Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تنفیذ حجت الاسلام حسن روحانی در شرایطی در حال برگزاری است که ابتدا علی لاریجانی و آیت الله جنتی دوشادوش رهبری رییس جمهور را در این مراسم همراهی می کردند و بعد آیت الله صادق آملی لاریجانی هم به جمع آن ها اضافه شد. این در حالی است که آیت الله هاشمی رفسنجانی غایب بزرگ دومین مراسم تنفیذ رییس جمهوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در ریف اول مهمانان مراسم تنفیذ چهره هایی همچون سردار جعفری، حسین دهقان وزیر دفاع، اسحاق جهانگیری، حجت الاسلام گلپایگانی، سید حسن خمینی، محمود احمدی نژاد، دو فرزند رهبر معظم انقلاب، دریادار سیاری، حسینعلی امیری، فدایی، آقامحمدی، محتشمی پور، زاکانی از چهره هایی هستند که در ردیف های جلویی مهمانان این مراسم حضور دارند.

علی اکبر صالحی، محمدباقر قالیباف، مصطفی میرسلیم، سید ابراهیم رییسی، سورنا ستاری، علی مطهری، محمدباقر نوبخت، محمود واعظی، محمدرضا باهنر و فتاح، از دیگر چهره هایی بودند که در ردیف دوم مهمانان این مراسم نشسته بودند.

حجت الاسلام صدیقی، آیت الله امامی کاشانی، عباسعلی کدخدایی، حمید چیت چیان، محمدرضا نعمت زاده، لشکر عطاءالله صالحی فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسعود پزشکیان، حجت الاسلام هادی خامنه ای، محسنی بندپی رییس سازمان بهزیستی، سعید جلیلی، سردار پوردستان، عباس عراقچی، مصطفی کواکبیان، حسین فدایی، محمد دهقان عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، سید محمود دعایی، علاء الدین بروجردی، غلامعلی حداد عادل، محمدرضا تابش و حجت الاسلام مازنی از نمایندگان مجلس هم در بین جمعیت دیده می شوند. ربیعی و علوی وزرای کار و اطلاعات هم در جمع میهمانان حاضر بودند.

الهام امین زاده، معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست و احمدی پور رییس سازمان میراث فرهنگی شهیندخت مولاوردی، سه دختر امام (ره) و نمایندگان زن مجلس از چهره های زن حاضر در مراسم تنفیذ هستند. سفرا و مهمانان خارجی هم در این مراسم حضور دارند.

خبرانلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور دارد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس‌ هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه پیدا کرد.

در پایان رای گیری از اعضای مجمع؛ سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای از از مجموع ۴۸ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد.

کد خبر 6093935

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد