ژایرو رودریگز،عزت اله پورقاز، رسول نویدکیا، حسن جعفری، سعید آقایی، مهرداد محمدی، حسین پاپی و جلال‌الدین علی‌محمد

بازی های رودرو

سپاهان 0 پدیده 1

پدیده 1 سپاهان 1

تیم داوری

بیژن حیدری – بابک عباسقلی زاده – رحیم حاجیلو – وحید صالحی – ناظر: حاتم بک پور

صدر نشین لیگ رقیب میطلبد!
پارس جم جنوبی ـ پیکان تهران

جمعه 13 مرداد

ورزشگاه تختی جم

ساعت: 21:00

پارس جم جنوبی تنها تیمی است، که بعد از مدت ها نامش بالا تر از پرسپولیس در صدر جدول دیده می شود؛ آن ها شگفتی هفته اول را رقم زده اند؛ در مقابل شاگردان مجید جلالی هفته گذشته مقابل پدیده متوقف شده اند و می خواهند این هفته مانع از ادامه صدر نشینی جنوبی ها شوند.

پارس جم جنوبی تیم دوست داشتنی این فصل از رقابت های لیگ برتر به هر ترتیب جواز بازی در ورزشگاه خامگی اش را از سازمان لیگ گرفت؛ آن ها فردا برای اولین بار در لیگ برتر به عنوان میزبان از پیکان تهران پذیرایی خواهند کرد؛ شاگردان تارتار هفته اول با یک نتیجه فوق العاده ضمن کسب اولین برد در اولین بازی لیگ برتری خود ، در بدو وروود به لیگ برتر صدر جدول را نیز مال خود کردند؛ باید دید آیا آن ها باز هم می توانند راه موفقیت را برای دومین هفته متوالی ادامه دهند یا خیر، برای این هدف آن ها باید فردا از سد شاگردان مجید جلالی بگذرند.


پیکانی ها امیدوارند بتوانند پارس جم جنوبی را متوقف کنند. آن ها هفته گذشته در برابر پدیده متوقف شده اند و می خواهتد از شهر جم دست پر برگردند. عیار پیکان هم چنان به صورت کامل عیان نشده است؛ البته جلالی مربی کار بلدی است؛ و با توجه کارنامه اش می توان به این تیم امیدوار بود؛ به هر ترتیب با گذشت زمان میزان توانایی های این تیم بیشتر مشخص خواهد شد.

ترکیب احتمالی پارس جک جنوبی

محسن فروزان، مجتبی لطفی، ایمان سلیمی، علی دشتی، ابراهیم صالحی، مهدی زبیدی، میثم تیموری، میثم نقی زاده، فرشاد سالاروند، آلویس نانگ و فرشاد محمدی

ترکیب احتمالی پیکان

رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، مهران موسوی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، بختیار رحمانی، مهدی مومنی، سعید صادقی و مرتضی آقاخان

تیم داوری

روح اله شریفی – حسن یوسفی – محمد عطایی – کوپال ناظمی – ناظر: زاهد بحرینی

قلعه نوعی و آندو باز هم به هم رسیدند
ذوب آهن اصفهان ـ گسترش فولاد تبریز

جمعه 13 مرداد

ورزشگاه فولاد شهر

ساعت: 20:30

دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که ذوب آهن در مقابل سیاه جامگان متوقف شد و گسترش فولاد هم در یک بازی پر انتقاد با نتیجه چهار بر یک مغلوب تیم تازه لیگ برتری شده پارس جم جنوبی شده است.

شاگردان قلعه نوعی می خواهند از اولین بازی خانگی خود دست پر از زمین خارج شوند؛ آن ها هفته گذشته در حالی که در مشهد از سیاه جامگان پیش بودند در نهایت به تساوی رضایت دادند.

تیم های قلعه نوعی همواره در کورس قهرمانی حضور داشته اند؛ او اگر می خواهد با ذوب آهن نیز همین راه را برود باید از سد گسترش فولاد تبریز بگذرد.


گسترش فولاد در مجموع فصل نقل وانتقالات عملکرد مناسبی از خود به جا نگذاشته است؛ البته آن ها امروز با کاپیتان سابق تیم ملی آندو تیموریان به توافق رسیده اند و ممکن است در صورت آماده بودن این بازیکن، فردا از او در ترکیب تیمشان استفاده کنند.گسترشی ها هفته اول را نا امید کننده ظاهر شدند و اگر از این بازی هم امتیازی کسب نکنند، در همین ابتدای راه وارد بحران خواهند شد.

ترکیب احتمالی ذوب آهن

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، محمد امینی، دانیال اسماعیلی‌فر، قاسم حدادی‌فر، حمید بوحمدان، ربیع عطایا، احسان پهلوان، محمدرضا حسینی و مرتضی تبریزی

ترکیب احتمالی گسترش فولاد

رناندو دخسوس، سید احمد موسوی، درگان ژارکویچ، امین حاج محمدی، احمدرضا زنده روح، کاخا کاخبر شویلی، رضا خالقی فر، علیرضا ارجمندیان، علیرضا نقی زاده، میلاد شیخ فخر الدینی و مسعود ابراهیم زاده

بازی های رودرو

ذوب آهن 1 گسترش فولاد 1

گسترش فولاد 0 ذوب آهن 0

تیم داوری

شاهو اصلانی – فرزاد بهرامی – رضا قیم – سیدعلی میرغفاری – ناظر: سعید بطحایی

606

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال صهیونیست: حمله به رفح هم کمکی به ما نمی‌کند/ جنگ را باختیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، اسحاق بریک ژنرال احتیاظ ارتش رژیم صهیونیستی، حمله به رفح را بی نتیجه دانست.

وی افزود: اسرائیل باید پایان جنگ غزه را اعلام کند. ما نیروهایمان را از آنجا خارج کرده ایم و نیرویی که بتواند آنها به شکل نهایی از بین ببرد، وجود ندارد.

این ژنرال صهیونیست دربار حمله به رفح نیز بیان کرد: حمله به رفح هم کمکی به ما نمی کند ما جنگ را باخته ایم.

از سوی دیگر رسانه صهیونیست یدیعوت آحارنوت اعلام کرد: احتمال می رود که حدود هشت نفر از مقامات ارشد در ارتش و نهادهای امنیتی از مناصب خود کنار بروند که در میان آنها رونین بار رئیس شاباک نیز وجود دارد.

کد خبر 6089915

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • دموکراسی علیه آزادی
  • ژنرال صهیونیست: حمله به رفح هم کمکی به ما نمی‌کند/ جنگ را باختیم
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود