Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین المپیاد فرهنگی ورزش دانشجویان پسر دانشگاه علمی کاربردی با قهرمانی تهران و نایب قهرمانی همدان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان،چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور صبح امروز در سالن دانشگاه بوعلی سینای همدان با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی تیم های برتر به کار خود در همدان پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه علمی کاربردی کشور در رشته‌های تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو ومیدانی، تکواندو، شطرنج و کاراته با شرکت 804 ورزشکار در قالب 31 استان کشور در 7 رشته ورزشی به مدت سه روز در همدان پیگیری شد و در پایان تیم تهران به مقام قهرمانی دست یافت و دانشگاه علمی کاربردی همدان در جایگاه دوم ایستاد. همچنین تیم کرمانشاه سوم شد.

در بخشی از این مراسم دبیر چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با بیان این که المپیادهای ورزشی عرصه همبستگی، همدلی و اتحاد دانشجویان و شناسایی و کشف استعداد‌ها است، اظهار داشت: موفقیت در عرصه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی هدف دانشگاه علمی کاربردی است. ارتقا جایگاه این دانشگاه به عنوان مهمترین دستاورد مدیرانش هدفگذاری شده است.

وی با بیان این که مسئولان اجرایی همدان در میزبانی این دوره از رقابت‌ها سنگ‌تمام گذاشتند گفت: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از حامیان اصلی در برگزاری مطلوب این رقابت‌ها بود.این دوره از المپیاد هم به لحاظ کمی و هم کیفی در سطح بالایی برگزار شد.

به گزارش‌تسنیم، در مسابقات چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور تیم‌های خراسان‌رضوی، البرز و مازندران به ترتیب چهارم تا ششم شدند. یزد هفتم شد و قزوین عنوان هشتم را کسب کرد، قم و مرکزی نیز به ترتیب نهم و دهم شدند.

انتهای پیام/

R41405/P41362/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت