Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-04-30@21:22:07 GMT

جای خالی آیت‌الله هاشمی در مراسم تنفیذ

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۶۳۲۸۲

مراسم تنفیذ حکم حجت‌الاسلام حسن روحانی در حالی از ساعت 10 و نیم صبح در حال برگزاری است که مقامات مختلف کشوری و لشکری در این مراسم شرکت کرده‌اند. مراسم تنفیذ حجت الاسلام حسن روحانی در شرایطی در حال برگزاری است که ابتدا علی لاریجانی و آیت الله جنتی دوشادوش رهبری رییس جمهور را در این مراسم همراهی می کردند و بعد آیت الله صادق آملی لاریجانی هم به جمع آن ها اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که آیت الله هاشمی رفسنجانی غایب بزرگ دومین مراسم تنفیذ رییس جمهوری است.

به گزارش نامه نیوز، اما در ریف اول مهمانان مراسم تنفیذ چهره هایی همچون سردار جعفری، حسین دهقان وزیر دفاع، اسحاق جهانگیری، حجت الاسلام گلپایگانی، سید حسن خمینی، محمود احمدی نژاد، دو فرزند رهبر معظم انقلاب، دریادار سیاری، حسینعلی امیری، فدایی، آقامحمدی، محتشمی پور، زاکانی از چهره هایی هستند که در ردیف های جلویی مهمانان این مراسم حضور دارند.

علی اکبر صالحی، محمدباقر قالیباف، مصطفی میرسلیم، سید ابراهیم رییسی، سورنا ستاری، علی مطهری، محمدباقر نوبخت، محمود واعظی، محمدرضا باهنر و فتاح، از دیگر چهره هایی بودند که در ردیف دوم مهمانان این مراسم نشسته بودند.

حجت الاسلام صدیقی، آیت الله امامی کاشانی، عباسعلی کدخدایی، حمید چیت چیان، محمدرضا نعمت زاده، لشکر عطاءالله صالحی فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسعود پزشکیان، حجت الاسلام هادی خامنه ای، محسنی بندپی رییس سازمان بهزیستی، سعید جلیلی، سردار پوردستان، عباس عراقچی، مصطفی کواکبیان، حسین فدایی، محمد دهقان عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، سید محمود دعایی، علاء الدین بروجردی، غلامعلی حداد عادل، محمدرضا تابش و حجت الاسلام مازنی از نمایندگان مجلس هم در بین جمعیت دیده می شوند. ربیعی و علوی وزرای کار و اطلاعات هم در جمع میهمانان حاضر بودند.حجت الاسلام مصباحی مقدم، سلامتی دبیرکل حزب منحله سازمان مجاهدین، حسین رضازاده هم از دیگر حاضران بودند.

الهام امین زاده، معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست و احمدی پور رییس سازمان میراث فرهنگی شهیندخت مولاوردی، سه دختر امام (ره) و نمایندگان زن مجلس از چهره های زن حاضر در مراسم تنفیذ هستند. سفرا و مهمانان خارجی هم در این مراسم حضور دارند.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس

فرهادی دبیر جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس گفت: ۲۵۰ اختراع و پژوهش در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و پتروشیمی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. منصور 

فرهادی افزود: دبیرخانه این جشنواره در ۸ ماه گذشته، در جزیره بوموسی راه اندازی شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این مراسم گفت: برای ارتقای کیفیت صنایع هرمزگان باید از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان بیشتر استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شرط ارائه مجوز به سرمایه گذاران در صنایع باید حضور نخبگان و مخترعان باشد.

سردار احمد راستی معاون پژوهشی نیروی دریایی سپاه هم در این مراسم گفت: با حمایت از مخترعان طرح‌های گردشگری در هرمزگان تقویت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش