Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تنفید حکم ریاست جمهوری حسن روحانی صبح امروز در محضر مقام معظم رهبری انجام شد. به گزارش نامه نیوز، مراسم تنفید حکم ریاست جمهوری حسن روحانی صبح امروز در محضر مقام معظم رهبری انجام شد.

رهبر انقلاب در این مراسم تصریح کردند: اهمیت این جلسه از دو نظر است: یکی اینکه آغاز یک دوره‌ی مدیریت جدید کشور است که این امیدواری وجود دارد که ان‌شاءالله مسئولانی که همراه با رئیس‌جمهور محترم و منتخب وارد میدان عمل خواهند شد، با ابتکارات و توانمندی‌های بیش از گذشته ملت را خرسند کنند و همین خواسته‌ها و مطالبی که رئیس‌جمهور محترم بیان کردند، این‌ها را برآورده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایشان افزودند: جهت دوم این است که این جلسه نماد مردم‌سالاری است. این دوازدهمین جلسه از این قبیل -از اول انقلاب تا امروز- است؛ یعنی ملت ایران دوازده مرتبه از آغاز انقلاب در انتخاب مدیران طراز اول کشور نقش‌آفرینی کرده‌اند؛ این خیلی مسئله‌ی مهمی است.

رهبر انقلاب در بخشی از سخنرانی شان در مراسم تنفیذ توصیه هایی را خطاب به رئیس جمهور منتخب بیان کردند:

* این مسئولیت و توانایی را امانت بدانید. همچنان که امیر المومنین فرمود این مسئولیت امانت الاهی در نزد توست. پس باید امانت داری کرد.

* وقت ما کم و کارمان بسیار است. اولیویت ها را باید رعایت کرد. در هزینه ها و انجام کارها باید اولویت ها را در نظر گرفت. امروز اولویت همان است که رئیس جمهور بیان کردند. ریشه کردن کردن فقر.

* با برنامه حرکت کنید. برنامه ششم برنامه جامعی است. امسال سال شروع برنامه است که با تاخیر شروع شده. با برنامه با دقت کامل و پیش بینی همه امکانات باید عمل شود.

* اتحاد ملت را مهم بشمارید. هر چه داریم از اتحاد مردم با یکدیگر و اتحاد آنها با مشئولین است. نباید دو دستنه گی ها ایجاد شود. مردم سلایق متفاوتی دارند. اما سلیقه گوناگون و اختلاف نظر لزوما به مهنای درگیری نیست. التهاب آفرینی نکنید.

* از نظرات مخالف آشفته نشوید. بگذارید مخالفان نظراتشان را بگویند. در کارهای ما هم نقص کم نیست. انتقادات را تحمل کنید.

* به میان مردم بروید و بی واسطه از آنها بشونید. قدر نیروهای انقلابی و با انگیزه را بدانید. این را تمام مسدولین سفارش میکنم. نیروهای مومن و با انگیزه از کشور در مقابل مشکلات دفاع می کنند.

* در تصمیم گیری های بین المللی به یاد داشته باشید که دشمن تمام توانش را بکار میگیرد که شما را نابود کنند. برخی به صراحت می گویند و برهی پنهان میکنند. اما تعامل بین المللی نباید ما را از این موضوع غافل کند. پاسخ به دشمنی ها قوی تر شدن و کار جهادی است. البته مقصودم تنها در زمینه نظامی نیست. در زمینه اقتصادی، فرهنگی و هویت ایرانی باید قوی تر شویم.

* به خدا توکل کنید و وعده نصرت الهی را باور کنید. شما در راخ احیای حاکمیت دین خدا هستید.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

بنابراین گزارش، بارزانی پیش از این با رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان نیز دیدار کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • بارزانی با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کرد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • فیلم جمله جنجال‌ساز کارشناس تلویزیون؛ زن ‌بی‌حجاب، مزاحم شد!
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟