Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@01:42:22 GMT

امارات ۱۸ زندان مخفی در جنوب یمن دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۶۳۹۰۶

یک روزنامه فرانسوی از وجود ۱۸زندان مخفی در جنوب یمن که توسط امارات اداره می‌شود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، روزنامه فرانسوی لوموند در این خصوصنوشت که بازپرسان آمریکایی در تحقیقات و بازپرسی‌ها از زندانیان یمنی در این زندان‌ها شرکت داشته‌اندو برخی از آنها را به عربستان و یا امارات انتقال داده‌اند.

لوموند در ادامه فاش کرد: دولت امارات در یمن یک هدف ظاهری و یک هدف واقعیدارد، هدف ظاهری امارات مبارزه با نیروهای وابسته به جنبش انصارالله بوده در حالی که هدف واقعیابوظبی مبارزه با حزب اصلاح وابسته به گروه اخوان المسلمین است و این امر علی رغم آن است که نیروهای حزب اصلاحبا نیروهای انصارالله ضدیت دارند و با آنها می‌جنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه نوشت اماراتاز شبه‌نظامیان "ابوالعباس" پشتیبانی می‌کند در حالی که این شبه نظامیان با حزب اصلاح یمن که از حمایت تسلیحاتی عربستان برخوردار است، در کشاکش هستند.

این روزنامه فرانسوی تناقض موجود در عملکردهای امارات و عربستان در مورد یمن را تنها پارادوکس موجود ندانست و نوشت، بحران یمن بسیار عمیق‌تر از صرف اختلافات میان اهل تسنن و شیعیان است؛ در حالی که برخی تلاش می‌کنند که بحران در یمن را به عنوان نزاع میان اهل تشیع و تسنن معرفی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان

میلان برای فروش منیان 60 میلیون یورو می خواهد

طرفداری | افت میلان در فصل جاری روی عملکرد مایک منیان، دروازه بان فرانسوی این تیم تاثیرگذار بود.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مایک منیان در مورد آینده اش در میلان تردید دارد. این دروازه بان 28 ساله بدترین فصل خود در میلان را می گذراند و مانند فصول قبل تعیین کننده نبوده است. وضعیت فصل جاری میلان روی روحیه او تاثیر گذاشته زیرا او فردی است که وسواس به قهرمان شدن دارد. این آرزوی او در لیل و سپس فصل بعد از آن در میلان تحقق یافت و رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان در فصل قبل نیز به او شور و شوق داد اما در فصل جاری وضعیت متفاوت بود. 

منیان قبل از تصمیم گیری در مورد آینده خود پروژه میلان را ارزیابی خواهد کرد زیرا همانطور که گفته شد او خواهان رقابتی بودن تیمی است که در آن بازی می کند. دروازه بان فرانسوی مورد توجه چند باشگاه اروپایی از جمله بایرن مونیخ که به دنبال جانشینی برای نویر است، قرار دارد. پیشنهادی 60 میلیون یورویی، روسونری را برای فروش منیان متقاعد خواهد کرد. در صورت ماندن منیان، دیاوُلو سعی خواهد کرد قرارداد او را تمدید کند. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • ورود پلیس ضدشورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس | فیلم
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!