Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بابازاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به در پیش بودن سی و هفتمین سالگرد تاسیس نهاد انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 موضوع استمرار مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به عنوان دغدغه‌ای ارزشمند برای امام خمینی (ره) مطرح بود که از همین رو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام بین نهادهای انقلابی و ساماندهی پویش‌ها و جوشش‌های مردمی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری نقش این شورا در اعلام دعوت‌ها و فراخوان‌های عمومی و زمینه سازی برای حضور آگاهانه، پرشور و گسترده مردم در مراسم‌های ملی که به نوعی نماد تریبون بیان مواضع ملت است عنوان کرد: لزوم وجود این شورا بین نهادهای مختلف انقلاب اسلامی و اهمیت آن را در کلام مقام معظم رهبری جستجو کرد که در این ارتباط می‌فرمایند: «البته اگر ما این شورای هماهنگی را نداشتیم بی‌شک ناسازگاری‌ها و اشکالات فراوانی را در ایجاد، اداره و راه اندازی مراسم مختلف شاهد بودیم و الحمدالله این شورا تشکیل شد و به همین دلیل هم این شورا باید بماند.

بابازاده با تاکید بر اهمیت و جایگاه این نهاد انقلابی در هماهنگی، سیاستگذاری و برگزاری مراسم‌های رسمی، ملی، عمومی و مذهبی نظام و مناسبت‌های ایام الله انقلاب اسلامی گفت: ایجاد بستر مناسب جهت تعظیم شعائر و تعمیق به باورهای اصیل انقلابی، ترویج ارزش‌ها و معنویات انقلاب اسلامی، افزایش انگیزه مشارکت مردم در برگزاری مراسم‌ها و نکوداشت مناسبت‌های مختلف انقلاب اسلامی جهت تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل از جمله وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد هماهنگی و جلب مشارکت نهاد‌ها و دستگاه‌های موثر فرهنگی، ساماندهی تشکل‌های مردمی برای شرکت در مراسمات، انجام پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی و کاربردی در موضوعات مختلف ذیل اساسنامه شورا، نظارت و ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و نهاد‌های همکار در اجرای مراسمات و اعلام صریح مواضع انقلاب در موقعیت‌ها و بزنگاه‌های جمهموی اسلامی ایران از دیگر وظایف، اهداف و برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با ارائه گزارشی از اقدامات شورا در انجام وظایف محوله به آن اظهار کرد: بزرگداشت روز جمهوری اسلامی، نکوداشت هفته زن و روز مادر، برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد، راهپیمایی روز قدس و مراسمات مربوط به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از نمونه برنامه‌های موفق شورا از ابتدای امسال تا به امروز بوده است.

وی افزود: تعداد مراسمهای برگزار شده برای گرامیداشت ارتحال امام (ره) بالغ بر 130 مراسم بوده که تعداد 30 مراسم در مرکز و مابقی در شهرستان‌های استان برگزار شده است همچنین در ارتباط با بزرگداشت قیام 15 خرداد نیز قریب به 45 آئئین نکوداشت شهدای این حادثه برگزار شد.

بابازاده با اشاره با برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ماه‌های آتی گفت: مراسم گرامیداشت مقام والای شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت، راهپیمایی اعتراض به جنایات آل سعود در فاجعه منا در سال 94 و برگزاری مراسمات مربوط به 13 آبان، 9 دی، 2 بهمن و دهه فجر از برنامه‌های پیش روی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیام/ب

راهپیمایی اعتراض به جنایات آل سعود در آذربایجان غربی برگزارمی شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری