Web Analytics Made Easy - Statcounter

با همت گروه جهادی شهید بهرام ولدبیگی دانشجویی پیام نور پاوه و با همکاری شبکه بهداشت و درمان پاوه و مرکز بهداشت بانه وره، ویزیت و داروی رایگان برای مردم عشایر تبرگزین، هانه سلیمان و میگوره بخش باینگان شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هزار ماسوله، با همت گروه جهادی شهید بهرام ولدبیگی دانشجویی پیام نور پاوه و با همکاری شبکه بهداشت و درمان پاوه و مرکز بهداشت بانه وره، ویزیت و داروی رایگان برای مردمعشایر تبرگزین، هانه سلیمان ومیگوره و با حضور مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان کرمانشاه ، آقای فاطمیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول گروه جهادی شهید بهرام ولدبیگی دانشجویی پیام نور پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در این باره اظهار کرد: با آغاز طرح هجرت گروه جهادی شهید بهرام ولدبیگی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاوه در دو سال اخیر، و با همکاری شبکه بهداشت و درمان با هدف خدمت رسانی در قالب طرح های محرومیت زدایی و سلامت مردم، گام بر می داریم.

وی افزود: به همین منظور ، در طول سال گذشته اقدام به اعزام یک تیم همراه پزشک به برخی از روستاها و عشایر شهرستان پاوه جهت ویزیت و درمان رایگان کرده ایم.

وی گفت: امروز هم در محل اسکان عشایر تبرگزین، هانه سلیمان ومیگوره بخش باینگان پاوه جهت ویزیت و داروی رایگان مردم این روستا با همکاری شبکه بهداشت ، حضور یافتیم و به حدود چهل نفر از مردم عشایر با ویزیت و داروی رایگان ارائه خدمات دادیم.

وی در پایان گفت: همچنین در کنار این خدمات کلاس های خیاطی گیوه بافی و بافتنی در روستاهای نروی ونسمه نیز برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت متن آهنگ‌ها در اسپاتیفای پولی می‌شود

ایتنا - احتمالاً، اسپاتیفای در حال آماده شدن برای اعمال این تغییر در تمام حساب‌های رایگان است، اما فعلا و در حال حاضر تنها بر زیرمجموعه‌ای از کاربران تأثیر می‌گذارد.
حساب‌های کاربری رایگان اسپاتیفای (Spotify) نمی‌توانند آهنگ‌ها را به هر ترتیبی پخش کنند، موسیقی را برای پخش آفلاین دانلود کنند یا بالاترین کیفیت صدا را دریافت کنند. و حالا یک ویژگی دیگر نیز برای اکانت‌های رایگان حذف شده است: امکان مشاهده متن آهنگ.

به گزارش ایتنا، هشدار جدیدی برای برخی از کاربران رایگان اسپاتیفای ظاهر شده  است که توضیح می‌دهد که محدودیت ماهانه برای تعداد دفعات مشاهده متن اشعار برای یک آهنگ خاص وجود دارد. پس از رسیدن به این حدنصاب، نمی‌توانید متن آهنگ‌های بیشتری را مشاهده کنید، مگر اینکه در Spotify Premium (نسخه پولی) ثبت‌نام کنید.

اسپاتیفای در اوایل سپتامبر 2023 در حال آزمایش یک تغییر مشابه بود، اما اکنون به نظر می‌رسد که این تغییرات به طور گسترده‌تری در حال انتشار است. این شرکت از توضیح این تغییر خودداری کرد و فقط اعلام کرد که ویژگی‌های اسپاتیفای می‌تواند در طول زمان بسته به منطقه و دستگاه متفاوت باشد.

احتمالاً، اسپاتیفای در حال آماده شدن برای اعمال این تغییر در تمام حساب‌های رایگان است، اما فعلا و در حال حاضر تنها بر زیرمجموعه‌ای از کاربران تأثیر می‌گذارد.

 

دیگر خبرها

  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • لزوم ثبت قرارداد ‌اجاره‌ مسکن در سامانه خودنویس
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • دریافت متن آهنگ‌ها در اسپاتیفای پولی می‌شود