Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، کاروان پیاده‌روی حرم تا حرم از عنبرآباد تا مشهد مقدس پس از 24 روز پیاده‌روی روز گذشته به مشهد مقدس رسید و حال همه زائران خوب است.
مدیر کاروان پیاده‌روی منتظران ظهور جنوب استان کرمان در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار‌داشت: در این سفر علاوه بر برنامه پیاده‌روی ختم زیارت عاشورا، دعای توسل، دعای ندبه و غیره را برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جواد گلشنی با بیان اینکه این کاروان حرکت خود را از مرقد سیدعبدالله نورک بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد آغاز کرد افزود: همچنین در طول مسیر شرکت در نماز جماعت و جمعه در هر شهرستانی که مستقر می‌شدیم را در برنامه داشتیم.
وی با اشاره به اسکان کاروان در طول مسیر با بیان اینکه درطول مسیردر شهرهای مختلفی اسکان داشتیم بیان کرد: در مساجد، تکیه‌ها با استقبال بی‌نظیر مردم و در بعضی از شهرها در منازل مردم نیز اسکان داشتیم.
وی با بیان اینکه این کاروان 33 نفره با حضور گرم مردم و مسئولان حرکت خود را آغاز کرد خاطر‌نشان کرد: تا پایان روزی که به مقصد رسیدیم تعداد این کاروان 44 نفر شد که استقبال بی‌نظیری از این کاروان در طول مسیر پیاده‌روی شد.
مدیر کاروان پیاده‌روی منتظران ظهور جنوب استان کرمان با بیان اینکه در طول مسیر روزانه بین 6 تا 10 ساعت پیاده‌روی داشتیم اظهار‌داشت: کاروان پیاده‌روی "حرم تا حرم" حرکت یک هزار و 300 کیلومتری را به مدت 24 روز طی کردند که برگشت این کاروان با سرویسی است که در اختیار زائران قرار دادیم.
وی افزود: مراسم استقبال از کاروان منتظران ظهور عصر یکشنبه 15 مرداد‌ماه جاری با حضور مردم و مسئولان عنبرآباد برگزار و شب یکشنبه نیز برای کاروانیان ولیمه تدارک دیده شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،حمید سالخورده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای امدادی در منطقه فاریاب در حالت آماده‌باش قرار دارند.    کانون این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین اعلام شده است.   کانون وقوع این زلزله در ۲۹ کیلومتری فاریاب، ۳۰ کیلومتری کهنوج و ۴۷ کیلومتری عنبرآباد در جنوب کرمان کرمان اعلام شده است.   فاریاب شهری در استان کرمان و مرکز شهرستان فاریاب است.   شهر فاریاب، در ۳۳۰ کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان کرمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • زلزله این استان را لرزاند
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند